Heippa kaikille!
Kysymys tuskin tänne kuulu mutta en tiennyt minne olisi pitänyt kirjoitella...eli hormoonikierukan poistosta kyselisin sen verran että voiko sen poistattaa kuukautisten aikana? Iso kiitos jo etukäteen vastauksistanne.
Kierukasta ja sen poistosta
10
165
Vastaukset
- No vastataan...
Moikka!
No onko sulla sitte kuukautiset säilyneet ja tulleet myös hormonikierukan kanssa?
Jos on, niin kyllä sen voi myös menkkojen aikana poistaa. Jos taas vuoto on jäänyt kierukan kanssa kokonaan pois, tai menkat on hyvin niukat, niin silläkään ei ole väliä, koska se voidaan poistaa missä tahansa kierron vaiheessa.
Mirenan laittohan tapahtuu viikon sisällä siitä, kun menkat on alkaneet, mutta poistaa se tosiaan voidaan missä vaan kohtaa kiertoa. - Outo kymysys
Erikoinen kysymys, sillä hormonikierukkaa käyttäessä kuukautiset useimmille tulevat niukkana vuorona n. kerran tai kaksi vuodessa. Onko se kierukka siis pakko poistaa noiden 1-2 tiputelupäivän aikana? :D
- Outoa juu...
Kun se tiputtelu voi olla aika satunnaista, niin voiskohan mitenkään olla mahdollista että ap miettii että onko pakko peruuttaa varattua aikaajos sattuukin rulemaan silloin vuotoa.
- Outo kymysys
Outoa juu... kirjoitti:
Kun se tiputtelu voi olla aika satunnaista, niin voiskohan mitenkään olla mahdollista että ap miettii että onko pakko peruuttaa varattua aikaajos sattuukin rulemaan silloin vuotoa.
No juu, tuolta kannalta katsottuna voisi vastata, että ei pikku tipauttelusta ole haittaa kierukan postolle, jos nyt sattuisi olemaan niin huono tsäkä, että kierukan poistoaika sattuu juuri noille muutamalle päivälle vuodessä, jolloin tiputtelee, eikä noille 360 päivälle, jolloin ei tiputtele. :D
- Outoa tosiaan...
Outo kymysys kirjoitti:
No juu, tuolta kannalta katsottuna voisi vastata, että ei pikku tipauttelusta ole haittaa kierukan postolle, jos nyt sattuisi olemaan niin huono tsäkä, että kierukan poistoaika sattuu juuri noille muutamalle päivälle vuodessä, jolloin tiputtelee, eikä noille 360 päivälle, jolloin ei tiputtele. :D
Tiesitkö että kaikille ei lop vuosot?
Kaikille ei tule tiputtelua vain 5 päivää vuodessa?
Löytyy ihmisiä jotka luopuvat kierukasta kosk avielä puolentoista vuoden jälkeen tulee kuukautiset ihan miten sattuu.
Kun ei tiedä aloittajan tilanneta, miksi on poistamassa kierukkaa ja miten vuodot on hänellä tasaantunut, niin voisi kai vastata että ei haittaa vaikka on kuukautiset juuri silloin?
- jjpp1122
Itse en tässä kysymyksessäni huomaa mitään outoa, hormoonikierukka on tosiaan laitettu ja kuukautiset siitä huolimatta tulevat. Eivät kaikille tee stoppia kierukan laiton jälkeen. Toinen lapsi siis haaveissa ja siksi kierukan poisto edessä.
- Tarkistuta gynellä
Oletko varma, että sinulle laitettiin hormonikierukka?
- jjpp1122
Voi tsiisus sentään...olen VARMA että hormoonikierukka laitettiin! :D Ei se nyt mitään ihmettä ole jos kuukautiset tulevat hormoonikierukasta huolimatta. Kiitos vastauksista kuitenkin.
- Äippä ilman kierukka
Kierukan voi ottaa pois missä kierron vaiheessa tahansa. Itselle on ehkä mukavampaa mennä vastaanotolle siten ettei ole vuotoa päällä :)
- hmp
Mulla ei kans loppunut vuoto hormoonikierukasta huolimatta ja poistettiin kuukautisten aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487