Olen Marko ja asun kadulla. Siellä on ihan helvetin kylmä talvella. Kesällä kuuma. Käyn kirjaston koneella välillä ja saan viikkorahaa 2€ äidiltäni, joka asuu lämpimässä talossa. Saan viikossa jotain ruokaas sillä kahdella eurolla. Joskus se 2€ tippuu kaivoon ja joudun kärsiä nälässä koko viikon. :( Äidillä ja isällä on huumeongelmia ja ne on nyt vankilassa ja minä asun kirjastossa. Sain luvan. VOI VITTU. T: Marko
Olen koditon
8
449
Vastaukset
- the_galaxy_pegasus
Erittäin surullista (ei sarkasmia) :`( . Onko trolli ?
- e-miäs
No vittu mieti!
Totta hitossa on trolli... - kammiraahe
e-miäs kirjoitti:
No vittu mieti!
Totta hitossa on trolli...ei ole. tunnen aika montakin jotka ovat asuneet kirjastossa... jouduin itsekin nukkumaan muutaman viikon vuosia sitten tolstoin tuotannon vieressä (hyvää lukemistoa btw)
- sossuilija
kammiraahe kirjoitti:
ei ole. tunnen aika montakin jotka ovat asuneet kirjastossa... jouduin itsekin nukkumaan muutaman viikon vuosia sitten tolstoin tuotannon vieressä (hyvää lukemistoa btw)
nyt vittu!! herätkää!! oletteko koskaan kuullut sanan sosiaaliturva? menkää itkemään sossuille jos on vaikeaa, ne järjestää safkan ja punkan( Y )
- ymmärtäväinen
tunnen markon ostin hänen äitensä hässimään mun elefanttia . Vai mitä marko
- Et
Kuka näitä hölmoja juttuja viitsii keksiä???
- marko p
Minä :)
- Mies
Ois mukava ottaa lampöiseen kotiin ja tarjota ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154