Hunnillako nyt olen. En suinkaan, kun presidenttikin jo miettii meidän asiaa. Maalla asun ja hevosia ja koiraa hoitelen. Ei tässä kovin paljon voi ajatella muuta kuin selviytymistä hetkestä. Mistä te muut revitte iloa elämäänne?
Syrjäytynyt vanha nainen
13
291
Vastaukset
- loppukiri!
Tuo selviytyminen tuleekin
mielenkiintoiseksi tulevai-
suudessa.
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2011/05/04/suomi-nousi-tuloerojen-kasvun-karkeen/20116355/12 Eikö elämä ole valintoja ja aina vain valintoja? Jokainen valitsee itselleen sen elämäntavan, joka kussakin tilanteessa sopii parhaiten. Jos ansaitsee niukalti, valinnanmahdollisuudet rajoittuvat huomattavasti, mutta eivät yleensä lopu kokonaan. Jos sulla on varaa hevosia pitää, et ole vailla kaikkia mahdollisuuksia.
- qq
Miten selviydyn?
No, halusin unohtaa elämän joka antoi mainiot tulot. Suomalaisittain 4000 Euron puhtaana käteen ansiot ovat epätavalliset. Selviydyn elämästä vain silloin kun se tuottaa haasteita. Halu muuntautua, halua nähdä vaikeuksia sekä haasteita pään poksahtamatta niistä on ihan ok. Ne miehet jotka lihovat eivät niitä enää saa työelämässä eivätkä parisuhteessa.
Hyi olkoon, haluan säilyttää atleettisen olemuksen aina arkkuun saakka. - köyhä mut ei kipee
Minulle riittää nykyään se kun saan asua lähes kaupungin keskustassa, kaikki tarvitsemani on lähellä ja tästä on helppo lähteä joka suuntaan. Yksin asuessa voin myös tehdä mitä huvittaa tai olla tekemättä ja mennä ja tulla oman mieleni mukaan. Välillä kun käy humpalla niin jaksaa taas kököttää yksin kotonakin.
- hips ja heijakkaa!
Myöhän ei olla hunningolla.
Erin - Vanha nainen hunningolla http://www.youtube.com/watch?v=j2ilU8TcEW0 - klaaramuori
selviihän siitä, kun jättää matkustamiset, teatterireissut, kirkon järjestämät matkatkin ym.maksulliset niin kyllä kaikesta selviää, minä käyn paljon palvelukeskusten riennoissa ja touhuissa, siellä saa jutella todella paljon, ja saa ottaa osaa kerhotoimintaan, joka piristää melkoisesti niin, että joskus tuntee tarvettakin rauhoittua kotona,
sitten on kaikista mukavinta juuri se, että ei kukaan vaadi mitään, ei kukaan käske, ei kukaan moiti ja marise,
ja minä olen herrana talossa touhuten siellä omia touhujani, joka tuntuu hyvältä lasten lähdettyä ja vain joskus piipahtaessa,
kyllä tähänkin ajanmittaan tottuuHyvä idea se palvelukeskus, jos viihtyy ja kokee keskimäärin 90-vuotiaitten riennot omikseen :)
Jumppatuokio vanhuksille ja vanhanmielisille, olkaa hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=BtK_LKK13HY
Enkä muuten rupee väkisin mistään iloa repimään. Sitä tulee jos on tullakseen ja se on sitten yllätys, jos sitä ei liikaa odota...PupuPuskasta kirjoitti:
Hyvä idea se palvelukeskus, jos viihtyy ja kokee keskimäärin 90-vuotiaitten riennot omikseen :)
Jumppatuokio vanhuksille ja vanhanmielisille, olkaa hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=BtK_LKK13HY
Enkä muuten rupee väkisin mistään iloa repimään. Sitä tulee jos on tullakseen ja se on sitten yllätys, jos sitä ei liikaa odota...Hih hih. Sopis varmaan hienosti myös liikaa netissä istuville.
- tiinaex...
ei kai nää muorikirjoitukset oo viis kuuskymppisten kirjoitteluja vaikutta ihan lähemmäs kahdeksankymppisten tekstiltä eiköhän suurin osa meidän ikäsistä oo vielä työelämässä ja mikä se on siellä kotona ollu se joka vaan vaatii moittii ja marisee täällä meillä ei oo näkyny koskaan sellasta vaikka meitä kaks täällä kotona on kun se kolmas lähti jo noin kuustoista vuotta sitten omiin leipiinsä mutta tää jälkipolvi on täällä tälläkin hetkellä ei muuta kun puuro kiehumaan.
Samantapaiset ajatukset. Työ on täällä kans se mikä aina kannattelee ja opiskelu toinen juttu. Työnpuutetta ei ole tarvinnut milloinkaan kärsiä eikä miettiä miten aikaansa kuluttaisi.
- tiinaex...
ja ystävätkin kaikki on vielä elossa ainakin mulla mutta jos nekin on kaikki kadonnu vuosien varrella niin voi varmaan itseensäkkin syyttää harvemmin yhteistä aikaa vietetään mutta aina sillon tällön pidetään yllä tyttöjen juttuja kummasti virkisti ystävän kanssa tampereen reissu kirppareita kierreltiin ja maailmaa parannettiin hotellihuoneessa punkun ja pikkusuolaisen kanssa seuraavalla viikolla käytiin tuurin ostos he...ssä toisen ystävän kanssa pieniä reissuja mutta paljon aikaa ystävälle just sillä kerralla.
- ...
40% suomen kotitalouksista on yhden hengen talouksia. Määrä kasvaa kokoajan. Pieni määrä, ehkä parikymmentä prossaa on lapsiperheitä, aikuisia pariskuntia sitten suunilleen loput.
Mutta ihmisen ja hevosen kotitalouksia on kovin vähän. Olet niin harvinainen tapaus, että on erittäin epätodennäköistä, että joku osaa samaistua Sinuun ja antaa rakentavaa kommenttia, etenkään tässä mediassa. Oletko kokeillut mitään hevosfoorumeita?
Koiria on kyllä paljon, koiraihmiset varmaankin osaavat parhaiten kommentoida. Kai sulla rotukoira on? Meinaan vaan sekarotuisten kasvattajilla ei silleen ole kerhoja.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858478Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722837- 131182
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55883
- 53848
- 64842
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802