Suomalaiset valitsivat pienemmän pahan kolmesta. Nämä jätkät oli ihan avuttomia. Pernillan laulu on saman säkeen toistoa. Ei tule menestymään.
Minulle tuli kännykkäviesti siltä huonommalta jätkältä. Siinä kehotettiin äänestämään. Tosi surkea esitys. Siis sillä talvihattupäisellä. On varmaan
lähetellyt viestejä ympäri Suomea.
Pernilla
7
163
Vastaukset
Sillä Pernillalla on vähän sama ongelma siinä biisissä kuin John Lennonilla biisissä Imaging, että siitä puuttuu sävellyksellinen rakenne. Intro tulee sellolla ja biisi alkaa, mutta se ei oikeastaan edisty alkua pitemmälle ollenkaan. Ei hyvä, mutta mennen tullen parempi kuin yksikään kilpailijoista. Olen erittäin pettynyt koko skabaan.
Tämä laulu muistuttaa hieman jotenkin tota.
http://www.youtube.com/watch?v=PIGwlRfs08IMinä luotan suomalaisiin nuoriin naisiin musiikin tekijöinä, mutta sinne pitäisi lähettää joku Chisu tai Jenni Vartiainen, jotka homman osaavat mennen tullen. Tässä biisissä on kuitenkin rakennetta ja A-osan lisäksi ainakin B ja C osa. Ei tämä viisuissa menestyisi, liian kunnianhimoinen, mutta aika hvyä. Tämä menee jo vähän progen puolelle.
Teotwawki kirjoitti:
Minä luotan suomalaisiin nuoriin naisiin musiikin tekijöinä, mutta sinne pitäisi lähettää joku Chisu tai Jenni Vartiainen, jotka homman osaavat mennen tullen. Tässä biisissä on kuitenkin rakennetta ja A-osan lisäksi ainakin B ja C osa. Ei tämä viisuissa menestyisi, liian kunnianhimoinen, mutta aika hvyä. Tämä menee jo vähän progen puolelle.
Minä en osaa arvostella, kun en tiedä oikeesti mitään musiikista. Kun vain jotain lastenlauluja osaan, ja niitäkin pimputtaa pianolla ihan niitä hitaampia, esim. Maailmassa monta ihmeellistä asiaa, sun muita semmoisia virsiä.
Tykkäsin kuitenkin Pernillan kappaleesta ja annoin sille ääneni, en kuitenkaan ole ihan puolueeton sen kielivalinnan vuoksi. Tykkään ruotsiksi lauletuista...miljoona kirjoitti:
Minä en osaa arvostella, kun en tiedä oikeesti mitään musiikista. Kun vain jotain lastenlauluja osaan, ja niitäkin pimputtaa pianolla ihan niitä hitaampia, esim. Maailmassa monta ihmeellistä asiaa, sun muita semmoisia virsiä.
Tykkäsin kuitenkin Pernillan kappaleesta ja annoin sille ääneni, en kuitenkaan ole ihan puolueeton sen kielivalinnan vuoksi. Tykkään ruotsiksi lauletuista...Jaa, no mulla on toi puoli sikäli hallussa, että olen ruotsinkielinen äitini puolelta, jotan mä en vihaa suomenruotsalaisia, vaan minun juureni ovat puoliksi juuri sitä. Vuosi sitten havahduin, että äitini on ainoa Suomessa asuva sukunimensä kantaja, joten ehdotin lapsilleni, että voisimme vaihtaa nimemme isoäidin mukaan. Vanhin poikani ja yksi tyttäristäni on rintamassa ja mullekin tulee vastaus maistraatista ensi viikolla, joten sitten se vaihtuu.
Mitä tuohon musiikin arvosteluun tulee, ei mulla ole mitään musiikin teorian opintoja takana, mutta olen soittanut rumpuja bändissä niin monta vuotta, että sitä kuuntelee vähän niin kuin sisältä käsin.
Ihanaa, kun vaihtaa nimensä siihen mikä tuntee oikeesti olevan niin on kuin olisi löytänyt itsensä. Mä vaihdoin tyttönimeni joku vuosi sitte takas ja tuntui kuin olisin taakan laskenut ja tullut kotiin.
Lasten musiikkituokioita oon vetänyt, mut siis pienille lapsille srk.n kerhoissa...- görgyj
Niinpä!
Ja sitten vielä ruotsinkielisyys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048829Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723218- 171704
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79965- 55963
- 65910