Pikkupojalla on Asuksen miniläppäri, käyttis Windows 7 starter. Oli nyt hoksannut laittaa salasanan ja autuaasti unohti sen. Läppärissä ei ole cd-asemaa. Pystyykö salasanaa kiertämään kotikonstein? Jos jollakulla löytyy tietoa ottaisimme se mielellään vastaan :)
Asus miniläppäri/ Windows 7 starter
8
257
Vastaukset
Epäilisin että salasanaa ei voi kiertää kovinkana helposti.. Jos nimittäin voisi niin sehän olisi aikamoinen tietoturva riski.
Googlesta löytyy kuitenkin joitakin ohjeita: http://www.google.fi/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=windows 7 salasana unohtunutHelpoin tapa lienee aktivoida Järjestelmänvalvojan tili ja kirjautua sille. Tällä tilillä ei oletuksena ole salasanaa, joten pelkkä Enter riittää salasanakyselyssä. Ohjeet netistä.
- salasana
Ei anna valita muuta tiliä kuin tuo pojan nimeämä, liekkö sitten järjestelmänvalvojatiliin muuttanut salasanan. Ollaan yritetty vaikka mitä variaatiota sanasta minkä luulee laittaneensa. Yleensähän muuttaessa varmistaa kai niin että salasana on syötettävä uudelleen... Hauskaksi tämän tekee myös se ettei tuossa ole cd-asemaa ja varmuuskopio on koneen d-asemalla. Hohhoijaa... Taitaa jäädä meidän tappioksi tämä juttu.
- salasana
Saatiin kone auki :)
- salamyhkäisyys
Hyvä!
Miten?
- :)
Niinkin helposti kuin muistitikkua käyttämällä :)
- Whaatt
Mitä se muistitikku auttoi asiaan, oliko kenties salasana siellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214