Lueskelin tuossa vanhaa TM:ää vuodelta 1981, jossa Mitsubishin mainos kiinnitti huomioni. Mainoksessa oli erittäin kaunis, punainen Galant GLX-varustetasolla. Onko jollain kokemusta kyseisestä Galant mallista? Auto on ulkomuodon perusteella erittäin linjakas ja tyylikkään näköinen peli 80-luvun tuotteeksi. Minun seuraava autoni tulee olemaan tuollainen.
Kokemuksia Galantista?
6
215
Vastaukset
- Monta ollut
Minulla on ollut montakin takaveto-Galantia turbodieselillä. Se oli aikanaan iso, mukava ja reipas menijä. Ruoste oli jo 20 vuotta sitten monissa ongelma. Samoin tekniikan kanssa monilla oli ongelmia. Itse huolsin hyvin ja vältin tekniset ongelmat.
Ihmettelen kovasti jos löydät pelleiltään ehjän auton mutta lykkyä tykö. Pitäisi näitäkin säilyä jälkipolville. - 2.3 turbo
No niitähän on just myynnissä pilvin pimeiein. Olihan se näköinen. Kaikki olivat alkuperäisväristään huolimatta ruskeita.
- -82
Minulla oli -82 vuoden Galant 1,6. Oli täysin huoleton peli. Ei ollut yhtään vikaa koskaan. Vanhempina nuo tuppasivat kyllä ruostumaan aika pahasti.
- 1893 höyryveturi
Harhaileeko mielesi 30 vuotta nykymaailmaa jäljessä? Itse olen ainakin kanssasi samoilla linjoilla, vuodessa 1912 mennään ja odottelen että pääsee vihdoinkin unelmaristeilylle Ms. Titanicilla.
- nostalgiaa.
Uudet autot on niin tylsiä kuka niillä haluaa ajaa ja kaikki esp:t sun muut ajoa haittaavat "turvavarusteet". Mielummin ajan vanhalla autolla jossa on tyyliä.
- ruostetta ja...
Huonoja kokemuksia galantista ja pajerosta. Ei kannata kajota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818