Olen ollut koukussa itsetyydytykseen jo pitkään. Yli puolet elämästäni jostain 16-vuotiaasta lähtien minulla on ollut ainoastaan korkeintaan muutaman päivän
taukoja, muuten olen "laukonut menemään" lähes joka päivä.
On todella vaikeaa olla ilman seksiä ja orgasmin antamaa tyydytystä.
Hankittuani fleshlightin on nautintokin parantunut ja fantasioissani olen
päässyt hyvin lähelle oikeaa seksiä jonkun naisen kanssa.
Olisi todella mielenkiintoista kokeilla olla ilman seksiä esim. 2 viikkoa.
Taitaisi vain olla todella vaikeaa toteuttaa tuo asia käytännössä.
Onko muilla kokemuksia seksiriippuvuudesta?
Koukussa itse-
4
323
Vastaukset
- ...........
Ei tuo mikään riippuvuus ole jos jokapäivä masturboi. Aivan täysin normaalia terveelle ihmiselle että kerran päivässä pitää masturboida, tai vaikka kaksikin kertaa.
En itse kykenisi olemaan kahta viikkoa masturboimatta/tai harrastamatta seksiä. Miksi ylipäätänsä haluaisit? terve ja mukava harrastus.
Ongelma on sitten kun puhutaan että on aivan pakko tumputtaa joku 5kertaa jokapäivä, niin että sitä pakonomaista halua pitää toteuttaa muuallakin kuin kotona, esim töissä jne...
Saattoi olla trolli, mutta ihan sama. - 9+8
Miksi tämä viesti on tällä palstalla?
Seksiriippuvuus (sinun kohdallasi vain runkkuriippuvuus) kuuluu riippuvuuksiin, ei pakko-oireisiin häiriöihin. - JK
EI OLE
Minulla on sama ongelma ja olen 13v.
Olisi tosi kivaa pystyä pitämään viikon tauko mutta onnistun vain 3päivän tauon ja senkin hädintuskin.
Elikkä olisi ihanaa jos pysty 1-2viikkoo olemaan tyydyttämättä ja sitten päästää kunnon mällit se olisi todella ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008