Lueskelin tuossa vanhaa TM:ää vuodelta 1981, jossa Mitsubishin mainos kiinnitti huomioni. Mainoksessa oli erittäin kaunis, punainen Galant GLX-varustetasolla. Onko jollain kokemusta kyseisestä Galant mallista? Auto on ulkomuodon perusteella erittäin linjakas ja tyylikkään näköinen peli 80-luvun tuotteeksi. Minun seuraava autoni tulee olemaan tuollainen.
Kokemuksia Galantista?
6
239
Vastaukset
- Monta ollut
Minulla on ollut montakin takaveto-Galantia turbodieselillä. Se oli aikanaan iso, mukava ja reipas menijä. Ruoste oli jo 20 vuotta sitten monissa ongelma. Samoin tekniikan kanssa monilla oli ongelmia. Itse huolsin hyvin ja vältin tekniset ongelmat.
Ihmettelen kovasti jos löydät pelleiltään ehjän auton mutta lykkyä tykö. Pitäisi näitäkin säilyä jälkipolville. - 2.3 turbo
No niitähän on just myynnissä pilvin pimeiein. Olihan se näköinen. Kaikki olivat alkuperäisväristään huolimatta ruskeita.
- -82
Minulla oli -82 vuoden Galant 1,6. Oli täysin huoleton peli. Ei ollut yhtään vikaa koskaan. Vanhempina nuo tuppasivat kyllä ruostumaan aika pahasti.
- 1893 höyryveturi
Harhaileeko mielesi 30 vuotta nykymaailmaa jäljessä? Itse olen ainakin kanssasi samoilla linjoilla, vuodessa 1912 mennään ja odottelen että pääsee vihdoinkin unelmaristeilylle Ms. Titanicilla.
- nostalgiaa.
Uudet autot on niin tylsiä kuka niillä haluaa ajaa ja kaikki esp:t sun muut ajoa haittaavat "turvavarusteet". Mielummin ajan vanhalla autolla jossa on tyyliä.
- ruostetta ja...
Huonoja kokemuksia galantista ja pajerosta. Ei kannata kajota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857681- 757555
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1666079Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist554986En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204169Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53900- 383612
- 313547
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1043242Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..173169