Ajattelin aloittaa keskustelun hauskoista tai noloista seksimokista, joita on kohdalle sattunut. Tästä on jo vuosia aikaa. Tapahtui -95 MM voiton jälkeen.. Löysin baarista mukavan miehen ja lähdimme luokseni jatkoille. Lähes välittömästi siirryimme makuuhuoneen puolelle ja aloitimme lämmitelyt ;) Mies oli todella osaava ja ajattelin, että saan elämäni seksiä. Sitten mies tuli päälleni ja heti kun hän työntyi sisääni, niin alkoi "den glider in, den glider in..". Aloin nauramaan aivan kippurassa, mutta en niin ilosta vaan myötähäpeästä. Jotenkin se tilanne vain oli kaiken sen alun jälkeen niin outo :) Hommia ei enään sen jälkeen jatkettu ja mies lähti hieman nolona kotiin. Jotain muutakin on tämän jälkeen tapahtunut, mutta tämä tapaus jäi hyvin mieleen :)
Vastaukset 38
- Klover
Mieheni piereskelee aika paljon, koska hänellä on laktoosi-intoleranssi, eikä hän useinkaan välitä siitä onko jokin tuote laktoositon vai ei. Niinpä hän usein piereskelee, koska hänellä tulee maha kipeäksi. Valitan tästä hänelle todella usein, koska tarkkailemalla onko tuote laktoositon, hän voisi vaikuttaa asiaan, eikä minun tarvitsisi haistella hänen pierujaan!
Kerran sitten harrastaessamme seksiä MINULTA pääsi pieru. Mieheni oli kaiken lisäksi ottamassa minua takaapäin, joten se tuli oikeastaan suoraa hänen kasvoilleen... :D Se oli niin noloa, etten tiennyt miten päin olisin ollu/mitä olisin tehnyt. Mies siihen sitten tokaisi, että: "Empä sentään ollut itse ensimmäinen, joka pieraisee seksin aikana.". Tuo tokaisu vielä kruunasi koko hetken ja voin suoraan sanoa, etten ole KOSKAAN ollut niin nolona. En koskaan! :D
No, mies halusi silti jatkaa siitä mihin jäimme. Minä en enää pystynyt nauttimaan ja toivoin vain koko ajan, että hän laukeaisi ja voisin rynnätä vessaan häpeämään rauhassa :D Sen jälkeen en suostunut enää moneen kuukauteen olemaan tuossa asennossa, enkä muutamaan viikkoon valittanut hänelle pieruistakaan :D - Nolotti jälkeenpäin
Ekan kerran kun nainen sai orgasmin seksin aikana luulin että se on saanu jonkun kohtauksen ja oikeasti olin ihan paskajäykkänä pelosta.
Siitä ääntä jä sätkimistä, meni aivan täysin tunnelma siinä säikytyksessä etten pystyny hoitamaan ''omia'' hommiani loppuun, tai suostunu antamaan hänelle toista orgasmia... - Suihinottaja
Kun aloin seurustella nykyisen poikaystäväni kanssa, hän oli täysin kokematon seksiasioissa. Minä olin häneen verrattuna todella kokenut.
Ensimmäistä kertaa ottaessani häneltä suihin, hän sanoi, että: "Tuntuu niin hyvältä, että pyörryn kohta". Ajattelin tietenkin tämän olevan vain kohteliaisuus ja vähän ajan päästä ihmettelin, kun hänen peniksensä ihan yhtäkkiä veltostui kokonaan. Nostin päätäni kysyäkseni, että mikä tuli, mutta hän ei vastannut. Kyselin muutaman kerran eikä hän vastannut vieläkään. Sitten heitin häntä tyynyllä ja sanoin, ettei ole yhtään hauskaa esittää pyörtynyttä. Kohta alkoi kuitenkin epäilyttämään ja huomasin, että hän on ihan oikeasti pyörtynyt!
Se oli aivan hirveää. Sain hänet hereille kuitenkin ja jatkoimme loppuun siitä mihin jäimme. Minua kuitenkin nolottaa tuo käyttäytymiseni, ja esimerkiksi se, että heitin häntä tyynyllä (vaikka hän ei tätä tiedäkään) :D- Anonyymi00042UUSI
Mun päälle on oksennettu, ja niin että se tuli naamalle ensin.
- uupaja
15-vuotiaana sisko törmäsi huoneeseen kun imutin imurilla kikkeliäni... asiasta ei ole sen koommin keskusteltu. ps luulin olevani yksin kotona, mutta siltä plörplötysääneltä en kuullut jos joku vaikka tulikin kesken kaiken kotiin.
Täysi-ikäisenä menin baarista jonkun tytön kämpille. Panin häntä takaapäin ja taisi pienessä humppelissä lipsahdella välillä ulos. Sitten yht äkkiä hän päästi karmean karjaisun - EI PERSEESEEN PERKELE ! ! !. Olin että hupsista ja siirsin oikeaan paikkaan. Yllättävää kyllä homma jatkui sitten ilman sen suurempia ihmettelyitä. - reiskavaan
Kyllä kerran nolotti kun olin anoppia takkoopäen jörnimässä ja se oel oekeeta rynkytysnaintia eekä mittää hipelöinti,eekö heeka appiukko pätkähti paekalle mutta vähän ajan naureskeltiin tapahtumalle hyvinkin taajaa...
- ffffffffffffffffffff
Tämä sattui aikoinaan,kun palattiin muijan asunnolle lätkämestaaruuden huumassa ja pienessä kaljapöhnäs.
Aikamme hommailtua,siirryimme koiratyyliin.
Hetken pumppailtuani pilluun sitä,alkoi kuulua peräpäästä "prut-prut"ääntä.
Aattelin vain jatkaa,tuuppasin muutaman kerran ja PRÖÖT,olinkin munia myöten ripulipaskassa!
Onneksi oli eukon sänky,,,,,
Piti kyllä mennä pesulle ensin,jättää se blondi paskoihinsa. - nomoredurex
Viime talvellakohan tämä kävi. Harrastettiin tyttöystävän kanssa peppuseksiä, ja välissä oli sellainen todella kirkkaan oranssi makukondomi. =D Näihinhän ei saisi jäädä ilmaa sisään, varsinkaan ku ollaan ahtaissa paikoissa tai käy kuin ilmapallolle, poksahtaa... näin kuitenkin kävi -sisällä! Koko homman aikana kumpikaan ei huomannu kumin hajonneen mut lopussa sitten ihmeteltiin yhdessä miks kumi oli riekaleina, ja MISSÄ suurin osa riekaleista oli?
Tyttöystävä löysi sitten lähipäivinä aina wc-käynnillä kivoja oransseja yllätyksiä.... =D =D =D
Ja mikä oli tarinan opetus? Kattokaa mitä rakkaanne peppuun tungette... - Nolotti.
Kun pokaamani nainen sanoi,sulla on liian iso,tuota et kyllä minun sisääni yritäkkään tunkea.
- 433343
Lainaus: "Kun pokaamani nainen sanoi,sulla on liian iso,tuota et kyllä minun sisääni yritäkkään tunkea."
olisit sanonut että "eipäs vaan sulla on liian tiukka alapää. olemme siis täydellisen epätäydellinen pari."
- lahnanaiset...yök
vau, otsikon avaaja halusi oikein kerskua että joku mies on joskus tullut hänen päälleen.
etkö itse viitsi olla päällä?- lahnamiehet...yök
Eli naisen pitää aina olla päällä ja mies voi vaan maata lahnana...
- eeeedd
lahnamiehet...yök kirjoitti:
Eli naisen pitää aina olla päällä ja mies voi vaan maata lahnana...
Kuka niin on sanonut että naisen pitää aina olla päällä? Otsikon avaajasta nyt vaan sai sellaisen kuvan, että hän halusi oikein tehdä otsikon jossa pääsee kertomaan että noh, kerran yks mies oli mun päällä.
- Jan-9876172632
Naisten käytöstavat? Ehkä mies ei lähtenyt nolona kotiin vaan oudoksui Sinun käytöstäsi tilanteessa. Tuo hokemahan sopi hauskalla tavalla illan teemaan.. Vai löytyiskö sitä huumorintajua susta jos yhtään kutittaa? Mielestäni aiheen aloittajalta törkeä temppu.
