Saarijärvelle muuttaja

jjjjkkkkk

Olen muuttamassa ehkä Saarijärvelle asumaan. Onko siellä oma Kela, työkkäri, sosiaalitoimisto? Onko Saarijärvi liittymässä johki isompaan kaupunkiin? Toivottavasti ei. Minkälainen paikka on asua noin muuten? Missä on rauhallisinta? Haluaisin asumaan, jos suinkin mahdollista, niin rauhalliseen paikkaan missä ei olisi mitään örveltäviä nuoria. Vaikka nuori (22v) olen itsekin mutta en halua sellaseen missä nuoret pitää juhlia ja mölyä yötä päivää. Minkälaiset lenkkeily mahdollisuudet esim koiran kanssa? Kertokaa miinukset ja plussat koko paikasta :)

23

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkll

      On kela,työkkäri ja sosiaalitoimisto.Kyllä niillä alkuun pääsee mutta kannattais varmaan etsiä töitä että ei tarvitsisi näitten varaan laskea.Onhan Saarijärvi varmaan liittymässä Jyväskylään jos Huovista on uskominen.Miten äkkiä sitä ei tiedä.Täällä on jonkin verran teollisuutta.mm. metalliteollisuutta ja Serres.Jos haluaa asua rauhallisella alueella niin Hietalahti on rauhallista aluetta samoin Pyyhkälä.Lenkkeilymahdollisuudet on hyvät.

      • fgbgdbdbfgbfgb

        No eipä ole enää työkkäriä... Pitää jonkun etäyhteyden kautta asioida sinne äänekosken työkkäriin... Naurettavaa... Älytöntä...


      • hjmhjmhmj
        fgbgdbdbfgbfgb kirjoitti:

        No eipä ole enää työkkäriä... Pitää jonkun etäyhteyden kautta asioida sinne äänekosken työkkäriin... Naurettavaa... Älytöntä...

        *Äänekosken


      • No joo helppoa on
        fgbgdbdbfgbfgb kirjoitti:

        No eipä ole enää työkkäriä... Pitää jonkun etäyhteyden kautta asioida sinne äänekosken työkkäriin... Naurettavaa... Älytöntä...

        Itse olen ollut yhteydessä suoraan Keski-Suomen Te-toimistoon mm. lomautus ja muissa kysymyksissä ja tehnyt tarvittavat ilmoitukset netissä. Itseasiassa entiseen verrattuna lausunnot ja ohjeistukset ovat hoituneet nopeammin ja joustavammin suoraan kotoa sähköpostilla tai puhelinsoitolla kuin aikaisemmin aikana kun piti varata aikoja neuvojille ja lähteä erikseen käymään lippujen ja lappujen kanssa paikallistoimistossa. Nyt voit skannata kotoa kaikki materiaalit suoraan käsittelijälle ja ainakin omalla kohdallani kaikki Te-toimiin kysymykset on aina hoitunut saman päivän aikana ja palvelu on ollut erittäin ystävällistä. Sama verokorttien kanssa.
        Jälkeenpäin tuntuu todella aataminaikaiselta sellainen typerä toimistoissa ramppaaminen.


      • dhdfhdghdg
        No joo helppoa on kirjoitti:

        Itse olen ollut yhteydessä suoraan Keski-Suomen Te-toimistoon mm. lomautus ja muissa kysymyksissä ja tehnyt tarvittavat ilmoitukset netissä. Itseasiassa entiseen verrattuna lausunnot ja ohjeistukset ovat hoituneet nopeammin ja joustavammin suoraan kotoa sähköpostilla tai puhelinsoitolla kuin aikaisemmin aikana kun piti varata aikoja neuvojille ja lähteä erikseen käymään lippujen ja lappujen kanssa paikallistoimistossa. Nyt voit skannata kotoa kaikki materiaalit suoraan käsittelijälle ja ainakin omalla kohdallani kaikki Te-toimiin kysymykset on aina hoitunut saman päivän aikana ja palvelu on ollut erittäin ystävällistä. Sama verokorttien kanssa.
        Jälkeenpäin tuntuu todella aataminaikaiselta sellainen typerä toimistoissa ramppaaminen.

        Njoo.. Ehkä parempi :)


    • MIESMIESMIES?

      Kuulemma ois thai-hieronta tulossa sinne.

    • alkup.

      Juu kyllä minä ammatin oon ihan hankkinu mutta kunhan kyselin varmuudelta että onko nuo kyseiset palvelut siellä. Entä mitkä paikat olis sitten semmosia ei niin rauhallisia? Tai sellasia, mihin ei missään nimessä kannattaisi muuttaa, mikäli haluaa nauttia rauhallisuudesta mahd paljon?

      • ------------

        Autiolahti,Husuaho,Koiralampi .Niihin en muuttaisi.


    • dfsdfs

      Mitä mieltä olet muuten aloittaja siitä thai-hommasta?
      ootko nainen?

    • 131

      Tuskin parikymppinen mitään thai hierontaa tarvii.Onhan täällä uimahalli mutta saisi olla pidempään auki .Esim. aamukuudesta ilta yhdeksään niin sillä olis enemmän käyttöä.Lisäksi enemmän ohjattua liikuntaa uimahalliin.Esim.aamujumppia.Keilahalli monitoimisalille.

    • perustele!!!!

      Miksei muka tarvitse?

    • 333 133

      Miks tarvitsis?

    • ap

      Näin naisena ei thai hieronnat kiinnosta..

    • iloa elämään..

      Tulihan sieltä eka kateellinen kommentti.
      Osta miehellesi kausikortti sinne?

    • st.11

      Täällä vanhat äijät haluavat väkisten thai-hierontapaikan. Ja sitten suuttuvat, kun parikymppinen nainen ei ole halukas sellaista perustamaan... Menkääpäs peräkammarin kyntöruunat tansseihin, ja naisten perään! Kokemuksenakin ihan kätsä.

      • voi jestas...

        Eihän tuolle aloittajalle kukaan ole mitään hierontaa ehdottanut???
        Mistään ei ole edes tullut ilmi että hän olisi nainen?
        Kaikki tämä on vain mustasukkaisen ja kateellisen mielesi ajatuksia.


    • dasfasf

      Eiköhän se sun oma miehesikin ole siellä hierotuttamassa,vaikutatkin aika kireältä tyypiltä.

    • öööööölll

      Tämä keskustelu hyppäsi asiasta.Ensimmäinen kysyi millanen paikka Saarijärvi on?Ei millainen olisi jos olisi thai-hieronta paikka.Tässä on hiukka ero.Eli saarijärvi on kaunis paikka.Täällä on vain vastarannankiiskejä täynnä oleva vapaa-aikalautakunta joka on kaikkia harrastuksia vastaan.Huom.liikuntaharrastuksia vastaan.

    • järkikäteen!!!!

      No eiköhän tuo thai-hieronta homma ole hiukan tärkeämpi kuin tuo aloitus!!

    • ei pissi karkaa

      Hinkatkaa aikamiespojat hinkatkaa! muistakaa myös vaihtaa pitkikset säännöllisesti sekä ottaa flooritabletit. Tosin eiköhän äippä niistä muistuta!

      Miksi thai-hieronta liitetään alkuperäiseen keskustelunavaukseen, mikäli sitä ei haluttaisi? Luuleekohan joku, että alkuperäinen haluaisi thai-asiaa keskustelussa käsiteltävän? Aikkupojat vain haluavat kokeilla kepillä jäätä, josko kirjoittaja olisi nainen ja asiasta innostuisi. Säälittäviä olette, ressukoita.

    • kauneudesta nauttiva

      ^ Joo ei muuta kuin meikkiä naamaan ja liikuntaa,sinun tapauksessa paljon.
      Myös vaatekaappia voi varustaa muilla kuin alemakasiinin rytkyillä,eiköhän se näillä kateus ainakin osaksi lähde.
      Hyvää kevättä!

    • :(((((

      Olipas lapsellinen ja täynnä hormonien sekoittavaa miesvihaa oleva viesti tuo...huh huh

    • synnitön???

      Kukaan ei voi kieltää toista saamasta toisen ihmisen kosketusta.
      Kaikilla on aikuisilla ihmisillä on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan lain puitteissa,tapahtui se miten tahansa.
      Sitä ei feministinen kateellinen katkeruus lopeta.

      Muistakaa tämä,miehistännekin olisi varmasti joskus kiva kuulla muutakin kuin haukkuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe