Kertokaa parhaita lomakohteita:)

josbu

Eli mietin tälle vuodelle lomakohdetta jonne matkustaisin ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne eri matkakohteista:) Itse haluaisin lomalta hienoja rantoja, turkoosia vettä, lämpöä ja ei kovin kallis matka (eli jostain suht läheltä), hyvää yöelämää ja mukavaa ilmapiiriä kuten mukavia tarjoilioita:) ja semmoinen paikka missä on nuorisoa:) onkos semmosia paikkoja edes?:D kertokaa omia kokemuksianne, kiitos jos vaivaudutte:)

Itse olin viime kesänä roodoksella ja se oli kyllä aivan mahtava paikka!:)

4

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukin tavallaan

      Jos Rhodos vastaa sinun odotuksia niin sitten sinne uudelleen....minä menen tuonne aasiaan päin....siellä on jopa 8 km rantoja jossa on valkoista tiimalasihiekkaa ja takuulla aina lämmintä. Matkan hinnalla ei ole mitään merkitystä kun perillä on todella edullista. Muuten tuolla sinun haulla on maailmassa tuhansia paikkoja. Enkä todellakaan ala sinulle perusteita luetella vaan ne pitää itse etsiä Nämä euroopan paikat voi kyllä unohtaa ja jotkut Kanariat....ei kai sielä enää kukaan täyspäinen edes enää käy?

      • Skepsis

        Olipas töykeää, oikein ikävä asenne sulla. Mutta hyvää matkaa vaan!


    • aivan sama

      kyllä on todella töykeää edes ko kysymystä esittää ja pitäisi alkaa luetella rouvalle kaikki maailman jutut. Kuten näitkin ei oikein suosittu olllut sinun kysymys....ei vastannut kukaan ja nyt olet sitten pulassa kun et osaa mennä mihinkään. Olen matkustellut yli 40 vuotta ja aina ja myös jatkossa päätän ihan itse minne menen. netti on erittäin hyvä apukeino kun paikkaa selvittää. Tämä uusavuttomuus on tullut myös tänne eli osata enää itse valita.

    • Tykästynyt

      Turkki vastaa hyvin kaikkea tuota mitä toivoit. Suosittelen! Ei ehkä heinä-elokuussa, jos et halua 'saunoa' koko ajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe