puupäät kirjottaa epävirallisista perintätoimista: elkää ottako ahneuksissa velkaa helpon rahan toivossa.karman laki toimii ja joku hullu "aspin" tapainen tyyppi tulee ja lyö sahatun haulikon piipun suuhun ja kysyy "vai pelataanks rulettia" ekaks ,valitse itte! tiedän tapauksen lappeenrannasta jossa tyyli oli tämä,ja keskellä päivää hotellin tiloissa . ja maksoi velkansa,en ihmettele! eiks tällä'sillä tyypeille mitään mahda ? no,kuka pelaa lain äärirajoilla niin huono on virkavallalta apua pyytää! tunsin kyseisen as.... ja mielestäni jätkän paikka ois niuvanniemessä/vankilassa-
elämä on...velalliselle
3
59
Vastaukset
- paperityöläinen
juu,samaa mieltä olen,linnaan vaan.niskan ylä asteella oltiin samaan aikaan as... kanssa.kyseinen tyyppi kiusaa jotain kyttääkin imatralla,kuulema jostain kultakiven jutuista? eiks kukaan voi/uskalla tehdä mitään tälläisten ihmisten suhteen?
- Pupupussinen.
Olen piilossa täällä Valtion hotellin takana kosken partaalla. En ole uskaltanut liikkua joulun jälkeen. Puskista huutelen. En uskalla tehdä mitään, ees käyvä pankkiautomaatilla. Poliisitkaan ei tee mitään. Anoin Niuvanniemeen, en päässyt.
- Pupupussinen.
Pupupussinen. kirjoitti:
Olen piilossa täällä Valtion hotellin takana kosken partaalla. En ole uskaltanut liikkua joulun jälkeen. Puskista huutelen. En uskalla tehdä mitään, ees käyvä pankkiautomaatilla. Poliisitkaan ei tee mitään. Anoin Niuvanniemeen, en päässyt.
Niin ja henkeni on noin 500 euron arvoinen, jonka saan työmarkkinatukena, luuseri kun olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh761954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481240
- 215694
- 59688
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 55581
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472