Siivous apua !

satu.18

18-vuotias opiskelijatyttönen tarjoaa siivousapua PK-seudulla. Työkeikat viikonloppuisin ja arki-iltaisin. Palkka sovittavissa. Ota yhteyttä [email protected]

6

731

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajaa
      • pesän fani----------

miten olis pesän antaminen??? ja manii tulee

• Hei Satu 18.v:

Lyödäänkö satasesta vetoa, että tulet saamaan vain ja ainoastaan yhteydenottoja pervoilta ja kiimaisilta äijiltä, jotka haluavat nätin opiskelijatyttösen siivoilemaan kämpäänsä, ja jotain muutakin? ;D (Olen tästä 99,9 % varma...)

• money man

ja niin mitä pahaa siinä on jos satu vähän antaa???

• Jatta..

Satu.. Minä tarvitsen todellakin apua kotiini siivoukseen. Jos osaat ja teet siistiä jälkeä niin mielelläni kuulen sinusta. Pakko kirjoittaa tähän koska ärsyttää nuo kurjat vastaukset joita tässä on kirjoitettu sinulle. TerV Jatta. ( Joku on nyt menettänyt vedon lyönnissä satasen. ) :)

• ahkera1

Hei Jatta,

Jos Sadusta ei kuulu mitään niin minusta kuuluu :)
        Olen 43-vuotias nainen, kolmen lapsen yh. Aloitan syksyllä jatko-opinnot ja teen mielelläni siivouskeikkoja. Kesälomakassaan mahtuu vielä hienosti roposia, samoin joululahjakassaan.
        Asun Espoossa mutta osaan kyllä liikkua täältä poiskin :)
        Voit laittaa minulle viestiä [email protected] jatketaan sähköpostilla ja sovitaan asioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe