Moro, oon 16v jätkä ja mun pitäs päästä "salaa" yleislääkärin vastaanotolle. Eka kysymys: Maksaako se käynti mitään jos on kela kortti :D ? Toka kysymys: Jos maksaa niin paljon ja tuleeko siitä lasku postiin vai miten maksu hoidetaan? Kolmas: Irtoaako alaikäiselle helposti vaikka mieto kipulääke resepti kuten Panacod tai Tramal, jos valitan kovista selkä kivuista ja sanon vaikka että olen syönyt niin paljon buranaa ja panadolia ja aspiriina mutta ei auta ja blaa blaa blaa.. Onks kukaa muu tän ikäinen saanu reseptiä Bentsodiatsepiineihin? Kiitos :)
Lääkärin vastaanotolle? 16v(bentsoja)
6
287
Vastaukset
- Kikki Hiiri
- huoh...
Ei helvetti näitä es-jonneja. Kannattaa mennä sinne lääkäriin ihan oikeasta syystä eikä pelleillä. Kolmiolääkkeisiin tulee helposti riippuvuus ja alkoholin kanssa käytettynä voi lähteä henki.
- teksteksnipatsu
Ei vittu pakko olla trolli tää aloitus... Nojoo mutta jossei, niin voin sanoa, ettet alle 18v saa mitään bentsoja, opamoxeja voisit ERITTÄIN hyvällä tuurilla 30kpl saada, mutta tuskin. Selkäkivuista turha mennä itkemään, eivät varmasti anna tramaleita sulle ja tuskin panacodejakaan... Itte oon korvaushoidossa ja vedän subut ja pörret ränniin...
- fwghfs
Vihaan tota ikäluokkaa.
- huhhuh
>panacod
>bentso
not sure if trolling or stupid... ite menin ku täytin 18v ykityiselle ja sanoin että on pahat ahistuskohtaukset julkisilla paikoilla, univaikeuksia, yms, sit sanoin että joskus oon parikertaa saanu 10mg diapamin niin oon unta saanu ja ei ole ahistanu.
kyllä siinä sitte sai reseptin... nyt miettii että iha turhaa touhuu kaikki nuo ja noide lääkkeide yms sekoiluje jälkee tullu oikeeta ahistusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666