Yritän luopua unelmasta

En halua enää hajota

En halua enää kokea sitä uudelleen.

Kyllä mä haluisin haluisin sut edelleen, mut jos mitään ei tapahdu en ehkä enää kestaisi sitä.

En haluis luovuttaa, mut itteni takia mä yritän :(

28

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,

no yritä!!!!!

• yritäppä paappa

parastas

alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää toi teinipörräily

ja puusta ei todellakaan ole kauas se joku tosi outo hedelmä mikä siinä puussa kasvaa pudonnut

minä olen paras minä minä muut vaan tekee virheitä ja loukkaa ja just vaan mua ja mua

• ihan pikkusen

katkeran kuulonen viesti. onks jollain euro enemmän taskussa vai saako se nukkuu aamusin 2 minuuttia pidempään?
        Keskity joo vaan ittees, ni ei tarvi miettiä mitä ne muut itestään aattelee

• Paappa

Lääkkeet! Tai sitten vähemmän boksiviinillä itselääkitsemistä.

• per'ele 9+9

Sadasviideskymmenes kerta:

Laittakaa aloituksiin oletko mies vai nainen?

• kätilö tais kämmää

sunki kohalla vai. pääskö menemään lattian kautta ?

• ????????????????????

Siis haluat jonkun mutta kumpikaan ei te aloitetta ???

• miksi luovuttaa

Kannattaa tehdä jotain, muuten asia jää vaivaamaan. Se on paljon kestämättömämpää kuin se että epäonnistuu.

• Unelma Sirpaleena

Mä yritän kanssa luopua unelmista, joita kannoin vuosia. Yritin jo kaikkeni, hajosin. Mutta tunteet ja unelmat ei jätä mua rauhaan. Unissani tulet vielä takaisin.

• juuri sinulle

Samoin kuin sinä minun unissani. Raastavaa on noista unista herääminen, mutta totuus on että toisaalta myös pidän niistä kovin, enhän muuten näe sinua.

• ketään ei kiinnosta

onksilvituuvälii älä sit kirjota tänne

• Unelma Sirpaleena

Ruksaan päiviä kuin vanki odottaen milloin olen vapaa

• ruksailehan

pois.

• Voi vittu !

On se helevitin tyhmää kirjoittaa että JOS MITÄÄN EI TAPAHDU ... ja ite kirjoittaa nimettömän viestin !!
      Miten vitussa silloin vois mitään tapahtua ??
      Kysynpä vaan !!

• Jaska vaan

:-D, työ uotta haaskoja

• Unelma Sirpaleena

johonkin haluaa tunteensa purkaa. Jos olisi enää mitään toivoa, tietty tulisin ovesi taakse. Siispä en, odotan että vuodet kuluu ja haalistut pois.

• Unelma Sirpaleena

Sä olit kuin usvainen meri, johon kadotin itseni. Enkä löydä takaisin. Yksin ilman rakkautta ja turvaa, vastauksia. Uuvuttava matka pois. Miksi sä olit mun kanssa!? Miksi annoit mun kitua hiljaa siinä vierelläsi vuosia? Yksin rakkauteni ja unelmieni kanssa

• ruikuti, uikuti

ruikuti, ruikuti

• Miten sinä

ihminen hyvä et kysy tuota siltä ihmiseltä itseltään jos hän on kerran ollut vuosia vierelläsi ? Miten te ootte tommosia puhumattomia tumppuja ?

• Unelma Sirpaleena
        Miten sinä kirjoitti:

ihminen hyvä et kysy tuota siltä ihmiseltä itseltään jos hän on kerran ollut vuosia vierelläsi ? Miten te ootte tommosia puhumattomia tumppuja ?

kysytty on jo. Vaan yhtä samaa usvaa oli vastaus kuin kaikki muukin

• Missä vika?

Mä ymmärrän hyvin miksi ihmiset ikävöi täällä, vähän kuin kirjoittais anonyymisti päiväkirjaansa, mutta teitä toisia, jotka tuutte tänne halveksimaan toisia, mä en ymmärrä. Teillä ei taida omaa elämää ollakkaan ja te vasta säälittäviä otuksia olettekin!

• Yksi ohikulkija

Ei kai kukaan tule halveksimaan muita. Ehkä joillakin on vain vähän ongelmaa omien tunteidensa kanssa ja ne on sitten "hauska" muuttaa huumoriksi ehkä ilkeilyksikin naapuria kohtaan.

• puf

muf

• M

Se on sitä kaupankäyntiä ennen irti päästämistä. Sitä mä teen, kaipaan ja melkein haluisin takaisin hinnalla millä hyvänsä. Vaan en kuitenkaan. Tai jos sittenkin, sukellan haaveisiin. Mutta mitäs jos joku päivä sittenkin päästän irti ja jatkan matkaa?

• sattuu

tää on hyvä ketju, ymmärrän itseäni paremmin, missä menen

• lipitiläpiti

Mää haluaisin tulla.arghhhh

• onni omissa käsissä

vaan omaan käteen. Se on fakta se. Kaikkeen muuhun tarttetaan rohkeutta.

• jeahjeahjeah
        onni omissa käsissä kirjoitti:

vaan omaan käteen. Se on fakta se. Kaikkeen muuhun tarttetaan rohkeutta.

vedetään kaikki vaan käteen, käteen, käteen ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2942
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2767
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2413
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      43
      2027
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      1994
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1760
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1652
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1520
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1443
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26