Kokemuksia Galantista?

timantit ovat ikuisia

Lueskelin tuossa vanhaa TM:ää vuodelta 1981, jossa Mitsubishin mainos kiinnitti huomioni. Mainoksessa oli erittäin kaunis, punainen Galant GLX-varustetasolla. Onko jollain kokemusta kyseisestä Galant mallista? Auto on ulkomuodon perusteella erittäin linjakas ja tyylikkään näköinen peli 80-luvun tuotteeksi. Minun seuraava autoni tulee olemaan tuollainen.

6

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monta ollut

Minulla on ollut montakin takaveto-Galantia turbodieselillä. Se oli aikanaan iso, mukava ja reipas menijä. Ruoste oli jo 20 vuotta sitten monissa ongelma. Samoin tekniikan kanssa monilla oli ongelmia. Itse huolsin hyvin ja vältin tekniset ongelmat.

Ihmettelen kovasti jos löydät pelleiltään ehjän auton mutta lykkyä tykö. Pitäisi näitäkin säilyä jälkipolville.

• 2.3 turbo

No niitähän on just myynnissä pilvin pimeiein. Olihan se näköinen. Kaikki olivat alkuperäisväristään huolimatta ruskeita.

• -82

Minulla oli -82 vuoden Galant 1,6. Oli täysin huoleton peli. Ei ollut yhtään vikaa koskaan. Vanhempina nuo tuppasivat kyllä ruostumaan aika pahasti.

• 1893 höyryveturi

Harhaileeko mielesi 30 vuotta nykymaailmaa jäljessä? Itse olen ainakin kanssasi samoilla linjoilla, vuodessa 1912 mennään ja odottelen että pääsee vihdoinkin unelmaristeilylle Ms. Titanicilla.

• nostalgiaa.

Uudet autot on niin tylsiä kuka niillä haluaa ajaa ja kaikki esp:t sun muut ajoa haittaavat "turvavarusteet". Mielummin ajan vanhalla autolla jossa on tyyliä.

• ruostetta ja...

Huonoja kokemuksia galantista ja pajerosta. Ei kannata kajota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72