Hei!
Minulla on 1,6 VW Jetta vm 2006 aj. vain 47 tkm. Ostin sen viime voukokuussa ja mielestäni se on melko iso kulutuksinen edelliseen eli Ford Focus stw:hen verrattuna. Autossa ei ole ajotietokonetta mutta kesällä katselin, että kyllä se hörppäs yhdisteyssä ajossa yli 7 ja nyt talvella melko reilusti. Onko muilla samanlaisia kokemusia, että ko. autolla bensa kelpaa, varsinkin talvella.
VW Jetan bensankulutus
toivon apua
3
411
Vastaukset 3
- rexe
Minulla 2007 jetta jossa on ajotietokone.Kaikki kuluttaa minkä tankkaa.Eu yhdistetty 7.5 l/100 mikä pitää varmaan käytännössä paikkansa.
- toivon apua
Mula oli aiemmin Focus stw 1,6 ja se meni kyllä vähemmällä, taitaa tuo paino lisätä kulutusta. Kylmänä ainakin hörppää hyvin-.
- toivon apua
Mulla oli aiemmin Focus 1,6 stw, meni vähemmällä. Tuo paino taotaa sitä lisätä, varsinkin talvella hörppää tosi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410