Olen muuttamassa Varkauteen ja etsimässä sieltä asuntoa. Kertokaas mitkä ovat ns. hyviä asuinalueita ja mitkä taas sellaisia mitä tulisi välttää. En halua asua siellä missä on tunnetusti runsaasti ongelmia, enkä lapsiperheiden suosimalla alueella. Minkä hintaisia ovat vuokrakaksiot keskustassa?
Suositelkaa asuinaluetta
20
698
Vastaukset
- kiinteistö-Kari
300-600€ kaksion vuokrat, riippuu mistä päin keskustaa ja talon iästä. Kato asuntoa taulumäki, kauppakatu ja laivalinnankatu akselilta. Älä mene savontielle tai joutenlahteen. Jos rivitaloa oot vailla. Niin Häyrilä ja Taipale, hinta 400-600 kuussa. Muista, älä vaan osta, asu vuokralla vuosi ja kato varkauden tilanne uudelleen vuoden päästä.
- tyjtjtjjt
palsta täynnä juttuja asuinalueista ja pöhelö kyselet vielä lisää. Ei tänne
mitään ojankaivajia tarvita.- uusi aika-Niinistö-
olikohan tuossa kirjoituksessa mitään järkeä? vedä henkeä ja luehan poika tekstis. taijat olla sossu ja pelottaa että joku vie viimeisetkin työpaikat täältä. mene kouluun, ei sillä rullamiehen kokemuksella henkseleitä paukutella työmarkkinoilla. osaavat vie paikat.
- Kommilasta
Muuta Joroisiin. 16 km. Varkaudesta.
- sinne siis
72km pohjoiseen varkaudesta...
- ä-ly-tön-tä
Kaura-ahoon ei ainakaan kannata muuttaa, kun siellä ei mahdu lähialueen lapset omaan lähikouluunsa, kun se täytetään erityisoppilailla, joita rahdataan sinne tkaseilla ympäri kaupunkia.
- pelko perseessä,
Älä muuta varkauteen, täällä ei pääse lapset lähikouluun. Täällä tapahtuu puukotuksia ja ampumatapauksia todella usein.
- varkaus mielessäin
Mulla ei ole lapsia, joten tuo asia ei liikuta mua juurikaan. Päinvastoin, en halua asua päiväkodin tai koulun vieressä. Ojankaivajakaan en ole, tiedoksi tuolle yhdelle vastaajalle :)
Espoostakin olisi aika hankala käydä päivittäin Varkaudessa töissä, joten ei sekään nyt kovin hyvä ehdotus ollut...
Kiitos asiallisille vastaajille!
- yksi vuosi täällä...
noo, jos minulta kysyt, niin n. 350km varkaudesta etelään päin... Sieltä löytyy mukavia asuinalueita. Kuten Haukilahti, Westend, Eira, Puunavuori, Töölö, Kuusisaari, Meilahti, Tapiola yms...
- Kyösti G
Nyyrikinkuja tai savontie. Siinä Varkauden 10 alue.
Puurtila/kuoppakangas
- varastaja
puurtila olis aika hyvä jos haluat rauhallisen luonnon ympäröimän alueen, etenkin ala-asteen takaa löytyvä rivi talo alue on erittäin mukava ja rauhallinen alue, jos haluat kaikki palvelut lähelle niin savontie, päiviön saari tai kauppakatu. Kauppakadulta löytyy kaikki varkauden erikois liikkeet, savontiellä olisi sairaala ja kauppa lähellä myöskin suht lyhyt matka keskustaan, päiviön saari taas on kaiken keskellä baari elämä jos kiinnostaa niin siitä pääsee mukavasti kävellen kaikkiin suosituimpiin mestoihin.
- Tule vaan tänne!
500 m säteellä Varkauden torilta löytyy parhaat asuinpaikat arvonsa säilyttävät asunnot!
- Huoh...
Heh, päiviönsaaren palvelut ja kaikki suositut mestat. Kaikki 2...
- yuyuyuyuuyuuy
kaikki, paitsi varkaus.
- !!!!!!!!!!
Tämän palstan valittajien perusteella ei kannata asua edes Varkaudessa, mutta ihmettelen miksi nämä valittajat ei ole sitten muuttaneet pois jos kaupunki on NIIN huono paikka asua? Arvaukseni tähän dilemmaan on se, että tämän palstan valittajat on luuseriporukkata jolla oma elämä on sitä, että kun tokmannilla on tarjous niin voi veikkoset! Eli teillä onnettomilla ei ole rahaa jolla voisi muuttaa omaa elämää, eli te kärsitte kunnes kuolo korjaa! Varkaus on hieno paikka kun ei ole katkera!
- Japi ;D
!!!!!!!!!
Miksi sitten Varkaudesta muuttaa Suomenennätys tahtia porukkaa pois?
KERRO!!!!!- #%345
Japijapi, kerroppa ensin missä on sanottu,että on ihan suomen ennätysvauhtia? Heitä japi? Jotain kehiin!
- kypputulä
Varkaus on kiihtyvää vauhtia autioituva tuppukylä, josta ei häviä ainoastaan ihmiset vaan myös palvelut.
- Anonyymi
korvapuustit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782