Alan kaverini kanssa nyt trollata yleisissä vessoissa. Aiomme paskoa, kusta lattialle ja seinille. Aiomme myös repiä WC istuimia irti, ja katkaista vesi sumutin sivuleikkureilla. Tämä aikoo tapahtua turun seudulla ainakin. Olen niin helvetin innoissani kaverini kanssa tästä.
Pointit esille: Teemme tämän vain huvin, trollauksen vuoksi.
2. Emme ole paska tai kusifetistejä
3. Kuvaamme youtubeen aftermath videoita, jossa näkyy trollauksen lopputulos
Tekijöinä ovat 2 noin 15 vuotiasta poikaa.
alamme trollata yleisiä vessoja
dickkinsoon
2
165
Vastaukset
- dicksinsoonee
Trollausta tapahtuu myös Pirkanmaan seudulla.
Btw. tämä trollaustapa on täysin laillista. jos jäämme kiinni, vetoamme että rakkoni on löysällä tai paskat tulevat housujemme läpi.
TAKE A HIKE BOY! *tunkee sorme perseesee ja osottaa sua nyt* - dickinsoneee
Update: Tampereen stockmannin vessa trollattu. Paskaa ja kusta lattialla vessan kansi revitty irti, ja pönttö tukittu.
HHIHIHIHIHI
Bite me *osottaa sormel*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604