Häntä ei enää ole, mutta tämä laulu sai taas kyyneleet silimiin.
http://www.youtube.com/watch?v=4n_5vRqjh_s
Äiti
11
146
Vastaukset
- äitini elää
Tosi kaunis laulu. Otan osaa suruusi.
- qq
So? Äidit elää keskimäärin 79 vuotiaaksi, kannattaisi näyttää arvostusta ennen kuolemaa ei sen jälkeen!
Ilman äitejä emme eläisi, arvostus unohtuu joskus ja itkemme jälkeenpäin. Surullista mutta totta.- pojan kyynel
Olet oikeassa. Liian vähän tuli äidin luona käytyä ja sitä kadun. Mutta aikaa ei saa taakse päin :(
- Otan osaa
Tiedän tämän laulajan. Hänen äitinsä muistaakseni ollut palstalaisia joskus.Nikkiä en kuitenkaan aio kertoo.
- äidin.tyttö
Minun äitini jätti tämän maailman 30 vuotta sitten.
Suuri on ikävä, joka ei koskaan hälvene. Tässä toinen kaunis.
http://www.youtube.com/watch?v=rIXpipd7nlo- täti täti
Tuli mieleeni kun jokus yli 40v. sitten siskon poika soitti hädissän,et onko minun äiti teillä,
Hän oli tullut kotiin ja äiti ei ollutkaa kotona, vastasin et ei ole, pikkunen siellä hädissään alkoi itkeen ja sanoi et ,en voi elää ilman äitiä.
Lohdutin häntä ja sanon että ei äiti ole varmaan mennyt mihinkään kauas, ja tulee ihan pian kotiin, sanoin että tulen sinne niin odotellaan yhdessä, no äiti olikin kotona kun menin.
Äiti on tärkeä. täti täti kirjoitti:
Tuli mieleeni kun jokus yli 40v. sitten siskon poika soitti hädissän,et onko minun äiti teillä,
Hän oli tullut kotiin ja äiti ei ollutkaa kotona, vastasin et ei ole, pikkunen siellä hädissään alkoi itkeen ja sanoi et ,en voi elää ilman äitiä.
Lohdutin häntä ja sanon että ei äiti ole varmaan mennyt mihinkään kauas, ja tulee ihan pian kotiin, sanoin että tulen sinne niin odotellaan yhdessä, no äiti olikin kotona kun menin.
Äiti on tärkeä.Äidin voi oikeastikin menettää jo lapsena ja ei kait sitä me, joilla se äiti on koko lapsuuden ollut olemassa, voida ymmärtääkään. Toivottavasti itse voi jättää lapsensa ja lapsenlapsensa turvallisin mielin vasta sitten kun ovat jo aikuisia.
- yxvaan
taitaa tipu mainostaa ;DDD
- Äiti minäkin.,-
Ihanaa. Itselläni äiti-suhde on ollut kamala ja nöyryyttävä, enkä osaa edes kuvitella, miltä tuntuu omistaa elämässään oikeasti äiti.
- Äiti <3
"Pojan kyynel"...Ihana biisi. Otan osaa suruusi olkoon se miten kauas kantoista tahansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858478Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722837- 131182
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55883
- 53848
- 64842
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802