Kiinteät ja liikkuvat laajakaistapalvelut aiheuttivat viime vuonna harmia joka kolmannelle käyttäjälle, ilmenee asiakastyytyväisyyttä mittaavasta EPSI Rating-tutkimuksesta.
Lähes 30 prosenttia kuluttajista oli valittanut saamastaan palvelusta.
Monella olisi ollut mielestään syytä valittaa, mutta ei saanut sitä tehtyä.
Vähiten moitittavaa löytyi apteekkien ja vakuutusyhtiöiden palvelusta. Kyselyssä haastateltiin 200 00:ta henkilöä.
ST
helppo olla samaa mieltä
pettynyt dna asiakas
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894250
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372445Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042416Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell992165Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 291568
- 761351