Priorin ja Viviscal samaan aikaan!

hiuksettakaskiitos

Aijon aloittaa molemmat (tänään) Mulla ei ole miestyypin kaljuuntumista (hiukset kasvaa ihan normaalisti) vaan syömishäiriön jälkeistä hiustelähtöä, puutksia ym. Tällä hetkellä hiustenlähtö ei oo enää niin paha. Ehkä 30 hiusta pesun jälkeen. Mutta hiukset on jäänyt ohuemmiksi kuin ennen tautia. Joten kokeilen jos tää tehokuuri auttaisi. Onks kukaan syönyt molempia samaan aikaan? Syitä miks ei kannata molempia ottaa samaan aikaan? Kuukauden päästä tuun takasin kertomaan mitenon toiminut! :)

21

4290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luontaismoskaa

      Älä aloita, äläkä kerro. Niillä ei ole yhtään mitään vaikutusta. Ei edes negatiivista.

      Hae apteekista kunnon vitamiinit ja hivenaineet.

      • hiuksettakaskiitos

        Vitamiineja ja hivenaineitahan noissakin on. Juuri niitä jotka vaikuttaa hiuksiin. Mitä vitamiineja sitten pitäisi ostaa? Aijon kokeilla tätä ja jos kuukauden päästä ei näy mitään tuloksia niin sitten harkitsen muita.


      • kuukauden päästä?!
        hiuksettakaskiitos kirjoitti:

        Vitamiineja ja hivenaineitahan noissakin on. Juuri niitä jotka vaikuttaa hiuksiin. Mitä vitamiineja sitten pitäisi ostaa? Aijon kokeilla tätä ja jos kuukauden päästä ei näy mitään tuloksia niin sitten harkitsen muita.

        Yksi pösilö lisää näemmä...


      • hiuksettakaskiitos
        kuukauden päästä?! kirjoitti:

        Yksi pösilö lisää näemmä...

        Saatan olla "pösilö" mutta mun kohalla jo biotiinin otto lopetti hiustenlähdön rajuimman vaiheen muutamassa viikossa . :D Mun hiustenlähtö on luultavasti erilaista kuin monen palstalaisen ja uskon että kuukauden päästä tilanne on jo sen takia erilainen että siinä vaiheessa oon syönyt hyvin ja normaalisti jo viitisen kuukautta. Mut katotaan sit miten "pösilö" oon haha.


    • eijestas

      käytätkö viviscal strong puristeita vaiko näitä miedompia?
      mutta en usko hoitotuloksien olevan kummoisempia, maitohöytyvää alkaa päähän kasvamaan mutta se on niin ohuehkoa hiusta muutenkin että pää näyttää entistä karmeammalta sen jälkeen. ei hiukset pillereillä kasva. elämäntavat siihen vaikuttavat. tai jos kärsii erittäin pahasta miestyyppisestä kaljuuntumisesta, niin tuskin mitään on tehtävissä. kun nuo juurtuvat suvusta äidinpuolelta.
      olen itse käyttänyt priorin kapseleita muutama vuosi sitten, kyllähän hiukset tukevasti päässä olivat. irtohiuksia kun kokeili repiä niin napakoilta tuntuivat, eri-asia on se miten kovin ne päässä pysyvät kiinni. vaikka olisivat rautalankaa niin kyllä se on tärkempää että päässä pysyvät. hiukset vahvistuvat vain kapseleilla ja kaikenmaailman hoito shampoilla ja hoitoaineilla.
      elämäntavan muutoksetkin voivat parantaa hiustenkasvua. liikkuu tarpeeksi, jotta verenkierto pysyy hyvänä, tai koittaa päällään seisontaa, johan alkaa sen jälkeen pehko kasvamaan.

      • Aptaas

        Onpas paljon epäluuloista väkeä tällä palstalla! Mun pää on tällä hetkellä "täynnä" minihiuksia jotka on kasvamassa tippuneiden tilalle mutta ei ne mitään maitohöyheniä vai mitälieneekään oo vaan normaalia hiusta :o syön näitä sen takia et hiustenlähtö olis mahdollisemman vähäistä ja nää uudet hiukset pääsis kasvamaan rauhassa ja ei tippua liian aikasin. Ehkä on totta että "normaalit" vitamiinit ym. olis paremmat mutta kokeilen nyt kuitenkin näitä niin kauan kun niitä riittää. Syön terveellisesti ja hyvin nykyään, joten se ei ole enää ongelmana. Ja ei ole miestyypin kaljuuntumista vaan huonosta ruokavaliosta johtuvaa hiustenlähtöä. Alussa lähti pahimmillaan 30-50 hiusta vain harjaamalla nyt pesun aikana ja kuivatessa n. 30. Raportoin sitte miten tää toimii.


    • Rogaine

      Biotiini, MSM ja vitamiinit auttaa. Priorin ja vastaavat ovat ylihintaisia hyötyyn nähden. Miestyyppisen hiustenlähtöön auttaa sitten Rogaine ja Nizoral, mutta siitähän ei aloitusviestissä ollut kyse.

    • Vitustal ja pieriön
      • aptaas

        Kiinnostavia/informatiivisia artikkeleita, kiitos! En vieläkään vaan ymmärrä miksi priorin ja viviscal on sitten niin hyödyttömiä kun niistä löytyy biotiinia, metioninia ja kystiinia? Ehkä voisin vielä ton MSM-jauheen ostaa ja lisätä tähän ,kuulostaa hyvältä. Sinkkiä saan multivitamiinista jota olen ottanut lapsesta asti.

        Haluaisin kuulla syitä miksi nää ei olis yhtä hyviä kun "normaalit" vitamiinit, aminohapot ym.?


      • asdfwwwwwqq
        aptaas kirjoitti:

        Kiinnostavia/informatiivisia artikkeleita, kiitos! En vieläkään vaan ymmärrä miksi priorin ja viviscal on sitten niin hyödyttömiä kun niistä löytyy biotiinia, metioninia ja kystiinia? Ehkä voisin vielä ton MSM-jauheen ostaa ja lisätä tähän ,kuulostaa hyvältä. Sinkkiä saan multivitamiinista jota olen ottanut lapsesta asti.

        Haluaisin kuulla syitä miksi nää ei olis yhtä hyviä kun "normaalit" vitamiinit, aminohapot ym.?

        Hei, olen kohtalotoverisi. Tai siis siinä mielessä että kärsin noin 2 vuotta syömishäiriöstä ja hiukset meni todella huonoon kuntoon.
        Tuntuu että pahin hiustenlähtö vasta alkoi siinä vaiheessa kun aloin syömään hyvin. Oon nyt syönyt normaalisti kahdeksan kuukautta. Hiustenlähtö aikavälillä heinä-marras oli ihan sairaalloista. Sitten ajoin kaikki pois. Nyt antanut kasvaa joulukuusta alkaen.

        Suvussa ei ole kaljuuntumista. Mulla oli aina tosi hyvät, paksut hiukset. Sitten tosiaan tuon syömishäiriön aikana menivät sairaan huonoon kuntoon ja harvenivat tosi pahasti - eritoten päälaelta.

        Hiukset rasvoittuu ihan tajuttoman nopeasti, päivittäin on pakko pestä ku ihmisten ilmoille joutuu töihin menemään.

        Hiukset kasvaa, mutta ei ainakaan samaan tahtiin päälaelle kuin muualle.

        Lisäksi olen huomannut hiusteni seassa täysin valkoisia hiuksia. Vaikea uskoa että tässä vanhuuttaan harmaantuu (ikää 26v).

        Niin ja sitten tosiaan en tiedä aiheuttiko toi mun bulimiani sen, että mulla on nykysin jonkin sortin gluteeniherkkyys. Verikokeiden mukaan ei ole siis keliakiaa, mutta lopetin gluteenin syömisen helvetillisten oireiden takia.
        Yks mitä se mulla aiheutti oli ihan tajuton päänahan kutina (tuli raavittua verille, näppylöitä tuli). Tämä lakkasi heti kun lopetin gluteenin syönnin.

        Ja en tiedä onko bulimian jäljiltä vatsassa jotain imeytymisongelmia sitten nykysin, vai johtuuko vielä siitä ettei ole toipunut gluteenin syönnistä (pari kuukautta ollut ilman). Tämäkin saattaisi aiheuttaa hiusten huonoa kuntoa kun ravinto ei täysin imeydy.

        Niin ja sitten viel sellain juttu että mulla on ilmeisesti kilpirauhasen vajaatoiminta, joka tunnetusti aiheuttaa myös hiustenlähtöä. Oon nyt pari kuukautta syönyt lääkitystä kyseiseen vaivaan.

        Eli mulla on kaikki nää kolme juttua edesauttanut tätä hiusten alennustilaa.

