kampaaja hakusessa

muutosta ilmassa

Löytyykö Loviisasta kampaajaa, jolla olisi taitoa , silmää ja visioita luoda jotain uutta? Niin ainaisen kyllästynyt "leikataan latvat ja laitetaan vähän väriä ja raitoja päähän" -linjaan! Tosi mageit hiusmalli-leikkauksia näkee usein mut hei missä te oikein käytte?Itse niin monen paikan kolunneena, todella ihmettelen......

20

4802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • partureita riittää..

No itse tyydyn ihan lyhyeen tukkaan. En ole tullut ajatelleeksikaan että olis tuo karvoituksen lyhennys mikään ongelma. En ole ikinä värjännyt tukkaani enkä muutenkaan pane aikaa karvojen asetteluun, elämäni innostuksen kohteet ovat aivan toisaalla.

Ja nainen olen mutten mikään prinsessa.

• fresh

Joo, et silleen.... eiköhän meidän kaikkien elämän innostuksen kohteet ole "jossain toissaalla" ja ei se kenestäkään mitään prinsessaa tee jos haluaa ulkonäöstään huolta pitää.Jossain muodossa nainen kuitenkin aina haluaa näyttää hyvältä.Se mikä kenestäkin sitten on naisellista on makuasia.

• kävijä joskus

Spoil me on hyvä siin vaherin vieressä,se kampaamo :)

• kalju nainen

Ei kaikki tavoittele naisellisuutta vaikka naisia ovatkin. Stereotypiat roskiin.

• Loviisalainen82

Löytyykö parturia joka osaisi vielä trimmata partaa?

• kmaster
    • Eialoittaja

Minkälainen on toi Salon Kaj Kallio? Onko yhtään nuorta henkilöä töissä?

• Uskomatonta jälkeä!

Kerran kävin, kauan sitten. Enkä taatusti mene toiste! Sain kävellä suoraan toiseen paikkaan korjausleikkaukseen.

• luottokampaajani

Salon Millie ja Anne leikkaamaan :) Aivan loistava, itse olen kokeillut monia kampaajia ja Annen taidot on mestariluokkaa ja toisten käsittelyyn en enää mene :) HYVÄ ANNE :)

• Ismeralda

Kaikki olen käynyt läpi, nykyään käyn Porvoossa.

• Nai(selli)nen38

Oma parturini sairaana. Kuka Loviisassa osaisi leikata ja permanentata pitkää, takamukselle ulottuvaa tukkaa?

• kisu hesasta

Loviisan kampaamo Kaj Kallio
      Olin ohikulkumatkalla Loviisassa ja sain idean mennä kampaajalle ja ekaks osui kampaamo Kaj Kallio. Olin todella tyytyväinen saamaani väriin ja leikkaukseen, ei siis iäkkäämpiä kampaajia kannata pelätä, kyllä heillä on taito ja oivallus tehdä hyvää jälkeä!
      Vahinko et hesasta on turhan pitkä matka kampaajalle Loviisaan.

• PETOLINTU KESÄLLÄ-14

Joopa joo,vai Salon Millie ja vain ja ainoastaan Anne?? Repesin täysin!! Heh,heh: kerran kävin,toista en mene!! Puhumattakaan Saukkosen,PARTURI:JÄÄKÖÖN NIMI MAINITSEMATTA-NIIN EI TULE YLEISESTI LOUKATTUA.. v...u!! Akka pilas hiukset täysin ja illalla vielä kehtaskin prkl,tulla ihailemaan ja kehumaan mun hiuksia:samassa pöydässä istuva kaverini sanoi suorat sanat,itse en-kaikesta huolimatta kehdannut..Siis kun illalla tavattiin paikallisessa. Ja onpa omituinen muutenkin;rynni varattujen miesten kaulaan ja tyrkytteli itteään,hitto että hävetti,hänen puolestaaan:eikö ihminen tajua olevansa tyrkky?!?! JA vielä tosiaan varatuille tyrkyttää.Eräs mies sanoi:painu prkl:en korppi v...n ,sit tajus MENNÄ OMAAN PÖYTÄÄNSÄ MUTTA EI HÄVETÄ,KUN YRITTI MUITAKIN KUIN YHTÄ MIESTÄ..

• saukkosen kaveri

Mahtaa sua huomenna wituttaa kirjoitus kun selvinpäin luet!

• PETOLINTU KESÄLLÄ -1

Ei vituta! Ja nyt en tarkoita,Saukkosen kampaamon omistajaa,vaan erästä parturia...

• Anonyymi

Itse en suosittele Salon Kaj kalliota kenellekään!!! Ihan kauhea paikka varsinkin se Vanha ROUVA tulee puhumaan omia juttuja toisten päälle.,yritä siinä sitten rentoutua. Vaikka istuu toisen tekijän tuolissa. Muut siinä liikkeessä olevat työntekijät ovat todella ystävällistä ja osaavia tekijöitä!!

• Anonyymi

Joku kysyy hyvää kampaajaa, niin täällä ruoditaan partureiden yksityiselämää ja kapakka käyttäytymistä..meniköhän ihan pikkuisen asian vierestä.. meniköhän

• Anonyymi

Jotenkin tuntuu siltä, että aloittaja on itse hyvä kampaaja, joka toivoo suosituksia. Eihän se haittaa tietenkään. Hyvää kannattaa mainostaa.

• Anonyymi

Hyviä kampaajia Loviisa täynnä ihme valitusta

• Anonyymi

Kysy Sannalta. Se voisi tietää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe