Muuan innokkaasti toisia pois häätävä henkilö kirjoittaa:
"Täällä keskustelevat lestadiolaiset keskenään"
Miten joku voi käsittää palstan perusidean noin väärin? Mistä IHMEESTÄ hän on saanut käsityksen, että täällä lestadiolaiset keskustelevat KESKENÄÄN?
KESKENÄÄN?
Ei kuule, tämä on kaikille avoin palsta, johon taustasta ja ajattelutavasta riippumatta voi jokainen kirjoittaa. Aihepiiri on rajattu lestadiolaisuuteen, joten ahtaasti ottaen jostain irrallisista raamatunpaikoista keskustelu EI KUULU TÄLLE PALSTALLE, jos noudatetaan tuon määräilijän logiikkaa.
Palstan perusidea
10
50
Vastaukset
- Alkakaa laputtaa
Kyllä, nimenomaan keskenään. On käynyt selväksi että joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta täällä on kirjoiteltu lestadiolaisista täysin perätöntä humpuukia, yksinomaan mustamaalaamistarkoituksessa.
Sellaiseen toimintaan ei palsta ole tarkoitettu, tämän ymmärtää kyllä ihan normaaliälyinen henkilö ilman että siitä joutuu päivittäin huomauttamaan!!!
Asialliset keskustelijat ovat ilman muuta tervetullaita keskustelemaan, vaikka eivät olisikaan lestadiolaisia.- su
No sinä hevosmies et ole asiallinen, että ala laputtaa.
- Κέρβερος
No nimenomaan ei ole tarkoitus keskenään keskustella !
Eihän siitä mitään tulisi !
Raamatunjakeita liittelemällä ja kopioimalla ei synny tervettä rakentavaa (joskus vaikeaakin) keskustelua.
Nämä VL-puolen kohut ovat varmasti puhdistaneet ilmaa oikein kunnolla. Ja niinkauan kun asioissa riittää pöyhimistä, niin tämähän on se paras paikka kohkata eri asioista ja mielipiteistä. Kun kaikki ongelmat on ratkottu, niin sitten toki tyylit muuttuvat ja palstat rauhoittuvat.
- Uutisetä
Aloittaja on oikeassa! Olen ehdottanut jo aiemmin että halukkaat voivat perustaa oman suljetun palstansa vain esikoislestadiolaisille, ja pääsy olisi ainoastaan salasanalla ja käyttäjätunnuksella.
Tämä palsta on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat keskustella aiheenaan lestadiolaisuus, rajattua ei ole kirjoittajan korvien väli vaan aihepiiri!
Voisin minäkin omia Eniron ylläpitämiltä keskustelupalstoilta jonkun omakseni ja kehottaisin muille että alkakaa laputtaa, mutta niin vähäisellä järjellä en onneksi ole varustettu.- n-.f-e-
Mutta eihän lestadiolaiset halua keskustella lestadiolaisuudesta ja sen opeista asiallisesti vaan aina kun joutuvat perusteleen oppiaan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Lakia ja opiia vastaan niin alkavat haukkumaan kirjoittajia, jopa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten! Väittävät jopa että Jeesus on perustanut rikollisten, murhaaja pedofiili seurakunnat jne.
Siis ongelma on siinä, lestadiolaisuudesta ei saa keskustella!
lestadiolaisten opeista ja uskosta ei saa keskustella lestadiolaisten mielestä ja jos keskustelet siitä Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien mukaan niin silloin alkaa haukkumiset kohteena Jumala, Jeesus, Pyhä Henki ja haukkumisissa käyttävät perusteena mitä Paavali, Luder/Lutheri, LLL jne on ovat opettaneet! - Alahan laputtaa
Arvon uutisetä, KIRJOITUKSESI TODISTAA ETTEI SINULLA OLE JÄRJEN HIVENTÄKÄÄN. Et erota rikollista toimintaa keskustelusta.
- asd
Alahan laputtaa kirjoitti:
Arvon uutisetä, KIRJOITUKSESI TODISTAA ETTEI SINULLA OLE JÄRJEN HIVENTÄKÄÄN. Et erota rikollista toimintaa keskustelusta.
Hih - paloiko pinna ?
- kalle.
Kovasti nyt ollaan tietävinään , minusta täällä on virhe koko keskustelu palstan
aiheessa ,,Kun Vl:t sai oman palstan olisiitänyt . vähn mierttii kuinka se sopii meille , sanotaan Es/Lestat , joka on kiistata toiseksi suurin lesta vaikuttaja
joka ei missään tapauksessa ole mikään pelkkä lesta , tiedät örvelö sen aivan
hyvin .. montako kertaa tämän 6 vuoden aikana on ollut Rauhan sanalaisia ja
muita ,, Nyt tulemme ytimeen , kyllä lestaadilaisuudesta saa keskustella , mutta
Es /Lestat haluaa keskustrella ESIKOIS LESTAADIOLAISUUDESTA , ME EMME VÄLITÄ KESKUSTELLA VL.n ASIOISTA paitsi siinä tapauuksessa että sopii
vanhat ja aloittaa uudessa ( ja se tarkoittyaa Ei :VL:n ) vaan joku toinen poppoo .
nyt voi katsella mihin on tultu , VL: t hajoaa kuitenkin eikö olisi parasta alkaa
keskustelut ..Ettei kävisi kuin 111 vuotta sitten , mitä tulee örvelön sanomiseen
Jumalan/Jeesuksen ja Pyhän Henken asioihin ..En oikein saa tuossa sitä
haukkumis asiaa jassa perusteena olisi Paavali . eikä örvelö , siitä syystä
että Paavali on selvä Raamatun henkilö . jota Luther ja LLL:n ei ollut.
Olen sitä mietä että liian pienillä perusteiila joku koettaa saada asiaa eteen
ja se on örvelöä , jos hänet poistetaan riveistä sauha ja sopu laskeutuu
varsinkin nyt kun rekisteröinti on jo ovella- b.d-w-2-
Lue uskontunnustuksesi tarkemmin jonku kanssa joka ymmärtää niin ehkä opit tietämään millainen olet. sinä uskot mutta et ymmärrä mihin ja ketä uskot.
Jeesus ei ole perustanut yhtään rikollisen kristinuskon seurakunnista, ei edes lestadiolaisten seurakuntia niinkuin sinä uskot ja opetat joten yritä rauhassa miettiä kuka luciferilaisuuden seurakuntanne perusti!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
- kalle.
Minä olen aikoinani lukenut kaikki uskon tunnustukset , joita ymmertääkseni
on kolme , jotka kristityt voi hyväksyä , Apostolinen , Nikea lainen , Athanasia-
lainen joka mielletään kolminaisuus käsikirjaksi , pituutensa tähden .
Paavalillekin kelpasi Apostolinen uskontunnustus , Vaikka oli Jeesuksen
asettama virkaansa kuten muutkin apostolit , Ja kun hän meni Korintoon ,
1 Kor .2 :1-2. Hän sanoo , Niinpä kun minä tulin teidän tykönne , veljet , en
minä tullut puheen ja viisauden loistolla , teille Jumalan sanaa todistusta
julistamaan , 2. Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen , ja hänet ristiinnaulittuna. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550