Hei.muita kanssa kärsijöit.kaikki alkoi lapden syntymän jälkeen reilu 2v sitten.oudot oireet alkavat yleensä ovulaation jälkeen ja kestävät kuukautisten loppuun adti.eli normaalin oloisia päiviä on vähän.lihakset alkaa nykimään joka puolella.huimausta paljon varsinkin seisaalteen ja ylösnoustessa.huonoa oloa.väsymystä.jatkuva janon tunne.muutenkin olo voimaton.neurolla käyty ym kokeissa syytä ei löydy.ajattelin että nämä voisivat hormoonien muutoksesta johtua?
oireet ovulaatiosta.
1
3473
Vastaukset
- saman tyylistä
heippa!
olen 22-vuotias, ei vielä raskauksia/lapsia. ( suunnittella kyllä jo ). Mulla saman tyylisiä oireita. Todettiin tossa jokin aikaa sitten ns. hormoonihäiriö eli prolaktiini koholla ja kuukautiset sekaisin. No aina ovulaatiosta seuraaviin kuukautisiin asti hirveä väsymys koko ajan ( voisi nukkua vaikka 24/7 jos olisi mahdollista) , huono olo ja valtava päänsärky ajoittain. Muutama päivä ennen kuukautisia useasti pissahäta. Kerroin lääkärille tästä ja hänen mielestään tämä kaikki liittyy hormooneihin. Toisilla voi olla pientä kuumeilua taikka lämpöä, toisilla taas paikat arat esim. rinnat ja joillakin tämän tapaisia. No itse sain lääkityksen kyseiseen ongelmaan, olen aloittanutkin jo, mutta odottelen kuukautisia, jonka jälkeen sitten taas tiedän auttoiko lääkitys näihin olenkaan vai laskeeko se ainoastaan hormooneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676