hei kaikki.
minulla on heinäkuussa 2 vuotta täyttävä kääpiöpinseri narttu. hän oppi sisäsiistiksi vasta viime joulukuussa. tätä kesti hienosti helmikuun alkuun kunnes on aloittanut taas sisälle sontimisen. tammikuun aikana osasi selvästi pyytää ulos ja pitkiäkin aikoja hienosti pidätteli. helmikuu ollaan menty nyt niin että kusee minne haluaa, enimmäkseen kuitenkin ulos. kakat on mennyt aina ulos, ehkä kuukauden aikana kolmesti löysin nekin lattialta..
tiedän että olen täysin syyllinen tähän, pentuna en juurikaan tyhmyyttäni välittänyt missä se pissa oli.
huomasin kuitenkin että pissiminen lattialle alkoi aluksi siitä kun en päästänyt häntä enää sänkyyn yöksi nukkumaan vaan opettelimme omalle pedille.. nyt yöt on mennyt moitteettomasti mutta päivisin on tullut vahingot lattialle. esim. tämän aamuinen meni niin että heräsin, laiton itseni puolessa tunnissä ja tämän aikana oli ilmestynyt kuset keittiöön.. hän on aikaisemminkin tehnyt samaan paikkaan, voisiko johtua hajuista? millä ne saan pois?
teen 8h päivässä töitä, yleensä on pärjännyt hyvin tämän ajan mutta esim. tänään kun tulin kotiin oli kuset makuuhuoneessa.
kun siivoan pissaa hän selvästi luimistelee vieressä ja huomaan että hän tietää että on tehnyt virheen.. yritän hillitä omaa kiukkuani mutta välillä se on niin helvetin vaikeaa..
mitä teen?? olen täysin epäonnistunut.
miksi hän ei enää yhtäkkiä tajuakaan sisäsiisteyttä..
epäonnistuin
2
176
Vastaukset
- epäonnistunut omistaja
haluan vielä lisätä että hän oli tammikuun viimeisen viikon hoidossa ja palasi kotiin viikoksi sitten meni takaisin viikoksi hoitoon tähän samaan paikkaan. kuulin jälkikäteen että oli aloittanut sisälle pissailun tällä toisella kertaa kun hoitoon meni..
voiko olla mahdollista että on mennyt näistä hoitohommista sekaisin? työkaverini sanoivat että minun täytyy tasapainoilla hänen elämäänsä arki takaisin.. - ala harrastamaan
älä ainakaan rankaise eroahdistuksesta kärsivää koiraa. mitä jos harrastaisit koirasi kanssa jotakin, vai pidätkö koiraasi vain jonakin huonekaluna kotonasi? kyllä pieni koirakin tarvitsee puuhastelua ja ajan viettämistä omistajansa kanssa. käyppä säännöllisesti lenkillä koirasi kanssa ja hanki koirallisia lenkkikavereita itsellesi ja koirallesi. meneekö sinulla aika töidesi lisäksi omiin harrastuksiisi, niin ettei koiranpidolle jää aikaa? kysyn vielä lopuksi että olisiko sinun elämäsi mielekästä jos päiväsi kaksi tapahtumaa olisivat vessassa käynnit pikaisesti alle viidessä minuutissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984