Kokemuksia Galantista?

timantit ovat ikuisia

Lueskelin tuossa vanhaa TM:ää vuodelta 1981, jossa Mitsubishin mainos kiinnitti huomioni. Mainoksessa oli erittäin kaunis, punainen Galant GLX-varustetasolla. Onko jollain kokemusta kyseisestä Galant mallista? Auto on ulkomuodon perusteella erittäin linjakas ja tyylikkään näköinen peli 80-luvun tuotteeksi. Minun seuraava autoni tulee olemaan tuollainen.

6

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monta ollut

Minulla on ollut montakin takaveto-Galantia turbodieselillä. Se oli aikanaan iso, mukava ja reipas menijä. Ruoste oli jo 20 vuotta sitten monissa ongelma. Samoin tekniikan kanssa monilla oli ongelmia. Itse huolsin hyvin ja vältin tekniset ongelmat.

Ihmettelen kovasti jos löydät pelleiltään ehjän auton mutta lykkyä tykö. Pitäisi näitäkin säilyä jälkipolville.

• 2.3 turbo

No niitähän on just myynnissä pilvin pimeiein. Olihan se näköinen. Kaikki olivat alkuperäisväristään huolimatta ruskeita.

• -82

Minulla oli -82 vuoden Galant 1,6. Oli täysin huoleton peli. Ei ollut yhtään vikaa koskaan. Vanhempina nuo tuppasivat kyllä ruostumaan aika pahasti.

• 1893 höyryveturi

Harhaileeko mielesi 30 vuotta nykymaailmaa jäljessä? Itse olen ainakin kanssasi samoilla linjoilla, vuodessa 1912 mennään ja odottelen että pääsee vihdoinkin unelmaristeilylle Ms. Titanicilla.

• nostalgiaa.

Uudet autot on niin tylsiä kuka niillä haluaa ajaa ja kaikki esp:t sun muut ajoa haittaavat "turvavarusteet". Mielummin ajan vanhalla autolla jossa on tyyliä.

• ruostetta ja...

Huonoja kokemuksia galantista ja pajerosta. Ei kannata kajota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      25
      3130
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2269
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2143
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1929
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1623
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      41
      1421
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1349
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1285
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      114
      1130
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1096
    Aihe