Löytyyko L:rannasta hammaslääkäriä, joka ei aseta potilasta pää alaspäin, jolloin kaikki "porausjäte" valuu suoraan kurkkuun.
Olen käynyt kahdella ja molemmissa olin pää alaspäin. Inhottavaaa!
Hammaslääkäri
1
129
Vastaukset
- jozzucca
Ongelma on että hammaslääkärin pitäsi nähdä suustasi se hammas, jota poraa. Yläleuan hampaita operoitaessa pää on taivutettava takakenoon, jotta sinne suuhun näkee. Tottakai peiliäkin käytetään, mutta näkyvyys on ihan eri luokkaa jos pää on takakenossa.
Potilas istuu tuolissa noin 30min, mutta hammaslääkärin pitää pystyä työskentelemään 7,5h 5 päivää viikossa noin 40 vuoden ajan. Omaa ergonimiaa on siis ajateltava, jotta selkä kestää koko työuran ajan. Jos potilaan pää on jatkuvasti huonossa asennossa työskentgelyyn nähden ja hammmaslääkäri ei nää A) selkä menee paskaksi B) työtä tehdään puoli sokkona. Tuskimpa haluat, että hampilekurisi poraa suurin piirtein sieltä mistä pitääkin....
Se "porausjäte", joka suushusi tulee on sekoitus puhdasta vesijohtovettä ja sitä samaa ainesta, joka suussasi oli jo ennen poraamisen alkamista. Miten hammas muuttuu yhtäkkiä yököttäväksi vain sen takia, että sitä on porattu? Vettä imuroidaan kokoajan ns. tehoimulla ja suuhun voi laittaa myös pikkuimun imemään sylkeä pois.
Eli jos kestät sen 30min hienoista epämukavuutta saat laadukasta hoitoa. Suussa on tarpeeksi hankalat olosuhteet hampaiden korjausta ajatellen jo muutenkin, niin on vain kohtuus, että hammaslääkäri näkee suuhusi ilman, että selkä on solmussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444846Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.612711Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611045Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711044- 124999
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72974Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?187890- 137875
- 49874