Eli mietin tälle vuodelle lomakohdetta jonne matkustaisin ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne eri matkakohteista:) Itse haluaisin lomalta hienoja rantoja, turkoosia vettä, lämpöä ja ei kovin kallis matka (eli jostain suht läheltä), hyvää yöelämää ja mukavaa ilmapiiriä kuten mukavia tarjoilioita:) ja semmoinen paikka missä on nuorisoa:) onkos semmosia paikkoja edes?:D kertokaa omia kokemuksianne, kiitos jos vaivaudutte:)
Itse olin viime kesänä roodoksella ja se oli kyllä aivan mahtava paikka!:)
Kertokaa parhaita lomakohteita:)
4
217
Vastaukset
- kukin tavallaan
Jos Rhodos vastaa sinun odotuksia niin sitten sinne uudelleen....minä menen tuonne aasiaan päin....siellä on jopa 8 km rantoja jossa on valkoista tiimalasihiekkaa ja takuulla aina lämmintä. Matkan hinnalla ei ole mitään merkitystä kun perillä on todella edullista. Muuten tuolla sinun haulla on maailmassa tuhansia paikkoja. Enkä todellakaan ala sinulle perusteita luetella vaan ne pitää itse etsiä Nämä euroopan paikat voi kyllä unohtaa ja jotkut Kanariat....ei kai sielä enää kukaan täyspäinen edes enää käy?
- Skepsis
Olipas töykeää, oikein ikävä asenne sulla. Mutta hyvää matkaa vaan!
- aivan sama
kyllä on todella töykeää edes ko kysymystä esittää ja pitäisi alkaa luetella rouvalle kaikki maailman jutut. Kuten näitkin ei oikein suosittu olllut sinun kysymys....ei vastannut kukaan ja nyt olet sitten pulassa kun et osaa mennä mihinkään. Olen matkustellut yli 40 vuotta ja aina ja myös jatkossa päätän ihan itse minne menen. netti on erittäin hyvä apukeino kun paikkaa selvittää. Tämä uusavuttomuus on tullut myös tänne eli osata enää itse valita.
- Tykästynyt
Turkki vastaa hyvin kaikkea tuota mitä toivoit. Suosittelen! Ei ehkä heinä-elokuussa, jos et halua 'saunoa' koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4863842Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152886Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792178Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4502028Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841374- 1561291
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631158- 811065
- 561029
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411028