Rimaa alentamalla se kumppanikin löytyisi.
Läski
12
255
Vastaukset
- Laihduttamaan
Myös painoa alentamalla voi kokeilla.
- Helvetin moinen läski
Niin jos osaa laihduttaa
- Tarkoitin...
aloituksella aivan totta. Olen aiemmin seurustellut hieman ylipainoisen naisen kanssa ja vaikka hänestä kovasti pidinkin, niin ikäväkseni en nauttinut seksistä hänen kanssaan. Jos joku suostuisi olemaan ilman seksiä, niin sitten asia voisi onnistua. Oltaisiin vain kavereita, ei muuta :)
- bmi 32 nainen
Tää on muuten aika miel kiint yhtälö. Monet hieman tai enemmänkin ylipainoiset naiset kun saavat todella paljon seksiseuraa HYVÄNNÄKÖISISTÄKIN miehistä ja ns. vakipanosuhteita olisi tarjolla vaikka kuinka paljon näiden komeiden oriiden kanssa. Toisaalta sitten miehet sanovat, että eivät ole ylipainoisen naisen kanssa nimenomaan siksi, että seksi heidän kanssaan ei miellytä.
Itselläni on juuri päinvastaiset kokemukset, eli ne miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, änkäävät luokseni senkin jälkeen kun heillä on parisuhde (hoikan) naisen kanssa.
Kai nämä sitten ovat eri miehiä, kuin näillä palstoilla kirjoittelevat? - 3
bmi 32 nainen kirjoitti:
Tää on muuten aika miel kiint yhtälö. Monet hieman tai enemmänkin ylipainoiset naiset kun saavat todella paljon seksiseuraa HYVÄNNÄKÖISISTÄKIN miehistä ja ns. vakipanosuhteita olisi tarjolla vaikka kuinka paljon näiden komeiden oriiden kanssa. Toisaalta sitten miehet sanovat, että eivät ole ylipainoisen naisen kanssa nimenomaan siksi, että seksi heidän kanssaan ei miellytä.
Itselläni on juuri päinvastaiset kokemukset, eli ne miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, änkäävät luokseni senkin jälkeen kun heillä on parisuhde (hoikan) naisen kanssa.
Kai nämä sitten ovat eri miehiä, kuin näillä palstoilla kirjoittelevat?Tottakait, kaikenlaisia löytyy, ihan joka lähtöön.
Joiltain löytyy jopa Batman pukukin kaapista. - BÄT-mään
3 kirjoitti:
Tottakait, kaikenlaisia löytyy, ihan joka lähtöön.
Joiltain löytyy jopa Batman pukukin kaapista....eikä kaikki jätä rakasta Batman pukuaan kaappiin pölyttymään, vaan jotkut kulkee se päällä niin arkena kuin juhlanakin.
- yksin kotona
Ei löydy ainakaan mulle. Ei edes läskit halua tutustua minuun. Olen meinaan monesti kokeillut!
- t:läski
Samiksii
- hanskipoika
Mukava keskitie se on naisenkin läskillä. Nykyiset missit ja mallit ovat sairaan näköisiä, mutta en minä nyt ihan tokuttoman liavistakaan jaksa innostua. Että sillai sopivan pehmeät ovat namuisia.
- ggggasasdasdasdasdad
Eivät missit ole "sairaan" näköisiä, vaikka usein toki aika laihoja ovatkin. Mallit sen sijaan ovat useinkin todella vastenmielisen sairaan näköisiä
No niin varmaan, mut savuttomuus ja lapsettomuus vaatimuksesta en luovu ennemmin olen yksin. Muita kriteerei ei sitten juuri olekkaan, eikä mua haittais vaikka olis reilummasti ylipainoinenkin... ompahan mistä ottaa kiinni.
- ^^
Oli ylipainoinen tai hoikka, niin lähes aina ne vastaantulevat naiset kääntävät silmänsä silmänräpäyksessä muualle. MIeltä ylentävää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit415309Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4094582Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483839KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1593128Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142526Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182098Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512012- 1251930
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241469