        Ihotautilääkärille ei kannata rahojaan syytää, ne väittää aina että kyseessä on miestyyppinen kaljuuntuminen. miksi ? no koska siihen ne voivat myydä lääkkeitä.. muun tyyppisiin ei.


      • Silloin kun
        aptaas kirjoitti:

        Kiinnostavia/informatiivisia artikkeleita, kiitos! En vieläkään vaan ymmärrä miksi priorin ja viviscal on sitten niin hyödyttömiä kun niistä löytyy biotiinia, metioninia ja kystiinia? Ehkä voisin vielä ton MSM-jauheen ostaa ja lisätä tähän ,kuulostaa hyvältä. Sinkkiä saan multivitamiinista jota olen ottanut lapsesta asti.

        Haluaisin kuulla syitä miksi nää ei olis yhtä hyviä kun "normaalit" vitamiinit, aminohapot ym.?

        vaikuttavia aineita on vähän suhteessa hintaan, voi puhua huijauksesta. Hiustuotteissa tuo rahastus on hyvin yleistä.


      • aptaass
        asdfwwwwwqq kirjoitti:

        Hei, olen kohtalotoverisi. Tai siis siinä mielessä että kärsin noin 2 vuotta syömishäiriöstä ja hiukset meni todella huonoon kuntoon.
        Tuntuu että pahin hiustenlähtö vasta alkoi siinä vaiheessa kun aloin syömään hyvin. Oon nyt syönyt normaalisti kahdeksan kuukautta. Hiustenlähtö aikavälillä heinä-marras oli ihan sairaalloista. Sitten ajoin kaikki pois. Nyt antanut kasvaa joulukuusta alkaen.

        Suvussa ei ole kaljuuntumista. Mulla oli aina tosi hyvät, paksut hiukset. Sitten tosiaan tuon syömishäiriön aikana menivät sairaan huonoon kuntoon ja harvenivat tosi pahasti - eritoten päälaelta.

        Hiukset rasvoittuu ihan tajuttoman nopeasti, päivittäin on pakko pestä ku ihmisten ilmoille joutuu töihin menemään.

        Hiukset kasvaa, mutta ei ainakaan samaan tahtiin päälaelle kuin muualle.

        Lisäksi olen huomannut hiusteni seassa täysin valkoisia hiuksia. Vaikea uskoa että tässä vanhuuttaan harmaantuu (ikää 26v).

        Niin ja sitten tosiaan en tiedä aiheuttiko toi mun bulimiani sen, että mulla on nykysin jonkin sortin gluteeniherkkyys. Verikokeiden mukaan ei ole siis keliakiaa, mutta lopetin gluteenin syömisen helvetillisten oireiden takia.
        Yks mitä se mulla aiheutti oli ihan tajuton päänahan kutina (tuli raavittua verille, näppylöitä tuli). Tämä lakkasi heti kun lopetin gluteenin syönnin.

        Ja en tiedä onko bulimian jäljiltä vatsassa jotain imeytymisongelmia sitten nykysin, vai johtuuko vielä siitä ettei ole toipunut gluteenin syönnistä (pari kuukautta ollut ilman). Tämäkin saattaisi aiheuttaa hiusten huonoa kuntoa kun ravinto ei täysin imeydy.

        Niin ja sitten viel sellain juttu että mulla on ilmeisesti kilpirauhasen vajaatoiminta, joka tunnetusti aiheuttaa myös hiustenlähtöä. Oon nyt pari kuukautta syönyt lääkitystä kyseiseen vaivaan.

        Eli mulla on kaikki nää kolme juttua edesauttanut tätä hiusten alennustilaa.

        Ihotautilääkärille ei kannata rahojaan syytää, ne väittää aina että kyseessä on miestyyppinen kaljuuntuminen. miksi ? no koska siihen ne voivat myydä lääkkeitä.. muun tyyppisiin ei.

        Hei, ikävä kuulla :( Mulla ei ehkä ollut noin rajuna kun tää pahin vaihe kesti "vaan" 2-3 kk mutta luulen että se olis jatkunu paljon pidempään ellen olis alkanu ottaa biotiinia ja kaiken maailman muita vitamiinejä.

