Kuinka pian koiran kastraation hyödyt alkavat koirassa näkyä,puhutaanko viikoista vai kuukausista.Onko kellään asiasta tietoa?
Kastraatio
2
121
Vastaukset
- gpgpgpgp
Koiralleni tehtiin kastraatio 10kk ikäisenä oli jo tosi innokas narttujen perään,olin päättänyt teettää sen jo pentua ottaessani. Koira alkoi rauhoittua melkein heti kun saatiin pönttö päästä. Meni kai siinnä n kk kun ennen kuin kivekset kuivuivat . olen todella tyytyväinen päätökseen, koirani on vieläkin todella innokas lenkkeiliä ja sitä kiinnostaa hajut sekä koirakaverit, kohtaamiset ovat todella helpot,ollaan kavereita ja haistellaan.Kun en aikonut astuttaa niin minusta ratkaisu on oikea sekä koiran elämää helpottava.Vaikka ilmeisesti oletkin jo päätöksen tehnyt.
- pepe1000
Kiitos vastauksestasi,mulla koira 1.3v,ja kanssa ihan hulluna ,kun sai hajun.Toivottavasti meilläkin rauhoittuisi noin nopsaan,meillä on vielä pönttö päässä,voih, mitä törmäilyä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681