Onko kukaan muu saanut positiivisia kokemuksia valcrema-voiteesta? Itse olen huomannut sen vähentävän finnejä ja mustapäitä joka ilta käytettäessä.
Valcrema
7
8548
Vastaukset
- anzeliina
itse asiassa kyllä se ainakin vähän autto.
- auringonlahja
Oli ihmevoide yli 40 v., ja nyt sitä ei enää myydä!
- AnneN
Help, Valcremaa ei valmisteta enää, onko kellään?
Ostaisin TODELLA MIELELLÄNI.
Kyllä sitä voi jostain syrjäkylien apteekeista tai marketeista ehkä vielä löytyä?
Ottakaa please yhteyttä jos on myydä:
[email protected]
Olen epätoivonen!!! - Marke
AnneN kirjoitti:
Help, Valcremaa ei valmisteta enää, onko kellään?
Ostaisin TODELLA MIELELLÄNI.
Kyllä sitä voi jostain syrjäkylien apteekeista tai marketeista ehkä vielä löytyä?
Ottakaa please yhteyttä jos on myydä:
[email protected]
Olen epätoivonen!!!Minulta loppui juuri tuubi ja olen etsinyt kaikki lähiapteekit ja tavaratalot. Ei missään ole enää.
Minä olen 70 vuotias ja koko ikäni hoitanut ihoni kyseisellä aineella.
Minä saan yhä näppylöitä, kun syön suklaata tai juustoa. Valcrema on ollut aivan ihana apu ja hävittänyt näppylät alku vaiheessa.
Clerasil ei auta mihinkään. Auttaneeko nuorille, mutta ei minulle.
Todella A U T T A K A A!!!!!!!!! - Allu
Marke kirjoitti:
Minulta loppui juuri tuubi ja olen etsinyt kaikki lähiapteekit ja tavaratalot. Ei missään ole enää.
Minä olen 70 vuotias ja koko ikäni hoitanut ihoni kyseisellä aineella.
Minä saan yhä näppylöitä, kun syön suklaata tai juustoa. Valcrema on ollut aivan ihana apu ja hävittänyt näppylät alku vaiheessa.
Clerasil ei auta mihinkään. Auttaneeko nuorille, mutta ei minulle.
Todella A U T T A K A A!!!!!!!!!Valcremaa saa ulkomailta (olen ostanut Englannista) nimellä Valderma. Myös nettikaupasta www.westons.com saa Valdermaa hintaan 2.92 engl. puntaa / tuubi.
- hipiä
Tosi hyvä voide parantamaan ja ehkäisemään finnejä ja mustapäitä. Harmi, ettei saa enää Suomesta!
- Anonyymi
Lapsena naapurin mamma laittoi nenän alle, kun oli nuha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364215Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31944Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4461739Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar551375Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4641300Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296