Onko Koh Lantalla mahdollisuutta kuntosalipalveluihin? En ole himokuntoilija, mutta olen tottunut käymään 1-2krt/vk salilla, ja olisi kiva kuntoilla jonkin verran lomailun yhteydessä, mutta hotellistamme ei löydy kuntosalia. Vai pitääkö "tyytyä" lenkkeilyyn? Kiitos etukäteen! :)
Kuntosali Koh Lantalla?
6
449
Vastaukset
- apuva avuttomalle
http://www.lantagym.com/Fitness.html
Google on kätevä, sitä vaan pitää osata käyttää. - L11kkuja
No se onkin sitten hyvä kun sinulla on aikaa selailla sitä googlea ja irvailla muille :) Jos vielä kerrot omat kokemuksesi tästä kuntosalista niin olisin erittäin kiitollinen! :)
- mi,nä,
Olin marraskuussa 2011 Koh Lantalla majoittuneena
Lanta Pearl Beach Resort
233 Moo 3 Saladan, Pra Ae Ranta, Koh Lanta (Krabi), Thaimaa 81150. Löytyy mm. Agodan sivuilta. 150 metrin päässä oli kuntosali joka oli ok. Kuntosali oli jotain ketjua ja Lantalla oli myös toinen saman ketjun paikka,- mi,nä,
www.lantagym.com
Siisti, asiallinen jne...
Ilmastointi toimi ym...
Laitteita yllinkyllin cross trainereita ja juoksumattoja myöten.
Maksu oisko ollut n.150 bht/ kerta sis. treenipyyhkeen.
Lukolliset kaapit.
- Mavettaja
Onko irtopainoja? Voiko nostaa mavea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983266
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413143- 2152666
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382259- 321589
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411436Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241436- 101304
- 131279
- 221261