niin kertokaas hyviä headsettejä pelaamiseen (räiskintäpelien pelailuun)
hintahaarukku 50-100e. mietin noita sonyn omia ps3 wireless kuulokkeita. kokemuksia?
headsettejä ps3 wireless
1
165
Vastaukset
- Nimimerkki?? Wtf!?
No sonyn omia kuulokkeita en ole testannut (olivat silloin vielä niin kalliit), mutta minä suosittelisin ainakin nuita Turtle Beachin malleja. Kun Uncharted 3:a kaverin kanssa pelaan niin hänen äänensä kuuluu kristallin kirkkaasti minulle ja kaikki aseiden äänet ja erikoisefektitkin kuuluvat mahtavasti. Jos omistat PC:n niin ei sekään varmaan haittaa että yleensä ne mallit ovat yhteensopivat PC pelaamisenkin kanssa. Suosittelen hymysuin Turtle Beachejä! Ps. On se hauskaa pelata minecraftiä kaverin kanssa ja puhua kaverin kanssa Skypen välityksellä :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220