- catpsyco
Kun humalassa syön lihapullia tunki tyttöystävä peppuuni dildon ja pelästyin hirveäsi kun katsoin kauhuleffaa. Että tuli homoraiskaaja perään kiin. Ja löin taaksepäin ja tyttöystävältä meni rintaimplantti ja suusta ulos. Ja jätti mut sinä iltana.
- akkujukka
vai niin
- päiville terveiset
Kyllähän se rassaa nuoren miehen sielua,kun aikansa vonkailtuaan saa naapurin tytön suostumaan sänkyyn ja itse rohkaisua runsaasti pullosta nauttineena nukahtaa kesken kaiken rysälle;))Eihän se talvipakkasessa nautittu viina missään tuntunut,ennenkuin meni lämpimään taloon.Oli muuten aika kettumainen herätys,kun tyttö kysyi aamulla: "Jatkatko siitä,mihin yöllä jäit?"Taisin muuten jatkaa seurustelua peräti 4 vuotta saman tytön kanssa,kun vauhtiin pääsin;)Enkä muuten nukahdellut...
- Tulikssunjo?
Olimme jyystäneet erään tytön kanssa jo varmaankin tunnin, kun hän kysyi, että kestääkö sulla aina näin kauan. Vastasin, että ei, mutta osaan pidätellä niin pitkään, että tyttö on saanut. Tähän tytteli sanoi, että oon saanu jo neljä. En ollut huomannut mitään! Menin niin äimäksi, että lerpahti, eikä enää noussut.
- sorro..
Minun pahin mokani on kun aloin kiksimään naapuri lammasta ja laitoin sen takajalat kumissaappni sisälle, että pysyy paikoilla. Niin eikös siihen tupsahda kesken kaiken naapurin emäntä ja kysyy että maistuuko lammas? Jessus lerpahti heti kun ajattelin lampaa kareeta,,,, No ánnoin ne saappaa emännälle..
- metkaa kun kaikki
seksimokat ovat lähestulkoon perseeseenvedosta ;-)
- A et H
Tapahtui pohjois-pohjanmaalaisella syrjäisellä pellolla toukokuussa 2010: Oli harvnaisen lämmin sunnuntai päivä (toukokuuksi) ja ja ajelimme salarakastelemaan. Kun oli kaunista ja kuivaa niin levitin jonkin peitteen heinäpellolle ja sitten vaan ihana seksi alkuun tumman söpön salarakkaan kanssa. A voihki nautinnosta ja hyvältä tuntui...Kun olin lähestymässä purkautumista huomasin ison pakettiauton ajelevan peltotietä takavasemmalla. Jatkoin vain rakastelua ja vaikka näin auton pysähtyvän katselemaan jonkin matkan päähän niin annoin mennä loppuun asti! Tuntui taivaalliselta! siinä vaiheessa sanoin kumppanille myös autosta ja hän kiljaisi:) Auto lähti hitaasti peruuttelemaan ja jätti meidät nautiskelemaan seksin raukeudesta..ah!
- catpsyco
No juuri se kun naiseni oli hankkinut ensimmäisen feministin käsioppaansa, seurasi ohjeita ja oli sanottu "jos käytät dildoa, kuuluu miehsikin sitä kokeilla, ihan vaan tasaisen arvon vuoksi" no sitten muija pökkäs parruun ruskeaan koloon ja sulkijalihas repes, KAIKKI PASKAT PÄin vaimoketta. Meni myöhemmin tekemään tasaarvovaltuutetulle tästä ilmoituksen ja nyt oonkin tästä vankilassa.
- homoonihq
Sillon kun tulin joulukinkkua ostamast s-marketista niin sellanen nuori homo tuli nussimaan jalkaani kun koira ikään. Patukankin ehti tunkea perään himoissansa mutta onnekss oli kerrankin kinkku jäässä ja sain sillä hakattua sairaan homon irti perseestäni. Viikon paskoin vinoon tämän takia. Mutta jouduin tästä psykiatrille. "rasistisen käytöksen vuoksi" ja jäi kinkku poliisille takavarikkoon. Myöhemmin toinen homo hyökkäsi pienen tyttöni kimppuun mitta tämä ei ole enää hauskaa...
