Millähän oikeudella Hotelli-Rukatonttu on saanut valloittaa omaan käyttöönsä ison osan Talvijärveä? Suosittu hiihtolatukin on lyhennetty torsoksi. Mitähän tämä Rukatonttu aikoo kaikella aidatulla vesialueella tehdä? Miksi moottorikelkat pitää varastoida järven jäällä? Poikottiin vain koko firma.
Vastaukset 4
- Boikottiin(ko)???
Täytyy ottaa yhteyttä Rukatontun omistajaan..
- Hohhoijaa
Mitäs, jos sinä Hiihtolomailija2012 selvittäisit hieman, että kuka omistaa ja mitä, ennenkuin alat täällä netissä julkisesti kitisemään?
- jeesuksenpers
Lesta hommia.....EVVK
- Anonyymi
Kuka on lesta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4141101- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618