kellertävä mönjä öljykorkissa

passat 08 1,9tdi bxe

mistä voi johtua? Ei mitään suuria määriä, eikä lainkaan vaahtoa. Eikös harmaa vaahto kerro kansi ongelmista?

9

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vhgu

Ajatko lyhyttä matkaa? silloin se on kosteutta siinä öljyisessä korkissa koska kone ei ole kuumana tarpeeksi pitkään että se kosteus haihtuis.

• passat 08

no nyt kyllä vuodenvaihteessa vaihtui työmatka 50km:stä > 5km:iin. Viime talvena en tuollaista huomannut, joten voi hyvinkin johtua tuosta lyhyestä ajosta.

• vhgu

Joo ja jos nestettä ei häviä niin tuskin kannessakaan vikaa, mutta kannattaa vielä tarkistaa etta se huohotin on kunnossa kans että moottorin tuuletus toimii kunnolla.

• ???
        vhgu kirjoitti:

Joo ja jos nestettä ei häviä niin tuskin kannessakaan vikaa, mutta kannattaa vielä tarkistaa etta se huohotin on kunnossa kans että moottorin tuuletus toimii kunnolla.

Mistä / miten se huohotin tarkistetaan?

• vhgu
        ??? kirjoitti:

Mistä / miten se huohotin tarkistetaan?

Venttilikopasta imusarjaan tai imupuolen putkeen menevä letku, se pitäis irroittaa ja tarkistaa onko se töhnässä, jos se on pahemmin tukossa tai jäässä on sitten öljyvuotojakin koska silloin se tekee painetta moottoriin.

• 23

Olen huomannut saman, vaikka työmatka on 60 km. Olen kuvitellut olevan long life öljyjen ominaisuus.

• Kohta laukeaa

Eiköhän se selviä alkuperälle hyvinkin pian mikä on vikana. Turha sitä täällä on arvailla, volkkarin viat tietää kaikki, vain volkkaristin on ne vaikea myöntää.

• aloittaja556622

Joko laukesit?

Kelit lämpes, ajoin pitemmän matkan ja mönjän määrä väheni. Voipi johtua myös öljystä.

• Transporteri
        aloittaja556622 kirjoitti:

Joko laukesit?

Kelit lämpes, ajoin pitemmän matkan ja mönjän määrä väheni. Voipi johtua myös öljystä.

Volkkarin koneissa ei kansivika ole mikään harvinaisuus,kokemusta on.
        Harmaan keltainen öljykorkki sisäpuolelta kielii vettä olevan öljyn seassa.
        Pakkasnesteessä yleensä kun on puolet vettä seassa.
        Mutta jos ei jäähdytysnesteen pinta ei laske niin voip olla kondenssivettä.
        Veden ja öljyn emulssio on juuri tuon väristä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe