lentolippu

fili

miten loydan filippiineilta taman maan hakukoneen halpoihin lentolippuihin? vai mista niita kannattaa kysella? esim supersaver kun laittaa hki-cebu..tulee 1000 euroo halvemmaksi kun laittaisi cebu-hki

24

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesus of suburbia

      tuolla ylläolevalla hakukoneella ei taida löytyä yhtäkään aasialaista halpalento yhtiötä ;) kokeile esim tuota: http://www.bravofly.com, http://www.whichbudget.com
      jos on tarkoitus etsiä filippiineillä sisäisiä lentoja, cebu pacific airlines, philippine airlines, seair, zest air , tiger airways ja airphilexpress,,, noiden omilta sivuilta. Jos on taas tarkotus etsiä lentoja filippiineiltä suomeen, edellämainituilla ensin hong kongiin tai bangkokiin ja sieltä helsinkiin, niiden hakuun taas halvatlennot.com, skyscanner tai ebookers on hyvä.

      • kwapo

        Ja jos et olisi niin kauhean näppärä, niin olisit varmaan päätellyt myöskin tuosta aloituksen tekstistä et tarkoitus on päästä Suomeen, ja tässä tapauksessa minun tarjoamani hakukone menee ihan siinä samassa, kuin sinun COM päätteinen monen vastaavan kaltaisen kanssa.

        On se vaan kauhian tärkeetä pätee, ja miinuksetkin kiirehdit laittaan :D


    • jesusofsuburbia

      senverran näppärä, et sun ohjeillas lippu helsinkiin maksaa 900€, ja mun 480€ ja miinuksia en oo tavannu kellekkään laittaa, mut sä olit näköjään laittanu itelles plussaa,,,,, hönö

      • hsgdhsdfhdf

        aijaa no pelasitko kauankin niillä päivillä, ennekuin löysit? Nimittäin esim. huhtikuussa lipuille tulee hintaa toisessa 800 ja toisessa 900, et enpä puhuisi järin suuresta erosta. Mielenkiintoista olisi nähdä millä karjakuljetus reitillä toi 480 euroo tuli, et olisi paljon fiksumpaa laittaa ne päivätkin näkyville.


      • kwapo

        laitoin tuohon ensinmäiseen hakuvinkkiisi cebu - helsinki oneway ja best deal seuraavat 5 kuukautta, paras diili oli 774 euroa, kyseinen päivä olisi 19.6

        Tää oli siis paras vaihtoehto sinun hakukoneellasi, olisi tosi kiva lentää 480 eurolla, varmaan löydätkin ne päivät meille tänne?


      • ................

        Ja sitten kokeilin http://www.whichbudget.com/routes/CEBHEL/cheap-flights-from-cebu-to-helsinki-vantaa.html

        ja otin last minut haun päivälle 23, joka oli tossa yhdessä mun linkissä, eikä hintaa tullutkaan, kuin 888 Englannin puntaa eli 1047 puntaa ja tuolla mun haulla 808 euroa, sitten tuolla mun toisella 1199 euroa. Eli tässä olen nyt hakenut samoilta päiviltä kaikki. Jos jollain hakukoneella annetaan yli 400 euroa halvempi matka, kuin yleisesti muilla, niin jossain haisee ja pahasti. Vai laitoitko lennot niin pakettiin, et otit ton cebu pacificin karjakuljetuksen ensin ja sit aloitit haut honkkarista eteenpäin?


      • jdhfjhsd
        ................ kirjoitti:

        Ja sitten kokeilin http://www.whichbudget.com/routes/CEBHEL/cheap-flights-from-cebu-to-helsinki-vantaa.html

        ja otin last minut haun päivälle 23, joka oli tossa yhdessä mun linkissä, eikä hintaa tullutkaan, kuin 888 Englannin puntaa eli 1047 puntaa ja tuolla mun haulla 808 euroa, sitten tuolla mun toisella 1199 euroa. Eli tässä olen nyt hakenut samoilta päiviltä kaikki. Jos jollain hakukoneella annetaan yli 400 euroa halvempi matka, kuin yleisesti muilla, niin jossain haisee ja pahasti. Vai laitoitko lennot niin pakettiin, et otit ton cebu pacificin karjakuljetuksen ensin ja sit aloitit haut honkkarista eteenpäin?

        ja halvat lennot.com

        http://www.whichbudget.com/routes/CEBHEL/cheap-flights-from-cebu-to-helsinki-vantaa.html

        932 euroa, eipä paljoon heitellyt. Yleensäkkin noi hakukoneet hakevat ihan täysin samoja lentoyhtiöitä, eipä niissä isoja diilieroja ole.

        Olisi tosi mieloenkiintoista löytää ensikuun 23 päivä 480 euroo lennot cebu - helsinki, hakukoneella siis yhtä käyttäen, ei kikkaillen cebupacificilla ja sit honkkarista eteenpäin hakukoneella, en halua tsekata laukkuani uudelleen taas koneeseen honkkarissa ja lojua yötä joko manilan lentoasemalla taikka honkkarissa lentoa odotellen.


      • djfhjdsjf
        jdhfjhsd kirjoitti:

        ja halvat lennot.com

        http://www.whichbudget.com/routes/CEBHEL/cheap-flights-from-cebu-to-helsinki-vantaa.html

        932 euroa, eipä paljoon heitellyt. Yleensäkkin noi hakukoneet hakevat ihan täysin samoja lentoyhtiöitä, eipä niissä isoja diilieroja ole.

        Olisi tosi mieloenkiintoista löytää ensikuun 23 päivä 480 euroo lennot cebu - helsinki, hakukoneella siis yhtä käyttäen, ei kikkaillen cebupacificilla ja sit honkkarista eteenpäin hakukoneella, en halua tsekata laukkuani uudelleen taas koneeseen honkkarissa ja lojua yötä joko manilan lentoasemalla taikka honkkarissa lentoa odotellen.

        http://www.halvatlennot.fi/Lennot/flysearch.aspx?depcity=Cebu, Filippiinit&depIATA=CEB&destIATA=HEL&destcity=Helsinki, Suomi&depart=2012-3-23&return=&adults=1&infants=0&children=0&flway=True&flight=true¤cy=FI&lang=fi

        932 egee


      • ..............
        ................ kirjoitti:

        Ja sitten kokeilin http://www.whichbudget.com/routes/CEBHEL/cheap-flights-from-cebu-to-helsinki-vantaa.html

        ja otin last minut haun päivälle 23, joka oli tossa yhdessä mun linkissä, eikä hintaa tullutkaan, kuin 888 Englannin puntaa eli 1047 puntaa ja tuolla mun haulla 808 euroa, sitten tuolla mun toisella 1199 euroa. Eli tässä olen nyt hakenut samoilta päiviltä kaikki. Jos jollain hakukoneella annetaan yli 400 euroa halvempi matka, kuin yleisesti muilla, niin jossain haisee ja pahasti. Vai laitoitko lennot niin pakettiin, et otit ton cebu pacificin karjakuljetuksen ensin ja sit aloitit haut honkkarista eteenpäin?

        siis 1047 euroa. En lähde tappeleen asiasta, mutta olisi oikeasti kiva nähdä millä hakukoneella tosiaan pääsee 480 eurolla laittaessa hauksi cebu-helsinki, siittähän tässä on ollut alunperinkin puhe.


    • jesusofsuburbia

      no ensiksikin en antanu ohjeita sulle vaan tämän ketjun aloittajalle, jos sä raukka et saa laukkuas nykästyä hong kongin kentällä ja odotettua muutamaa tuntia, nii sillon pitää pysyä kotona. Toiseksi, esim cebu pacific lentää suoraan cebusta honkkariin PHP4,187.50 ja airphilexpress PHP3174.00 honkkarista helsinkiin http://www.halvatlennot.fi/Lennot/flysearch.aspx?depcity=Hongkong, Hongkong&destcity=Helsinki, Suomi&depIATA=HKG&destIATA=HEL&depart=2012-3-19&return=&adults=1&children=0&infants=0¤cy=FI&flway=True&flight=true&lang=fi mulle on ihan sama millä hakukoneella ja lentoyhtiöllä sä lennät,,, höno

      • ................

        Niinkö, sinähän se ensinmäisenä aloit näppärästi torppaan toisten linkkejä hakukoneisiin, ei zsissus, ja sit alat vielä selittään et hakukoneella saa lipun 480 euroo cebu-helsinki. Luulitko nyt etten arvannut, et kikkailit niillä halppislentoyhtiöllä hehhe..Jos siittä olisi ollut kyse, niin tokihan olisin kehoittanut meneen ensin honkkariin cebupacificilla, ja tuollakaan sinun esimerkilläsi ei lipun hinnaksi tule 480 euroo vaan 810 euroo ja jeesuus sentään mitkä lentoyhtiö jippii eli airphil express tai cebupacific molemmat euroopan ilmailuliiton mustalla listalla ja sit loppumatka rytistellään air chinalla kosmonautti ohjaimessa, satasen säästöstä on paljon iloo, kun alas tullaan piruja maalamatta . Juu kyllä mä saan nykäistyä, jos matkustaisinkin yksin, mutta reppahousu meillä matkustaakin 4 henkee, ja silloin oppii vähän arvostaa mukavuutta, kyllä säkin sen vielä opit, kun sulla on perheen pienempiä mukanas, et huvittaako repii laukkuja koneesta ja jonottaa karjakuljetukseen.


      • ...............

        ai niin ja sen verran tuosta sun esimerkistä, et jos ottaa noi päivät, niin lento on perillä 17.45 honkkarissa, ja nytpä ei tarvitsekkaan tosiaan odotella, sillä nyt tulee tuli perseen alle, sillä pitää vetää itsensä ulos imigrationin kautta, hakee laukut, ja painua toiselle puolelle terminaalia tuli perseen alla ja taas passitarkastukseen sillä jatko lento lähtee 20.05 tekee tiukkaa kahdes tunnissa. jippiii.


    • jesusofsuburbia

      ajattelin et annan olla,,, mut pakko vielä jatkaa: edelleenkään en sulle suositellu sulle näitä, lennä sä vaan sillä finnairilla, sua vaan ny vituttaa kun vedit ässän hihasta ja suosittelit tollasta mahti hakukonetta, ja mä sen torppasin. Jos filippiineillä aikoo lentää , on pakko lentää noilla sun mustan listan vehkeillä, finnair ei lennä täällä. Arvasin et vedät tuon mustalista jutun, kymmeniä kertoja on näillä tullu lennettyä eikä oo vielä tonttiin tullu, samoin air chinalla, aeroflotilla, cathay pacificilla,,,jne kaikki pelannu hyvin. Olihan tuossa sunki linkissä ensimmäinen siivu philippine airlinesilla, myös sielä mustalla listalla. Ja tuo mun linkki on edelleen 392€ aeroflot,,, puusilmä kattoit sen ylimmän air chinan sponsoroidun tarjouksen mikä oli 760€ ,,,, nyt sä sitte alat seuraavaksi mollaamaan aeroflotia, kuinka paskoja vehkeitä ne on,,,, montas kertaa muuten oot lentäny tän välin??

      • ...............

        Eihän se vituta, lähinnä huvittaa, ettet ymmärrä aloittajan kysymystä, hän yrittä löytää hakukoneen millä saisi lennot cebusta - suomeen, sinä se muutit sen ihan ikomaksi hauksi honkkarista - helsinkiin ja karjankuljetuskoneella, mutta laitappas nyt siihen hakus ihan suoraan cebu-helsinki ja kerro löytyikö sillä 480 egellä sitä lentoa.

        aeroflotin torppaaminen vai, no tuskinpa tarvitsee, tiedäthän jo itsekkin kuinka laadukkaita koneita on, hyvinhän noi on viimevuosina pysyneet suurinosa ilmassa vaappuen.

        Toiseksen lennämme yleensä cathaylla ja se ei kuulu suinkaan tuohon sinun listaasi, nimittäin sen hinnat alkaakin jo ihan eri luvuilla ja mikä tärkeintä cathaylla ne kapsäkit kulkeekin koko matkan mukana siellä ruumassa, ei tarvitse ravata edes takaisin terminaaleja.

        No jos laitan luvuksi 20 - 99 niin valitse siittä mieleisesi ja laita siihen sitten paremmaksi omantunnon mukaan. Sen verran vielä, et kerro se lentolippus vielä n. kuudella niin ymmärtänet et se on pikkaisen isommanluokan budjettia, kun lähdetään käymään saarilla, kun on niitä päitäkin enemmän.

        eikä suinkaan ole pakko lentää mustanlistan vehkeillä, jos haluaa filippiineille, cathay pacific, klm (mut ei enään kauaa) silk airlines, singapore airlines, korean air muutamia mainitakseni. On olemassa lentoyhtiöitä ja sitten halpayhtiöitä ja halpayhtiö on just sen takia halpa et siinä on muutakin surkempaa, kuin syrjäisin terminaali, ja runsaasti rasittunutta peltiä.


      • ................
        ............... kirjoitti:

        Eihän se vituta, lähinnä huvittaa, ettet ymmärrä aloittajan kysymystä, hän yrittä löytää hakukoneen millä saisi lennot cebusta - suomeen, sinä se muutit sen ihan ikomaksi hauksi honkkarista - helsinkiin ja karjankuljetuskoneella, mutta laitappas nyt siihen hakus ihan suoraan cebu-helsinki ja kerro löytyikö sillä 480 egellä sitä lentoa.

        aeroflotin torppaaminen vai, no tuskinpa tarvitsee, tiedäthän jo itsekkin kuinka laadukkaita koneita on, hyvinhän noi on viimevuosina pysyneet suurinosa ilmassa vaappuen.

        Toiseksen lennämme yleensä cathaylla ja se ei kuulu suinkaan tuohon sinun listaasi, nimittäin sen hinnat alkaakin jo ihan eri luvuilla ja mikä tärkeintä cathaylla ne kapsäkit kulkeekin koko matkan mukana siellä ruumassa, ei tarvitse ravata edes takaisin terminaaleja.

        No jos laitan luvuksi 20 - 99 niin valitse siittä mieleisesi ja laita siihen sitten paremmaksi omantunnon mukaan. Sen verran vielä, et kerro se lentolippus vielä n. kuudella niin ymmärtänet et se on pikkaisen isommanluokan budjettia, kun lähdetään käymään saarilla, kun on niitä päitäkin enemmän.

        eikä suinkaan ole pakko lentää mustanlistan vehkeillä, jos haluaa filippiineille, cathay pacific, klm (mut ei enään kauaa) silk airlines, singapore airlines, korean air muutamia mainitakseni. On olemassa lentoyhtiöitä ja sitten halpayhtiöitä ja halpayhtiö on just sen takia halpa et siinä on muutakin surkempaa, kuin syrjäisin terminaali, ja runsaasti rasittunutta peltiä.

        ps.. tosiaan aeroflotilla hyvinkin ja nyt sitten ei tarvitsekkaan kiirehtiä, sillä pitää lähteä edellisenä iltana cebusta honkkariin 17,45 perillä, kuudelta illala perillä ja aeroflotin lento lähtee seuraavana aamuna 11.35, liukuva käsite muutaman tunnin odottelu, no voihan sitä tietty raahautua honkkariin yöksi, eli maksaahan sekin tai lojua lentokentällä lähes 17 tuntia. Oletko koskaan kuullut puhuttavan et aika on rahaa, ja ajalle kannattaa laske arvo, varsinkin jos odottaa seuraavaa lentoa. Cebu pacifin aikataulua en viitsinyt edes vilkaista, muistaakseni siellä tais olla yx lento perillä puolen yön maissa, silti 11 tuntia venaamista.


      • ..............
        ................ kirjoitti:

        ps.. tosiaan aeroflotilla hyvinkin ja nyt sitten ei tarvitsekkaan kiirehtiä, sillä pitää lähteä edellisenä iltana cebusta honkkariin 17,45 perillä, kuudelta illala perillä ja aeroflotin lento lähtee seuraavana aamuna 11.35, liukuva käsite muutaman tunnin odottelu, no voihan sitä tietty raahautua honkkariin yöksi, eli maksaahan sekin tai lojua lentokentällä lähes 17 tuntia. Oletko koskaan kuullut puhuttavan et aika on rahaa, ja ajalle kannattaa laske arvo, varsinkin jos odottaa seuraavaa lentoa. Cebu pacifin aikataulua en viitsinyt edes vilkaista, muistaakseni siellä tais olla yx lento perillä puolen yön maissa, silti 11 tuntia venaamista.

        juu ja alkoi vielä enemmän huvittaa, kun katsoin tuota tarkemminkin halpuutta matka aika siis honkkarista suomeen vaivaiset 36 tuntia, sitä ennen käkitään honkkarissa 17 tuntia perse penkissä ja lento cebusta papri tuntii et eihän siinä mennytkään lähes 55 tuntia, kunnes saa suudella kotimaan kamaria, no jos tykkää reissata oikein kunnolla ja hintakin tuli halvaksi alta 500. Tuossa vaan olis ollut kivasti matka 782 lufthansalla ja silkairilla 27 tuntia pienemmällä ajalla. kummankohan ottais 282 egee enemmän vuorokautta aiemmin perillä vai viipun vaapu vaappuen 55 tuntia.