- Hieno muisto 0000000
Nuorena menin pihalle ja huomasin itseäni hieman vanhemman naapurin tytön.
Tervehdin häntä ja hän kysyi että: kenelle nuo on?
Hän viittasi muovipakettiin kädessäni.
Sanoin: Ihan itselleni, mutta saat sääkin jos haluat.
Hän tuli ja veti minua kädestä heidän vessaan.
Vessassa hän otti housunsa alas ja sanoi: Ota sääkin housut alas ja ota yksi kortsu paketista.
Siihen sitten sanoin: Mutta kun tässä paketissa on vaan ilmapalloja.
Että sitä kiroilun määrää. :)- LOLLI
LOL
- joku93
itel käy aina nii seksin jälkee et ku tonne alapäähä tai siis kohtuun tai siis nii you know., nii menee nii paljon ilmaa et tulee semmosii äänii ihan ku piereskelisin :-D se on niii älyttömän noloa. ja kerran harrastin seksiä jolla on erektiohäiriö ja väitti sen johtuvan kondoomista. luuulin tietty et häiriöt johtuuu musta, mut sil oli kerra sit kunnon seisokki meneil en ees seksii sen kans harkinnu niii otin suihin ei menny ku viis sekunttii ku se jo tuli.. :D
- Gerbiilinnahkahousut
Mulla oli jokunen vuos sitten juttua yhen tosi hyvän näkösen jätkän kanssa. Ruskeet silmät,tumma tukka paljon tatskoja ja bodattu kroppa... olin ihan hulluna tähän jätkään. Sit kun päästiin sänkyyn ,eka ajatukseni oli että "nyt saan sitten kunnolla munaa!" Siinä sitten lämmiteltiin ja tää jätkä alko kömpiin päälle ,kehotin sitä "pistään munan kunnolla seisoon ennenku tulee mun sisälle" onneks tajusin melkeen heti että se oli kuin olikin täysissä mitoissaan. Se pikkuinen jonka sain oman nyrkkini sisälle :,D
No seksihän ei tuntunut yhtään miltään.oli kyl pettymys mutta jatklin tapailua tyypin janssa joka sitten kyl osottautu täysin kusipääks :D - Seksi_on_syntiä
Harrastin seksiä ensimmäistä kertaa nykyisen mieheni kanssa ja aivan sen jälkeen kun hän oli työntynyt sisälleni hän sanoi: "Kerrankin mulla on sellanen nainen joka ei halua oottaa avioliittoon asti!" Nauroin kippurassa siinä alla ja hän vain jatkaa työntöjä
- nysäkulli200
tietsä koitin bängii yht muijaa mut ei seissy =DD
- Prööööööp
Panin yhtä donnaa kontillaan ja sillä oli vähän maha kipeä. Se ei aikonutkaan tulla ja itsekään en ole nopea, vaan panin pitkään, hartaasti ja kovaa. Nainen oli varmaan pidätelllyt ilmaa koko ajan eikä suinkaan nautiskellut tarmokkaasta pamputtamisesta, ja kontillaan on tietysti vaikeampi pidättää. Kun lopulta en kestänyt enempää vaan sain mahti orkun, tyttö ähkäisi ja syöksyi makuulleen kanveesiin peräpää iloisesti röpöttäen ja minä jäin ihan itekseni roiskuttelemaan sen jaloille. Se oli noloa, mutta oli se ehkä jotenkin kiihottavaakin. Haku oli kuitenkin sen verta hapan että lerpahdon laakista. Tyttö oli nolo ja kiukkuinen seuraavaan treffiimme asti jolloin hän tuoksui vain miedosti hajuvedeltä.
- Hirveäkokemus
Olin 14v poika ja olin kylässä kahden tytön luona kun vanhempi tyttö kysyi multa haluanko nähdä heidän pillunsa, haluan sanoin minä ja vanhempi tyttö sanoi aukase sinä housut edestä auki nyt, ja minä aukasin housuni auki, sen jälkeen myöskin tytöt aukasi housunsa auki edestä ja mulla nousi pili heti pystyyn, vanhempi tyttö sanoi pikku siskolleen, kun poika on laskenut kolmeen me vedetään kaikki housut alas ja näytetään pojalle meidän alapäämme, ja kun minä olen laskenut kolmeen nostetaan housut yläs takasin. Ja poika käy selälleen sänkyyn ja me riisutaan siltä alapää paljaaksi, sen jälkeen sinä lasket kolmeen hyvin hitaasti ja tarkistat pojan vehkeet, sopiiko se sulle ja minä nyökkäsin. Ja kun päästiin siihen vaiheeseen että olin sänkyllä selälle niin tytöt olivat tarkistaneet minut ehkä kaksi kertaa kumpainenkin niin tuli heidän äitinsä paikalle, ja sai raivarin minut heitettiin ulos ja housut perässä.
- Ukonlainapoika
Lisäys yläpuolen kirjoitukseeni. Kun minut oli heitetty ulos alapää paljaana ja rupesin pukemaan housuja jalkaani, niin heidän naapuri sanoi, anna olla poika tule tänne haluan tarkistaa sinut nyt, ja minä menin vain alkkarit päälläni ja kun päästiin sen ukon keittiöön niin se laittoi mut pöydälle selälleni ja otti housut pois multa ja rupesi runkkaamaan. Kun olin lauvennut tarpeeksi niin sanoi huomenna koulun jälkeen tänne niin minä tyhjennän sinut uudestaan. Meistä tuli hyviä kavereita sen ukon kanssa se vuokrasi minua muille runkkausta/panemista varten ja minä annoin sille aina ilmaseksi.
- Äidinrunkkupojat
Olin veljeni kanssa alapää paljaana, veljeni 14v ja minä 12v, ja me ruvettiin runkkaamaan siinnä ja katseltiin toisiamme. Kun olimme lauvenneet ensimmäisen kerran sanoi veljeni uudestaan, ja me jatkettiin runkkausta, tuli paikalle meidän äiti kaverinsa kanssa. Äitimme sai kauhean raivarin saman tien ja otti meitä kädestä kiinni, ja vei pika vauhtia keittiön pöydälle vatsallemme, pidä poikien käsistä kiinni nyt, minä hajen uudet risut kummallekin pojalle oma risu. Ja kun äitimme tuli takasin me pojat saatiin tosi kovaan selkäämme. Tapatko sinä nyt poikasi, kysyi se vieras meidän äidiltä piiskauksen loputtua. Kun mun poikani runkkasi itseään, ja minä annoin sille selkään, niin seuraavana päivänä oli poikani alasti kotona ja runkkasi itseään. Äiti jos sinä haluat että minä lopetan runkkaamisen sun pitää tappaa minut nyt. Silloin minä tajusin että mun poikani on vain normaali poika. Jos sun pojat ovat huomenna alasti kotona ja runkkaavat itseään, sun pitää vain lopettaa pojat. Ja äidin kaveri lähti tiehensä. Äitimme katseli meitä ja katsoi myöskin jalkojen väliimme, mennään pesulle nyt ja äitimme runkkasi meitä sekä pesi meidät. Jos olette huomenna alasti ja runkkaatte itseänne minä annan teidän olla rauhassa, mutta pihalle ette mene runkkaamaan itseänne. Ja äitimme meni pois.
- Anonyymi
En muissta
- Anonyymi
Mun eka kerta, kun olin saamassa seksiä tytöltä. Jännityksen takia ei ensin seissyt kunnolla ja sitten kun alkoi seisomaan, niin laukesin ns. reisille tai oikeammin karvoille ennen kuin ehdin sisään. Supernoloa.
- Anonyymi00043UUSI
Itselle kävi vastaavasti tyttöystävän kanssa, kun oli tarkoitus yrittää panna niin lensi spermat tyttöystävän pitäessä kalua kädessä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601049
- 981024
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21882Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60810- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124795Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25689- 45666
- 51660
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14625Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586- 46578
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141575Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568- 48527
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9523