Hei ! Olen ostamassa kääpiöluppakania heti tuossa heinäkuussa kun muutamme omakotitalostamme vielä suurempaan omakotitaloon. Olen vielä alle 16 vuotias mutta vanhenpani ovat mukana kanin hoidossa, varsinkin koulupäivinäni aikana kaneja tarkkaillaan ja otetaan häkistä tms. Mutta onko siis ok, että kani tulisi joinakin päivinä viettämään päivänsä häkissä? Otettaisiin ulos heti koulupäivän jälkeen, ja aamulla menisi uudelleen.. virikkeitä olisi ym. häkki olisi 140 x 60 joten sinne mahtuu erilaisia juttuja. Kahta kania emme ole ottamassa, joten sitä on turha ehdottaa. Ja onko tuo häkki ^ hyvän kokokoinen? Mistä voisi ostaa taikakuutoita, ja kannattaako tehdä niistä vai itse?
Kani tulossa.
4
60
Vastaukset
- ap
Korjaan ^kania tarkkaillaan.
- Sedä
Aina olisi toki parempi, että kani saisi olla vapaana aina, mutta tuokin ratkaisu on ihan hyvä jos kani pääosan ajastaan saa olla vapaana. Etenkin kun kani on ainoa kani, on tärkeää että se saa viettää aikaa ihmisten parissa huomioitavana :) Etenkin jos aiot lisätä taikakuutioita tehdashäkin lisäksi, tuo kuulostaa jo ihan hyvältä.
- siirilydia
Kompostiaidoista tai muusta vastaavasta tehty aitaus häkin ympärille on myös vaihtoehto, kani saisi jaloitella koko ajan. :)
- Minti
Taikakuutioiden kanssa menee lähinnä hermot, rautakaupoista yms saatavat kompostikehikot on näppärämpi vaihtoehto kanien kanssa.
Taikakuutioita saa HongKongeista 30 palasen kiinnikkeen paketeissa hintaan 35 €? Palaset on n 38x39
Kompparikehikoita saa melkein mistä vaan rautakaupasta / tavaratalosta jossa on puutarhaosasto, hintaa neljän palan paketilla on 10-15 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137