eloon?mikä se rv oli? mulla rv 20 3 ja alkoi verta tihkumaan.eka tummaaa vanhaa,sitten nuorta tuoretta. sen jälkeen taas sekaverta. en osaa tarkalleen sanoa määrää kun kävin pissalla ja silloin lurahti.mutta olen ihan paniikisssa. vuoto ei jatku eikä mulla ole kipuja,mutta mistä tiedän ettei vauva kärsi :"( ja sain lekurin ajan vasta perjantaille,koska ei ole kipua ja vuotoa enää. itku!!!
milloin sikiö voi jäädä
1
318
Vastaukset
- polille vaan
Hei. Ilmeisesti olet sama tyyppi, kuin tuolla heinäkuisissa kirjoitti? Vastasin sinne sulle, toivottavasti luit ja menit käymään äitiyspoliklinikalla, ettei tarvitse perjantaihin panikoida. Noilla viikoilla syntyvä sikiö ei vielä jää henkiin, mutta jos tunnet jo liikkeitä ja niitä on tuntunut nytkin, eikä supistele, niin mitään akuuttia hätää todennäköisesti ei ole. Tosiaan vuoto voi tulla kohdunsuun reunalla sijaitsevasta istukasta, tai sulla voi olla kohdussa pieni hematooma yms. Yleensä syy selviää ultralla ja kun sulla ei nyt enää ole vuotoa eikä kipuja, niin koeta vähän rauhoittua. Itse tosiaan kuitenkin soittaisin polille ja menisin sinne tarkistuttamaan tilanteen, että saisin mielenrauhan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35212214Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-18011228Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806563Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555357Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2053860- 1763643
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642713Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1772443Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva492222Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151922