Hei, emme ole siis käyttäneet ehkäisyä yli 2 vuoteen ja silti en ole tullut raskaaksi. Luultavasti (varmuutta ei ole) mutta pari kk sitten oli keskenmeno, ei ollenkaan ns.pms-oireita ennen kuukautisia ja ne oli myöhässä pari päivää ja kivut kovat kun alkoivat. Minulla on ikää lähes 40v.ja haluaisin vielä vauvan. On testattu gynegolog.ja kaikki arvot normaaleja. Miehellä kelvollisia siittiöitä vähemmän kuin yleensä. Nyt on kiertopäivä 21 ja viime yönä heräsin hikoiluun ja tänään on ollut vähän kk-maisia kipuja. Päivää ennen oletettua ovista on harrastettu seksiä ja sitä ennen pari päivän tauko ja silloin oli myös seksiä. Kertoisko joku esim.tästä yöhikoilusta että onko teillä ollut tässä vaiheessa kiertoa (21pv) ja olette silti olleet raskaana. Olen aika epätoivoinen :(
Vastaukset 2
- pimatzu5
ja vielä lisäys. Seksielämä on aktiivista ja kaikin tavoin tehty niin kuin suositellaan mut siltikään ei vauvaa kuulu :(
- ap
Itselläni on tuo yöhikoilu ollut merkki lähestyvistä kuukautisista. Voi varmasti toki olla myös raskausoirekin, yksilöllistähän tämä tuntuu olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641042
- 641042
- 93817
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563