      • ................
        .............. kirjoitti:

        juu ja alkoi vielä enemmän huvittaa, kun katsoin tuota tarkemminkin halpuutta matka aika siis honkkarista suomeen vaivaiset 36 tuntia, sitä ennen käkitään honkkarissa 17 tuntia perse penkissä ja lento cebusta papri tuntii et eihän siinä mennytkään lähes 55 tuntia, kunnes saa suudella kotimaan kamaria, no jos tykkää reissata oikein kunnolla ja hintakin tuli halvaksi alta 500. Tuossa vaan olis ollut kivasti matka 782 lufthansalla ja silkairilla 27 tuntia pienemmällä ajalla. kummankohan ottais 282 egee enemmän vuorokautta aiemmin perillä vai viipun vaapu vaappuen 55 tuntia.

        ja nyt repesin enemmän, siellä on vielä moskovan päässäkin odottelua vaihdon kanssa taas lentoasemalla notkuen, melkein kannattais jo hypätä junaan..

        ps. hyvää ja halpaa ei ole. toihan tulis jo yöpymisineen hotelissa honkkarin päässä ja moskovassa samoihin hintoihin tuon silkairin ja lufthnsan lentojen kanssa. Jos aloittaja valitsee tuon sinun suositteleman reitin olen aivan 100 % varma että viimeistään Moskovassa kiroaa sinut syvimpiin kuiluihin :D hahahhaha


    • lentoja31
    • jesusofsuburbia

      paljon oot saanu asiaa kirjoteltua,,,, vähän jääny epäselväksi kuinka monella eri nimimerkillä oot kirjotellu, aluksi oli joku kwapo,,, ja sitte oli pelkkää viivaa, noista viivajutuista ja rahoilla pullistelusta tunnistinki sut, et oot jeesustellu aikasemmin tuola cathay pacific keskustelussa,,,, mä lopetan tähän :) aika lapsellista täälä on nimetteömänä uhota. Sovitaan niin et sun lentohakukone on maailman paras, oot ihan sairaan rikas, et lennä karjankuletusyhtiöillä, tiedät filippiineistä kaiken,,, luultavasti oot vielä sairaan komee uros, etkä se tyypillinen läski 60v shortsimies 20vuotiaan filipinan kanssa, kaikkee hyvää sulle!! over and out :)

      • kato äly ja väläys

        No nythän sä heittäydyit ihan lapselliseksi. Olenhan minäkin lukenut viestejäsi aiemminkin, tosin yleensä olet muutamat poistanut tekattuna vaivihkaa, kun alkoi ilmeisesti itseäsikin nolottaa? Tää on yhtä lennokasta loan heittoa sitten mitä herra yrittää harrastaa. Muutenkin on paskan hailee, millä nimimerkillä kirjoittaa, jos ei herra sieltä asioita pysty poimimaan ilman vääntelyitä, niin parempi ollakkin kirjoittamatta.

        Lapsellisuutesi huipun ositat varsinkin menemällä heikkalaatikko tasolle, alkamalla selitteleen minun sanoneeni olevan rikas (missä kohtaa?), tai väittäväni tietäväni parhaan hakukoneen (sitäkään en suinkaan erehtynyt sanovani, toisin vain kävi sinun heti ensinmäisessä kommentissasi, jospa lukaisist sen uudelleen), tiedät filippiineistä kaiken (noh sitäkään en varmaan ole väittänyt sanonneni, vai alkoiko sinusta tuntua et täs on joku kilpailu menossa?)

        Tai väittäisin olevani sairaan komee uros (noh tuskinpa olen, mutten varmaan rumimmastakaan päästä, paha sanoa, en tiennyt et jutellaan tästäkin näemmä, ulkonäkö asioista, heh pissis meininkii jo sulla)

        "tkä se tyypillinen läski 60v shortsimies 20vuotiaan filipinan kanssa,"

        Toikin on jo aika hassu kommentti, sillä ihan tilastokeskuksenkin sivuilta voi käydä tarkistamassa jopa ikäerot eri suomalaisten somimien kansallisuuksien kesken, ja muistaakseni taisi olla keskimäärin peräti 8 vuotta, joten mielikuvasikin rakentuvat mitä ilmeisemmin niihin paikkojen kokemuksiin missä olet vieraillut, kenties tyttöbaarit, sielä varmaan enemmänkin pongaa tuota porukkaa.

        Ikäeroa meillä on peräti 10 vuotta, joten kysynkin sinulta haittakse vitsi vitsi?


      • haittaakse ku sanoin

        ps..ja laitoit sentään plussat taas itsellesi ja miinukset minulle.. oikein kunnon pissis oletkin.


      • traveller

        Tarkoitako myös itsäsi?


    • stimorol

      halvatlennot.com tai fi , en muista päätettä , löysin sieltä lennot cebuun toukokuun 1 alle 500 € ja lentoyhtiö cathay bacific , ihan laadukkaat koneet, ei mikään halpalento yhtiö , lennot edestakas.....

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe