88 vuoden valtsu. Polttoaine ja kierrosmittari toisinaan jumittaa. Kun nyrkillä hakkaa niin tulee kuntoon. Tuntimittariin ei vaikuta. Onko mitään tehtävissä?
Vastaukset 4
- juupajaapa111
kierroslukumittari saa tietonsa laturilta. eli laturinremmi löysällä, sähköliittimessä siinä laturinkyljessä huono liitos tai laturi temppuilee.... se polttoainemittari jumittaa ihan luonnostaan kaikissa vanhemmikssa valmeteissa. en tiedä syytä mutta veikkaisin että paskanen tai muuten vaan huono anturi siellä tankissa... mikä valmetin malli on kyseessä?
- valtsukaltu
405.
Siis nuo molemmat mittarit jumittaa yhtäaikaa. Toisinaan mene mittaristokin pimeäksi. Ikä tekee tehtävänsä..- Anonyymi
Mun 6400 kierrosluku temppuilee,jää 500;kierrokseen ökötään,toisinaan pelaa ohan ok:
Pitää koitaa vaihtaa laturinremmi,ei se tosin vikise,vingu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun 6400 kierrosluku temppuilee,jää 500;kierrokseen ökötään,toisinaan pelaa ohan ok:
Pitää koitaa vaihtaa laturinremmi,ei se tosin vikise,vingu.Vaihdoin laturin, kierrosmuttari ja tuntimittari ei toimi
6400
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7606Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520