Minulla on mielikuva, että joku olisi täällä joskus kirjoittanut syövänsä migreenin estolääkkeenä sekä Triptyliä että jotakin verenpainelääkettä. Näitähän ei yleisesti ottaen suositella käytettäväksi yhtä aikaa, mutta kun käytössä olisi pieni annostus molempia ja käyttö siis migreenin estolääkkeenä eikä masennukseen ja korkean verenpaineen hoitoon.
Kiinnostaisikin siis tietää syökö joku tällaista yhdistelmää? Itse syön Triptyliä estoon, ja se on auttanut jonkun verran mutta ei kunnolla. Mietinkin siis olisiko mahdollista aloittaa rinnalle verenpainelääke? Meillä terveyskeskuslääkäri on kauhean varovainen määrätessään migreenilääkkeitä, ja olisikin siis hyvä jos voisin itse ehdottaa lääkärille jotakin lääkettä Triptylin rinnalle. Pyytämällä olen saanut nämäkin lääkkeet.
triptyl ja verenpainelääkkeet
3
4922
Vastaukset
- funssis1
Minä syön Propral 40mg x 2 ja Triptyl 25mg yöksi. Ei mitään
yhteisongelmia ainakaan mulla. - Hoitsu
Käyn tarvittaessa nykyään yksityisellä neurologin vastaanotolla koska kärsin kroonisesta migreenistä ja kyllästyin muiden lääkäreiden puutteellisiin tietoihin ja hoitoihin. Viimeisin estolääkitys Triptyl Hypoloc -yhdistelmä toiminut minulla erittäin hyvin. Nyt kolmas estolääkitys menossa joka on siis Triptyl Hypoloc, neurologin valvonnassa, aikaisemmat estolääkitykset eivät vieneet migreeniä niin hyvin pois. Ennen estolääkityksen aloittamista sain viikon tbl-kuurina kortisonia jonka annosmäärä pieneni viikon kuluessa ja loppupuolella aloitin estolääkityksen. Suosittelen käyntiä neurologilla.
- ökgö
Mulla käytössä Atacand 8 mg Triptyl 25 mg. Neurologin määräämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831