18-vuotias opiskelijatyttönen tarjoaa siivousapua PK-seudulla. Työkeikat viikonloppuisin ja arki-iltaisin. Palkka sovittavissa. Ota yhteyttä [email protected]
Siivous apua !
6
717
Vastaukset
- aloittajaa
korjaan ; [email protected]
- pesän fani----------
miten olis pesän antaminen??? ja manii tulee
- Hei Satu 18.v:
Lyödäänkö satasesta vetoa, että tulet saamaan vain ja ainoastaan yhteydenottoja pervoilta ja kiimaisilta äijiltä, jotka haluavat nätin opiskelijatyttösen siivoilemaan kämpäänsä, ja jotain muutakin? ;D (Olen tästä 99,9 % varma...)
- money man
ja niin mitä pahaa siinä on jos satu vähän antaa???
- Jatta..
Satu.. Minä tarvitsen todellakin apua kotiini siivoukseen. Jos osaat ja teet siistiä jälkeä niin mielelläni kuulen sinusta. Pakko kirjoittaa tähän koska ärsyttää nuo kurjat vastaukset joita tässä on kirjoitettu sinulle. TerV Jatta. ( Joku on nyt menettänyt vedon lyönnissä satasen. ) :)
- ahkera1
Hei Jatta,
Jos Sadusta ei kuulu mitään niin minusta kuuluu :)
Olen 43-vuotias nainen, kolmen lapsen yh. Aloitan syksyllä jatko-opinnot ja teen mielelläni siivouskeikkoja. Kesälomakassaan mahtuu vielä hienosti roposia, samoin joululahjakassaan.
Asun Espoossa mutta osaan kyllä liikkua täältä poiskin :)
Voit laittaa minulle viestiä [email protected] jatketaan sähköpostilla ja sovitaan asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193752Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001713
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451684Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101430- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041176- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104974Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74904