Olin "ihan varma" että olen raskaana. Kuitenkin päivää ennen, kuin kuukautiseni normaalisti olisi pitänyt alkaa, mulla tuntui kipeä kouraisu mahassa ja sitten alkoi vuoto... Nyt kaksi päivää ollut vuotoa, ei kylläkään mielestäni mitenkään runsaampaa kuin normaalisti, mutta vatsa on kipeä ja jalkojakin (reisiä)särkee välillä- kipu ei ole ihan mahdotonta, ei tarvitse särkylääkettä jne -mutta kipua kuitenkin ja normaalisti minulla ei ole mitään kuukautiskipuja...
Onkohan käynyt niin, että olin juuri raskautunut ja nyt sainkin keskenmenon? Nämähän on ymmärtääkseni aika yleisiäkin ja ilmeisesti usein nainen ei edes havaitse tätä tapahtuvan? Minulla vain tuo poikkeuksellinen kipu nyt ihmetyttää...
keskenmeno?
tiedättekö enemmän?
1
236
Vastaukset
- fallenStar
luultavasti asia on kutakuinkin näin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514