Vaikka edustajistovaalit ovat " puolueettomat " Niin kyllä paistaa listoilta läpi kuka on minkä puolueen lista, on näillä hinku päästä toteuttamaan identiteetti kriisiään..
Ps : Aiotko äänestää...toisaalta sais cokista palkaksi jos käy prismalla jättämässä
äänestylippunsa
PKO:n edustajisto vaalit
4
278
Vastaukset
- Waalit 2012
Linkki listoille :
https://laari.sok.fi/documents/10834/0/jäsenalue_1.pdf - PKO-EI ydinvoimaa
Osa S-Kaupoista on mukana Fennovoiman ydinvoimala-hankkeessa.
Äänestä ja kampanjoi osuuskauppasi vaalissa edustajat, jotka lopettavat tuhlauksen vaaralliseen ja kannattamattomaan ydinvoimaan. Ensimmäiset vaalit alkoivat tällä viikolla 1.3. http://www.facebook.com/pages/S-Kaupan-vaalit-EI-Ydinvoimaa-Luonnon-ja-Ihmisten-puolesta/245699758851857 - omaetuparasetu
Olisit ilmoittautunut mukaan etkä mussuttaisi! Yhteisten asioiden hoitoon on paikkoja tarjolla, mutta kukaan ei halua mukaan niihin. Sitten itketään mielipidepalstoille kuinka samat naamat on politiikassa ja s-ryhmän vaaleissa. No onhan ne kun kukaan muu ei rupea! Olkaa vaan passiivisia niin yhdet ja samat hoitaa hommat ja vetää tarvittaessa voitot himaan!
- Waalit
No kun ei ole tietoo minne asettua ehdolle.ja kun politiika ei kiinosta,niin eivät ota listoille.Pelle hommaa koko pko:n touhu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162