        Mulla lähti silleen kaikkialta päästä hiukset ei vaan päälaelta? Ne oheni n. puolet. Nyt ne on kasvamassa takasin mut pelkään välillä et se alkaa taas.. Ehkä sun kannattais kokeilla näitä samoja kun mä (priorin ja viviscal) ei niistä haittaakaan voi olla. Tai sitten käydä ostamassa kunnon vitamiinit apteekista. Ite oon tullut siihen tulokseen että hiustenlähtö syömishäiriön takia johtuu siitä että on niin paljon puutteita hiuksia kasvattavista aminohapoista/vitamiineista jne. En tiedä kyl miks sun hiustenlähtö alkoi vasta kun aloit syömään hyvin, mulla oli toisinpäin, aloin syömään normaalisti koska hiukset alkoi tippumaan. Oon tehny paljon tutkimustyötä ja vaikuttaa että tärkeimmät hiusten kannalta on metioniini, kystiini, biotiini ja muut b-vitamiinit. Tässä ketjussa joku puhui myös MSM:stä. Ehkä sun kannattais kokeilla näitä?

        Itellä ei oo enää niin pahaa ongelmaa että "ulkopuolinen" huomais mutta ite tiiän et mun hiukset on oikeesti paksummat ja yritän saada ne takaisin sellaisiksi.. Luulen että sit kun keho on tottunu ja "tasapainottunu" hyvän ruokavalion lisäravinteiden avulla, hiukset kasvaa takasin. Pahempaa olis jos oli miestyyppistä hiustenlähtöä kuin tämä. Tsemppiä kyl se siitä rauhoittuu!


      • ent. bulimikko
        aptaass kirjoitti:

        Hei, ikävä kuulla :( Mulla ei ehkä ollut noin rajuna kun tää pahin vaihe kesti "vaan" 2-3 kk mutta luulen että se olis jatkunu paljon pidempään ellen olis alkanu ottaa biotiinia ja kaiken maailman muita vitamiinejä.

        Mulla lähti silleen kaikkialta päästä hiukset ei vaan päälaelta? Ne oheni n. puolet. Nyt ne on kasvamassa takasin mut pelkään välillä et se alkaa taas.. Ehkä sun kannattais kokeilla näitä samoja kun mä (priorin ja viviscal) ei niistä haittaakaan voi olla. Tai sitten käydä ostamassa kunnon vitamiinit apteekista. Ite oon tullut siihen tulokseen että hiustenlähtö syömishäiriön takia johtuu siitä että on niin paljon puutteita hiuksia kasvattavista aminohapoista/vitamiineista jne. En tiedä kyl miks sun hiustenlähtö alkoi vasta kun aloit syömään hyvin, mulla oli toisinpäin, aloin syömään normaalisti koska hiukset alkoi tippumaan. Oon tehny paljon tutkimustyötä ja vaikuttaa että tärkeimmät hiusten kannalta on metioniini, kystiini, biotiini ja muut b-vitamiinit. Tässä ketjussa joku puhui myös MSM:stä. Ehkä sun kannattais kokeilla näitä?

        Itellä ei oo enää niin pahaa ongelmaa että "ulkopuolinen" huomais mutta ite tiiän et mun hiukset on oikeesti paksummat ja yritän saada ne takaisin sellaisiksi.. Luulen että sit kun keho on tottunu ja "tasapainottunu" hyvän ruokavalion lisäravinteiden avulla, hiukset kasvaa takasin. Pahempaa olis jos oli miestyyppistä hiustenlähtöä kuin tämä. Tsemppiä kyl se siitä rauhoittuu!

        Niin korjaan sen verran että siksi lopetin bulimiset elintapani, koska hiukseni alkoi harventua niin pahasti. kauttaaltaan, mutta ainahan se menee niin että paalaelta pahiten näkyy koska siellä on muutenkin vähiten hiuksia.

        Lisäksi kilpirauhasen vajaatoiminta huonontaa verenkiertoa (jatkuva alilämpö, kädet ja jalat aina jääkylmät) - eli siis ääreisverenkierto on huono. Veri ei virtaa päänahalle tarpeeksi ja aiheuttaa tota hiustenlähtöä. Lisäksi tuo mun gluteeni-herkkyys sekin tota päänahkaa rääkkäs, kutina ja näppylät oli sairasta. Loppui tosiaan heti ku lopetin gluteenin syönnin.

        Sunkin kannattas ymmärtää sellainen juttu, että hiustenlähtö tulee jälkijunassa aiheuttajasta. Eli siis ei se että viime kuussa söit huonosti, tässä kuussa pudota hiuksiasi. Vaan voi olla että jopa kuusi kuukautta taaksepäin tapahtuneet asiat kuten aliravitsemus , vaikuttaa hiuksiin nyt.

