Kaikki aineet on ukolle kokeiltu, tuloksetta!!!
Hän on kuorsannut asennossa kuin asennossa, ylipainoinenkaan ei ole.
Nyt näitä Quies-imeskelytabletteja on iltaisin imeskellyt tän viikon ja apu on huomattava! Kyljellään ei kuorsaa, selälläänkin kuorsaus huomattavasti vähäisempää ja hiljaisempaa.
Ihanaa saada nukkua!
Nyt löytyi apu kuorsaukseen!
6
5648
Vastaukset
- bfgbxd
Sama täällä, Quiesista on saatu apu. Kannattaa kokeilla!
- Lepoa ♥
Kiitos kun kerroitte, sillä minun rakkaani kuorsaa aina ja pitää minut lähes joka yön hereillä, käyänkin usein korvatulppia.
- Mikke orig
minun oli pakko vetää lemmikkihiiri wc- pöntöstä alas, kun siihen tuli sellaisia vihreitä täpliä ja hajukin alkoi käydä sietämättömäksi. äiti sanoi, että näin paras.
- 222
Jos ukolla on hengityskatkoksia, lähetä hänet tutkimuksiin.
- untuvapeitto
Meillä auttoi kuorsaukseen uusi untuvapeitto. Ensin huomasimme 4 tähden hotellissa laadukkailla lakanoilla ja peitoilla että en kuorsannut ollenkaan, joten kävin hakemassa Jyskin parhaan untuvapeiton tammialesta, ja kuorsaaminen loppui siihen. Ei tarvitse tyttöystävän enää käyttää korvatulppia tai mennä olohuoneeseen nukkumaan.
Vanha peitto oli toisaalta hiostava ja toisaalta kylmä, joten ilmeisesti nenä meni aina tukkoon yön aikana ja kuorsaaminen alkoi. Uudella untuvapeitolla heti huomaa ettei nenä edes tuhise ennen nukahtamista, ja varmaankin yönkin nukkuu levollisesti nenän kautta hengittäen ja kuorsaamatta. - Kuorsaa
Kokeilin noita pillereitä auttaa yhtä vähän kuin mynttonit. Sain apteekista jotain suihketta ja Snoremeds kuorsauskiskon. Kisko jeesaa kyllä, mutta lähtee suusta yllättävän usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740