eloon?mikä se rv oli? mulla rv 20 3 ja alkoi verta tihkumaan.eka tummaaa vanhaa,sitten nuorta tuoretta. sen jälkeen taas sekaverta. en osaa tarkalleen sanoa määrää kun kävin pissalla ja silloin lurahti.mutta olen ihan paniikisssa. vuoto ei jatku eikä mulla ole kipuja,mutta mistä tiedän ettei vauva kärsi :"( ja sain lekurin ajan vasta perjantaille,koska ei ole kipua ja vuotoa enää. itku!!!
milloin sikiö voi jäädä
1
287
Vastaukset
- polille vaan
Hei. Ilmeisesti olet sama tyyppi, kuin tuolla heinäkuisissa kirjoitti? Vastasin sinne sulle, toivottavasti luit ja menit käymään äitiyspoliklinikalla, ettei tarvitse perjantaihin panikoida. Noilla viikoilla syntyvä sikiö ei vielä jää henkiin, mutta jos tunnet jo liikkeitä ja niitä on tuntunut nytkin, eikä supistele, niin mitään akuuttia hätää todennäköisesti ei ole. Tosiaan vuoto voi tulla kohdunsuun reunalla sijaitsevasta istukasta, tai sulla voi olla kohdussa pieni hematooma yms. Yleensä syy selviää ultralla ja kun sulla ei nyt enää ole vuotoa eikä kipuja, niin koeta vähän rauhoittua. Itse tosiaan kuitenkin soittaisin polille ja menisin sinne tarkistuttamaan tilanteen, että saisin mielenrauhan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu393351- 1362515
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172464Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151963- 161426
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969