        Eli siis jos olit alipainoinen puolisen vuotta sitten, hiukset putoaa nyt.

        ja olen siis syönyt "hyvin" jo tosiaan 8 kuukautta.

        Toivon että itsekin ymmärrät että jos sulla on oikeasti ollut syömishäiriö VUOSIA - ei mitään "olin kolme kuukautta dieetillä" tyylistä juttua, niin siitä sun elimistön toipumiseen voi mennä jopa vuosia. Sinä aikana eivät vitamiinit ja hivenaineet imeydy vaikka kuinka niitä ottaisit. Tämä on karu totuus jonka olen tässä oppinut. Olin aika lailla vuosi sitten alipainoinen, saatoin olla neljäkin päivää syömättä yhtään mitään ja sitten ahmia ja oksentaa kaikki ulos koska pelkäsin lihovani.


      • aptaass
        ent. bulimikko kirjoitti:

        Niin korjaan sen verran että siksi lopetin bulimiset elintapani, koska hiukseni alkoi harventua niin pahasti. kauttaaltaan, mutta ainahan se menee niin että paalaelta pahiten näkyy koska siellä on muutenkin vähiten hiuksia.

        Lisäksi kilpirauhasen vajaatoiminta huonontaa verenkiertoa (jatkuva alilämpö, kädet ja jalat aina jääkylmät) - eli siis ääreisverenkierto on huono. Veri ei virtaa päänahalle tarpeeksi ja aiheuttaa tota hiustenlähtöä. Lisäksi tuo mun gluteeni-herkkyys sekin tota päänahkaa rääkkäs, kutina ja näppylät oli sairasta. Loppui tosiaan heti ku lopetin gluteenin syönnin.

        Sunkin kannattas ymmärtää sellainen juttu, että hiustenlähtö tulee jälkijunassa aiheuttajasta. Eli siis ei se että viime kuussa söit huonosti, tässä kuussa pudota hiuksiasi. Vaan voi olla että jopa kuusi kuukautta taaksepäin tapahtuneet asiat kuten aliravitsemus , vaikuttaa hiuksiin nyt.

        Eli siis jos olit alipainoinen puolisen vuotta sitten, hiukset putoaa nyt.

        ja olen siis syönyt "hyvin" jo tosiaan 8 kuukautta.

        Toivon että itsekin ymmärrät että jos sulla on oikeasti ollut syömishäiriö VUOSIA - ei mitään "olin kolme kuukautta dieetillä" tyylistä juttua, niin siitä sun elimistön toipumiseen voi mennä jopa vuosia. Sinä aikana eivät vitamiinit ja hivenaineet imeydy vaikka kuinka niitä ottaisit. Tämä on karu totuus jonka olen tässä oppinut. Olin aika lailla vuosi sitten alipainoinen, saatoin olla neljäkin päivää syömättä yhtään mitään ja sitten ahmia ja oksentaa kaikki ulos koska pelkäsin lihovani.

        No en tiedä miten haluut "luokitella" mun syömishäiriön mutta voin sanoa että oli aika rankka kesä/syksy. Voi tosiaan olla että siinä kestää kun hiukset kasvaa lopullisesti takasin, mutta ite ainaki teen kaikkeni sen eteen että se tapahtuis mahdollisimman nopeasti. Ja oon saanut hyviä tuloksia aikaan. Hiustenlähtö meni ihan mahdottomasta melko vähäiseen (n.30 hiusta pesu kuivaus yhteensä) joten ite oon aika positiivinen tästä tilanteesta tällä hetkellä ainakin. Mun koko päähän kasvaa sellasta lyhyttä uutta hiusta. Joten ehkä oon jo voitolla. Tiiän miten rankka syömishäiriö on koko vartalolle,mulle jäi jälki"taudeiksi" huonosti toimiva maha ja se on tosi inhottava vaiva.. Tsemppiä kaiken kanssa, toivotaan että meille molemmille käy vielä hyvin!


      • 1+2+3

        Tämä on todella hyvä lista! Tein tämän perusteella pari iltaa tutkimusta ja tässä on kyllä huikean hyvä lista tärkeimmistä ainesosista kasvuun.

        Mitä suosituksia olisi näiden määristä? Itse päädyin ainakin ensi alkuun:

        - MSM: 3000 mg / pv
        - Biotiini 5 mg / pv
        - Sinkki 22 mg / pv
        - Metioniini 500 mg / pv

        Tosin huomioitava, että tuossa Biotiini Strong Hair & Nail tabletissa on myös sinkkiä (15 mg) ja metioniiniä (40 mg), joten niiden määrät ovat korkeammat kuin tuolla listalla.

        Sinkin osalta tutkitusti voi syödä pitkään ilman haittavaikutuksia 40 mg / pv, joten sitä en ainakaan olisi lisäämässä. Samoin metioniinin osalta joillakin nisäkkäillä sen puute on jopa edullista ja saanti haitallista, joten senkään osuutta en aio lisätä. Biotiiniä ei sinkin liikasaannin takia ainakaan tuon pillerin muodossa voi ottaa enempää, joten sekin pitänee jättää tuohon määrään.

        Eli MSM:n määrää voisi ehkä hieman lisätä, mutta toisaalta jo 2000 mg / pv on minulla kiihdyttänyt varsinkin kynsien kasvua huomattavasti, joten tuo 3000 mg / pv voi olla melko sopiva.


    • hiuksettakaskiitos

      Moi kaikille! On kulunu vähän yli kuukaus siitä kun aloin ottamaan viviscalia ja priorinia ja mun hiustenlähtö on vähentyny entisestään. Nykyään suihkun aikana kun vedän hoitoainetta hiusten läpi, n. 3 hiusta irtoaa joskus enemmän, n. 5. Pahimmillaan täs vaiheessa irtos yli 30 hiusta. Suihkun jälkeen ilmakuivaan hiukset ja harjaan kun ne on kuivat ja täs vaihees nykyään irtoo enää n.10, ennen varmaan 100. (pahimmillaan)

      Mun hiukset tuntuu myös paljon vahvemmilta ja kävin leikkauttamassa kuivat latvat pois noin 3 viikkoa sitten ja värjäsin samalla, ja nyt jo näkyy ihan kunnolla juuri kasvua, paljon nopeemmin kun yleensä. Samoin latvat on edelleen ihan trimmatut ja hyvässä kunnossa, ennen ne muuttui melkeen heti leikkauksen jälkeen kakshaarasiks ja kuiviks. Joten lopputulos on se että oon erittäin tyytyväinen ja aion jatkaa tätä kuuria ainakin pari kuukautta ellei puol vuottakin, mun hiukset alkaa vihdoinki pitkän ajan jälkeen näyttämään siltä kun ne näytti ennen syömishäiriöö.

    • Skeidaa kaikki

      Hius kasvaa kuukaudessa yhden senttimetrin. Jo kasvanut hius on kuollutta ainesta, johon ei mitkään muut kuin ulkoiset aineet vaikuta.

      Tarina ei ole ollenkaan uskottava.

    • hiuksettakaskiitos

      Mikä kohta oli ei uskottava, voin täsmentää..? Mun hiukset kasvaa yleensä hitaasti ja pointti oli vaan että sen jälkeen kun kävin värjäyttämässä n.3 viikkoa sitten, hiusrajassa näkyy jo nyt juurikasvua, yleensä siihen menis n.6 viikkoa, tiiän ihan tarkkaan koska värjäytän hiukseni säännöllisesti.

      • LOL Lol vaan

        Ei se hiusväri sitä päänahan alapuolista hiusta värjää,joten kyllä sä sen juurikasvun näet jo kahdenpäivän päästä jos vaan tarkkaan katsot. Kuuden viikon päastä sitä juurikasvua on jo yli sentti!


    • Anonyymi

      Hei. Olen itse syönyt Prorinia kun hiukset alkoivat lähteä raudanpuutteen vuoksi. Nyt syön rautalisää myös ja odottelen että ferritiini (varastorauta) nousee. Se on jo 39ug. Tavoite on yli 60 ug. Priorin auttoi vähentämään mulla hiustenlähtöä, mutta isoin vaikutus taitaa olla tuolla rautalääkityksellä. Kynnet on edelleen haperot vaikka omat kynnet on alunalkaen vahvat ja nopeakasvuiset. Priorinilla hiukset alkoivat kasvaa nopeammin. Edelleen on vähän haperoa hius, mutta parempaan suuntaan menee. Kalanmaksaöljy tuo vähän lisäkiiltoa hiuksiin, mutta sekin pitäisi jaksaa ottaa joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe