Osaako kukaan kertoa minkälainen paikka on Ylisen kuntoutuslaitos kehitysvammaisille?? Kannattaako kysyä sieltä töitä?
Ylinen
25
4756
Vastaukset
- kitisijä
Eiköhän se ole samanlainen laitos hyvine ja huonoine puolineen kuin muutkin vastaavat. Yhteistä kehitysvamma laitoksille on pääsääntöisesti jatkuva pula työntekijöistä.
- nimi nimimerkki
Ja pulan syy selviää kun menee sinne töihin, etenkin ne suljetut osastot.
- työtä etsivä hoitaja
Olen näille seuduille juuri muuttanut niin olisin kiitollinen jos joku osaisi opastaa mistä muualta Pirkanmaalta kannattaisi kysellä töitä?
Kehitysvammaisten paikoista siis. Olisin tosi kiittollinen jos jollakin ilisi ihan konkreettista tietoa?! - ttteee
älä ainakaa asumispalvelu ristilään hae töihin
- gddtt
Kui?
- been there.
Minäkin haluan tietää miksi ei Ristilään ? Aloittajalle vinkkaan vielä. Älä mene Ylisen 8-osastolle. Narsisteja ja persoonallisuushäiriöisiä hoitajia täynnä.
- eräs hoitsu
Ylinen paikkana ja asukkaat jees. Mutta paskoja työilmapiirejä luonnevikaisten hoitajien takia. Kannattaa etsiä joku ryhmäkoti/hoitokoti missä hyvä työilmapiiri.
- hep12
Ristilä täysin moraaliton paikka!
- Si5
Joo ei kasille. Onneks pääsin pois, ei vittu mitä porukkaa. "minä minä minä, minä olen paras"..
nyt muualla töissä onnellisena - rockenboula343
Si5 kirjoitti:
Joo ei kasille. Onneks pääsin pois, ei vittu mitä porukkaa. "minä minä minä, minä olen paras"..
nyt muualla töissä onnellisenaKoko porukkako oli "minäminäminä" meiningillä siellä liikentees?
- Si5
rockenboula343 kirjoitti:
Koko porukkako oli "minäminäminä" meiningillä siellä liikentees?
Ehkä 98%
- Tässä sulle hieman
luettavaa ristilästä :(
http://hoitajat.net/foorumi/topic/14070-varo-tata-tyopaikkaa/?hl=varo tätä työpaikkaa - jade2
ylinen osasto 8 ei vitsi mikä paikka,,,,ei ikinä enään sinne!!! 3 vuotta tuli oltua ja yhtä tuskaa koko aika. työilmapiiri aivan kamalaa.
- Uskaltaako hakea?
Mikä on mukavin osasto Ylisellä ja missä on paras työilmapiiri? Siis sellainen, jossa EI OLE niitä narsisteja, persoonallisuushäiriöisiä ja luonnevikaisia hoitajia töissä? Ja mihin osastolle ette menisi töihin? Mihin osastoille sijainen tai opiskelija uskaltaa hakea?
- Jotain hämärää oli
Oliko tämä sama paikka, jossa jokunen vuosi sitten oli jotai epäselvää ja hämärää.
Epäily jostain huonosta hoidosta, kohtelusta, jossa oliis ollut useampi ns. lesbohoitaja toiminut omankäden- oikeudella?
Nykyään taitaa hoitoaloilla työskennellä, jos jonkinlaista epävakaata ja luonnevikaista henkilöä. - jade2
joo sitä väkeä on juuri tuolla 8 osastolla!! Taitaa hoitajilla olla samat sairaudet ,,,,,,
- jepajee2
Alko kiinnostamaan ,. Koska työskentelit ton kolme vuotta? Tai koska oot lähteny? :D
ite oon pari vuotta sitten onnekseni lähteny siä on huono ilmapiiri ja sääliksi kävi niitä asukkaita siellä oli meinaa semmosta kohtelua että huh
- MILLAINEN PALKKA
JA PALKKA JOS EI KOULUTUSTA SILLÄ YLISELLE PÄÄSEE VAIKKEI KOULUJA OLIS KÄYNY
- Jeppoo
Suurin osa osastoista luojan kiitos on onneksi suurimmaksi osaksi hoitajia. Kasilla varmaan eniten näitä hoitoapulaisia niin sikshän se perseestä onkin. Että toki ilman koulutusta pääsee mutta huonolle osastolle.
Muutaman vuoron siellä joskus tehny ja se riitti. - onko sulla tietoa
Jeppoo kirjoitti:
Suurin osa osastoista luojan kiitos on onneksi suurimmaksi osaksi hoitajia. Kasilla varmaan eniten näitä hoitoapulaisia niin sikshän se perseestä onkin. Että toki ilman koulutusta pääsee mutta huonolle osastolle.
Muutaman vuoron siellä joskus tehny ja se riitti.Paljo siä tienaa hoitoapulainen jolla ei oo koulutusta.Siis ylisellä
- Palkka?
onko sulla tietoa kirjoitti:
Paljo siä tienaa hoitoapulainen jolla ei oo koulutusta.Siis ylisellä
Hoitoapulaisen palkka on vähän pienempi kuin lähihoitajalla, koska hoitoapulaiseksi pääsee ilman alan koulutusta. Ylisen palvelukeskus suljetaan ja osastot siirtyvät jollakin aikataululla muualle. Koko laitos laitetaan kiinni ja töitä on tarjolla vain vähäksi aikaa.
- Nimierkkiperkkj
Palkka? kirjoitti:
Hoitoapulaisen palkka on vähän pienempi kuin lähihoitajalla, koska hoitoapulaiseksi pääsee ilman alan koulutusta. Ylisen palvelukeskus suljetaan ja osastot siirtyvät jollakin aikataululla muualle. Koko laitos laitetaan kiinni ja töitä on tarjolla vain vähäksi aikaa.
Ei sitä kiinni laiteta, osastot siirtyvät Pitkäänniemeen kunhan valmistuu, että kyllä töitä löytyy etenkin lähihoitajille kun hoitoapulaisista yritetään "päästä eroon" siinä vaiheessa kun muutto on.
Että hoitoapulaisen ei välttämättä kannata kun mahdollisia pätkätöitä hakea jos niitäkään kun harvat osastot niitä enää ottavat muuta kuin pakon edestä.
Hoitajille kyllä on huutava pula! - mites menee
Nimierkkiperkkj kirjoitti:
Ei sitä kiinni laiteta, osastot siirtyvät Pitkäänniemeen kunhan valmistuu, että kyllä töitä löytyy etenkin lähihoitajille kun hoitoapulaisista yritetään "päästä eroon" siinä vaiheessa kun muutto on.
Että hoitoapulaisen ei välttämättä kannata kun mahdollisia pätkätöitä hakea jos niitäkään kun harvat osastot niitä enää ottavat muuta kuin pakon edestä.
Hoitajille kyllä on huutava pula!Koulutetaanhan nykyään ainakin lähiavustajia.Pääseköhän sillä koulutuksella minne sitten työhön,
- möllö
mites menee kirjoitti:
Koulutetaanhan nykyään ainakin lähiavustajia.Pääseköhän sillä koulutuksella minne sitten työhön,
Toivottavasti ei mihinkään.
- Anonyymi
Ylinen on kyllä surkea paikka kehareille on kokemusta en pitänyt paikasta huono ilmapiiri ja jouduin kaltoin kohdelluksi ruoka annokset liian pienet ja henkilö kunta simputti niinkuin entisen ajan armeijassa se oli kamalaa ja minua pisti vihaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983