PikkuNoita Siivouspalvelu Oy

Ikisiivooja

14

3639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokemuksiaOnn

      No todella huonoja kokemuksia kyseisestä yrityksestä. Mieleni tekisi kehua jos voisin mutta en voi, työn laatu on sen verran huonoa jatkuvasti eikä asialle tehdä mitään!! Kohta on irtisanominen edessä.

      Ei kai se nimi yleensä yritystä pahenna mutta eipä se kovin paljoa tässä tapauksessa eduksikaan ole.

      • citydeal

        TUTUSTUMISTARJOUS - 4 tuntia siivousta 2 tunnin hinnalla (vain 70 euroa)!
        www.lisandra-tmi.blogspot.fi


    • en suosittele

      En suosittele kenellekkään, jos haluaa HYVÄÄ jälkeä. Todella huonosti hoitavat työnsä ja siivouksen jälkeen esim lattiat ovat yhtä likaiset kuin ennen siivousta. Johtuuko sitten huonoista siivousvälineistä vai siivoojasta.. ken tietää?

      • nuukuutta

        Voisiko huonoon työnjälkeen olla sekin syy, ett'ä ei anneta siivousaikaa enemmän? Tarkoitan vain, että jos sanotaan esim., että 2 tuntia siivousaikaa niin jos on oikein likaista ja paljon siivottavaa ja tavaroita paljon siirrettävä niin siivousjälki ei ole hyvää pienen siivousajan vuoksi. Kyllä siinä aikaa menee, jos on tunnollinen siivooja ja paljon on siivottavana ja sitten asiakas vaatii oikein pientä siivousaikaa siivoojalta.


    • Miesiehieti

      Onx Raili vielä kuvioissa mukana? Mielestäni erittäin mukava ja sympaattinen henkilö.

    • kipalia

      En usko että asiakkaat edes eksyy tänne sivulle. Haukkuja on joko surkea kilpailija tai huono siivooja joka on saanut lähdön firmasta.

    • citydeal

      TUTUSTUMISTARJOUS - 4 tuntia siivousta 2 tunnin hinnalla (vain 70 euroa)!
      www.lisandra-tmi.blogspot.fi

    • Tatar2

      En voi suositella! Siivousjälki ei parane lukuisista palautekeskusteluista huolimatta.

      • Zero

        En suosittelee työpaikkana saatikka siivouksen tilaamista


    • KirsiKinnunen

      En suosittele! Ylimielinen ja huono palvelu!

      • Anonyymi

        Etenkin tää Petäjävaara ei osaa hoitaa asioita, ei ole itse edes varm. Koskaan tehnyt siivoustöitä


    • Anonyymi

      Nimi on ainakin mieleenjäävä.

    • Anonyymi

      Happamia ovat pihlajanmarjat!

    • Anonyymi

      Nooooooooo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe