koiria ja kissoja nuorimmainen haalaa ja tuo hoitoon,huolehtimatta lainkaan kulukorvauksista.Viimeinesen kollin leikkautin eilen ja tänne se jäi ilman pallejaan,
kun leikkautin sen eiln..
Joskus tuntuu,ehkä aika kulkee ohitse ja jotain jää huomaamatta Ama
Olen hyväksikäytön uhri
4
97
Vastaukset
- Vanha varis
Pane nuorimmaisesi kuriin ja järjestykseen. Me olemme täällä hengessä mukana
Nuorimmainen neljäkutonen,siis ei mikään pentu,siis tyttäreni.Hänen Colliensa joka ollut minulla parivuotta lähti lopetukseen,koska jo vanha ja sairas.,mutta eroikävää suren.
En ymmärrä mikä noita nuoria vaivaa,kun täytyy haalia noita koiria kerrostaloon,joihin minäkään en suostuisi menemään,saati koiraani asuttamaan.
Kiitos Vanha varis ja vedetään yhtäköyttäyhdistystä eteenpäin ja otetaan kantaa asioihin Ama
- he
Ystävä hyvä pidä pintasi ja ala itserakkaaksi ,sinä olet tärkeä.Nuoremmille sanot pitää saavutuksistaan itse huolehtia.
Uskomattoman jämäkkä onnentoivotus,siinä onkin järkeä.Siis älä ala työrukkaseksi,vaan lataa omia ajatuksia kehiin,kiitos heta,sen teenAma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878