Onko normaalia, että olen mustasukkainen?
Tässä ainekset.
Vaimolla yksi suhde ennen minua takana, eli olen toinen.
Aiempi suhde oli intohimoinen.
Suhteessa ei kertaakaan koskettu vyötärön alapuolelle.
Vaimoni oli siis neitsyt kun tapasimme.
..........ja silti olen mustis...... mitä vitt u a.
Aiheetta?
5
352
Vastaukset
- kysyväinen..
Et kerro, että mistä, tai miksi olet mustasukkainen.
- Aiheetta?
Ovat suudelleet intohimoisesti ym.
- hmmm..
Aiheetta? kirjoitti:
Ovat suudelleet intohimoisesti ym.
mikä siinä harmittaa
- Aiheettapa hyvinkin
Neitsyestä mustasukkainen? Vaihdetaanko osia, niin tiedät mitkä ovat todellisia syitä mustasukkaisuudelle.
- maleina
Koko mustasukkaisuushan on siis järjenvastaista, täyttä myrkkyä oli siihen aihetta tai ei. Sitä voi kuitenkin työstää, prosessi vie vuosia mutta on sen arvoista. Aito välittäminenhän on epäitsekästä toisen arvostamista ja kunnioittamista, iloa hänen olemassaolostaan. Mustasukkaisuus on epätervettä itsekkyyttä (koska et saavuta siinä itsellesikään mitään positiivista), joka juontaa juurensa omasta epävarmuudesta tai omistuksenhalusta, useimmiten molemmista.
Itselläni oli myös erään poikaystäväni kanssa vähän samantapainen tilanne. Mulle oli helvetin kova paikka, että hänellä oli ollut vain yksi tyttöystävä ennen mua, olin varma että hänellä oli yhä ylitsepääsemätön fiksaatio exäänsä. Vaikka fiksaatio oli lopulta mulla itelläni. Tuhos lopulta meidän suhteen tää mun mustasukkasuus, monien mutkien kautta kylläkin sillä tilanne jopa kääntyi päälaelleen, mutta mustasukkaisuudesta se sai siemensä. Suosittelen lämpimästi työstämisprosessin aloittamista :) Ite sen pari vuotta sitten aloittaneena koen jo edistyneeni aika hienosti, olen myös tavannut ihmisiä jotka ovat kertoneet päässeensä mustasukkaisuuden tunteista kokonaan eroon :) et toivoa on aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002195Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2182114Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011203
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611131- 1171060
- 60954