Olin "ihan varma" että olen raskaana. Kuitenkin päivää ennen, kuin kuukautiseni normaalisti olisi pitänyt alkaa, mulla tuntui kipeä kouraisu mahassa ja sitten alkoi vuoto... Nyt kaksi päivää ollut vuotoa, ei kylläkään mielestäni mitenkään runsaampaa kuin normaalisti, mutta vatsa on kipeä ja jalkojakin (reisiä)särkee välillä- kipu ei ole ihan mahdotonta, ei tarvitse särkylääkettä jne -mutta kipua kuitenkin ja normaalisti minulla ei ole mitään kuukautiskipuja...
Onkohan käynyt niin, että olin juuri raskautunut ja nyt sainkin keskenmenon? Nämähän on ymmärtääkseni aika yleisiäkin ja ilmeisesti usein nainen ei edes havaitse tätä tapahtuvan? Minulla vain tuo poikkeuksellinen kipu nyt ihmetyttää...
keskenmeno?
tiedättekö enemmän?
1
236
Vastaukset 1
- fallenStar
luultavasti asia on kutakuinkin näin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311612
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1241437Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1391225Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella581192- 41875
- 75848
- 25832
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.103813- 13738
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja114684