Olen ihmetellyt miksi piereskelen vaikka en syö leipää/muuta mikä voisi aiheuttaa ilmaa mahaan. Olen alkanut laihduttamaan ja suosinut moniviljariisiä, riisi & ruis, ja riisi & kaura tuotteita.
Katselin netistä oireita ja ainakin kaksi oireista osuu omalle kohdalle. Ripuli ja ilman kertyminen mahaan. Tämähän ei ole mikään 100% tieto vaan pikemminkin arvaus. Auttaisi varmaan jos vaihtaisi nuo riisit tummaan ja katsoisi mitä sitten tapahtuu.
Onko tumma riisi hyväksi laihduttajalle? Ruokaani lisään yleensä kanaa/tonnikalaa, paprikaa, kanamunaa (ilman keltuaista), tuorekurkkua, ananasta, hapankaalia, raejuustoa yms.
Ennen tälläistä ei ole ollut vaikka olen vilja tuotteita syönyt. Miten syön kaurapuuroa tästä eteenpäin jos todellakin olen vilja aller(kikko)?!
Kiitos!
Vilja allergia(ko)??
3
158
Vastaukset
- viljaton.
Viljat tai laktoosi.
Kokeilemalla selviää.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm - riisitautinne
Itselläni on ruisallergia. Räyhtäilyä, äkillistä ripulia, pahoinvointia, tärinää ja heikotusta. Muista viljoista ei yhtä rajuja oireita. Riisi kylläkin tekee tunteen, että nälkä vain jatkuu ja jatkuu. Eli en nyt sitten tiedä voiko riisille olla alleginen mutta syön sitä todella vähän. Muuten on vatsa ihmeissään.
- terveyttä.
Riisi on 72% hiilihydraattia eli sokeria.
Jos haluaa pysyvästi laihtua, niin turhat hiilarit pois eli riisi, peruna, sokeri ja kaikki viljat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.31811810Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4153328Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951848- 891636
- 831623
- 921111
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411081Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253887