Kämppis tai kaksi Helsinkiin huhtikuun lopusta eteenpäin

Kämppäkaveria tai kahta etsii 24v. savuton ja päihteetön nainen Itä-Suomesta. Omistan koiran ja muutaman hiiren.

Olen melkoinen kotihiiri, rauhallinen ja hiljainen. Bilehirmua minusta ei saa tekemälläkään. Tykkään viettää aikaa leffoja katsoen, ommellen ja muiden harrastusteni parissa. En kuitenkaan suhtaudu negatiivisesti kotiin tuleviin ulkopuolisiin, kunhan vieraat pysyvät järkevissä määrissä. Koirani on asia erikseen, mutta hiljenee kyllä komentamalla ;)

Etsisin pitkäaikaista kämppistä. Tarkoitukseni on käydä puuttuvat lukiokurssit nyt parin vuoden sisällä ja suunnata sen jälkeen eläinlääkikseen ja mahdollisesti asua koko tuo aika samassa osoitteessa. Olen laittanut hakemuksen VVO:lle muutamasta asunnosta, sisältäen niin kaksioita kuin kolmioitakin. Itse muutan huhtikuussa jos kämppä löytyy, sinä voit muuttaa samaan aikaan tai vähän myöhemmin. Vuokra olisi jotain 300-400e/kk välillä.

Jos olet kämppää etsimässä ja tämä kuulostaa siedettävältä tai jopa mukavalta, laita viestiä niin jutellaan lisää.

2

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 07oneandonly

Moi
      Olen olen tässä pikkuhiljaa siirtynyt päätoimiseksi aikuisopiskelijaksi työelämästä ja suunnitelmissa olisi touko-kesä löytää solu-kimppaasuminen. Olen rauhallinen ja rauhaa rakastava naisihminen ja etsin pidempiaikaista vuokrasuhdetta. Laita mailia niin voidaan jutella lisää : [email protected]

• tyttö1991

Hei!
      Olen 20-vuotias nuori nainen Helsingistä ja minulla on tällä hetkellä yksi koira, toinen tulossa toukokuun puolessa välissä. Olen myös aikamoinen kotihiiri, suhteellisen hiljainen ja rauhallinen myös :) Viihdyn ennemmin koirieni ja kirjojen parissa kuin ulkona bilettämässä :)
      Savuton olen myös, alkoholia käytän vähän ja erittäin harvoin.
      Itselläni kipuraja on 500e/kk, mutta tietysti mitä halvempi sen parempi :)

Laita meiliä, jos kiinnostaa! [email protected]

t. Laura

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe