triptyl ja verenpainelääkkeet

sopiiko yhteen?

Minulla on mielikuva, että joku olisi täällä joskus kirjoittanut syövänsä migreenin estolääkkeenä sekä Triptyliä että jotakin verenpainelääkettä. Näitähän ei yleisesti ottaen suositella käytettäväksi yhtä aikaa, mutta kun käytössä olisi pieni annostus molempia ja käyttö siis migreenin estolääkkeenä eikä masennukseen ja korkean verenpaineen hoitoon.

Kiinnostaisikin siis tietää syökö joku tällaista yhdistelmää? Itse syön Triptyliä estoon, ja se on auttanut jonkun verran mutta ei kunnolla. Mietinkin siis olisiko mahdollista aloittaa rinnalle verenpainelääke? Meillä terveyskeskuslääkäri on kauhean varovainen määrätessään migreenilääkkeitä, ja olisikin siis hyvä jos voisin itse ehdottaa lääkärille jotakin lääkettä Triptylin rinnalle. Pyytämällä olen saanut nämäkin lääkkeet.

3

5019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • funssis1

Minä syön Propral 40mg x 2 ja Triptyl 25mg yöksi. Ei mitään
      yhteisongelmia ainakaan mulla.

• Hoitsu

Käyn tarvittaessa nykyään yksityisellä neurologin vastaanotolla koska kärsin kroonisesta migreenistä ja kyllästyin muiden lääkäreiden puutteellisiin tietoihin ja hoitoihin. Viimeisin estolääkitys Triptyl Hypoloc -yhdistelmä toiminut minulla erittäin hyvin. Nyt kolmas estolääkitys menossa joka on siis Triptyl Hypoloc, neurologin valvonnassa, aikaisemmat estolääkitykset eivät vieneet migreeniä niin hyvin pois. Ennen estolääkityksen aloittamista sain viikon tbl-kuurina kortisonia jonka annosmäärä pieneni viikon kuluessa ja loppupuolella aloitin estolääkityksen. Suosittelen käyntiä neurologilla.

• ökgö

Mulla käytössä Atacand 8 mg Triptyl 25 mg. Neurologin määräämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3413
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2217
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2158
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1907
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1528
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1339
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1242
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1109
    Aihe