eloon?mikä se rv oli? mulla rv 20 3 ja alkoi verta tihkumaan.eka tummaaa vanhaa,sitten nuorta tuoretta. sen jälkeen taas sekaverta. en osaa tarkalleen sanoa määrää kun kävin pissalla ja silloin lurahti.mutta olen ihan paniikisssa. vuoto ei jatku eikä mulla ole kipuja,mutta mistä tiedän ettei vauva kärsi :"( ja sain lekurin ajan vasta perjantaille,koska ei ole kipua ja vuotoa enää. itku!!!
milloin sikiö voi jäädä
1
292
Vastaukset
- polille vaan
Hei. Ilmeisesti olet sama tyyppi, kuin tuolla heinäkuisissa kirjoitti? Vastasin sinne sulle, toivottavasti luit ja menit käymään äitiyspoliklinikalla, ettei tarvitse perjantaihin panikoida. Noilla viikoilla syntyvä sikiö ei vielä jää henkiin, mutta jos tunnet jo liikkeitä ja niitä on tuntunut nytkin, eikä supistele, niin mitään akuuttia hätää todennäköisesti ei ole. Tosiaan vuoto voi tulla kohdunsuun reunalla sijaitsevasta istukasta, tai sulla voi olla kohdussa pieni hematooma yms. Yleensä syy selviää ultralla ja kun sulla ei nyt enää ole vuotoa eikä kipuja, niin koeta vähän rauhoittua. Itse tosiaan kuitenkin soittaisin polille ja menisin sinne tarkistuttamaan tilanteen, että saisin mielenrauhan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354373- 553005
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462908- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82595- 382269
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542025Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21623