Lukkoon naisten seurassa!

Ujo Ulittaja

Mä oon 24 vuotias mies ja mulla on ongelma. Meen ihan lukkoon aina ku puhun naisten kanssa ja punastun helposti. Mä en jännitä kavereitten seurassa mut sit ku on vähänki tuntemattomampi nainen ni sanaakaan ei tule suusta. Ja itseasiassa tämä koskee myös miehiin, ja ei, en ole homo vaan jännitän tuntemattomien seurassa. Aina kaveriporukassa jos siinä on mukana joku kaverin kaveri niin oon sillon ihan tuppisuu. Tää ominaisuus hävettää mua sillä ulkoisesti olen enemmänki pubin ovimiehen näköinen kuin ruusunkasvattaja. Tosin nykyään olen ehkä liian lihava sen näköseksi mutta kaverit aina vitsailee että olen jonku julman jengiläisen näkönen. Miten tämmösestä voi päästä eroon?! Alkaa tympii ku ei täs ikinä löydä kumppania itelleen koska on niin ujo. Olen seurustellut kaksi kertaa mutta kummatkin kerrat on kariutunu siihen että mä oon jännittäny niin paljon näitten naisten seurassa että en oo pystyny loppujen lopuks olee heidän kanssaan. Vaikka välitin ja olin ihastunut heihin kumpaakin. Nyt on sit menny 5 vuotta ilman seurustelusuhdetta. Auttakkee! Onko jollain hyviä vinkkejä miten päästä tämmösistä? Kiitos!

2

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskallanko koskaan

      oon saman ikäinen mies ja sama ongelma.
      ikänä en ole seurustellu,yhtä naista muutaman kerran tapailin ja molemmat jännitettiin,jotenkin se kun huomas toisenkin jännitävän niin helpotti omaa jännitystä,oisin kyllä halunnu/pystyny sen kanssa jatkaan ja tuntu että jännitys olis pikkuhiljaa vähentyny mutta se loppu sitten muista syistä.
      oletan että jännitys ja ujous vieraillekkin puhuessa vähentyis jos löytäis sen yhden ihmisen kehen tutustuis 100 prosenttisesti ja jonka läheisyyteen tottuis ja vois keskustella kaikesta mahollisesta.

      nyt jouduin työpaikkaan jossa miltei kaikki työkaverit naisia.ne hölöttää koko ajan jotain ja itse ei vaan uskalla kommentoida mitään eikä keksi mitään sanottavaa kun aivot jännityksestä jäässä,kysyttäessä jotain asiaa saan lyhyesti jännittäen vastattua.olis "mahtava" tilaisuus opetella puhumaan naisille edes "niitä näitä" jos vaan osais olla jännittämättä niin perkleesti....
      noh,olen mää pikku riikkisen "edistynyt" heidän kanssa juttelussa,kun olen jonkun kans kahdestaan niin olen lyhyesti sanonut jotain tyhjän päivästä siitä mitä juuri touhutaan :)

    • Vähän sama vika. Tosin olen lähes 10 vuotta vanhempi. Enkä ole koskaan seurustellut, en ole edes treffeille päässyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe