Onko kukaan muu saanut positiivisia kokemuksia valcrema-voiteesta? Itse olen huomannut sen vähentävän finnejä ja mustapäitä joka ilta käytettäessä.
Valcrema
7
8985
Vastaukset
- anzeliina
itse asiassa kyllä se ainakin vähän autto.
- auringonlahja
Oli ihmevoide yli 40 v., ja nyt sitä ei enää myydä!
- AnneN
Help, Valcremaa ei valmisteta enää, onko kellään?
Ostaisin TODELLA MIELELLÄNI.
Kyllä sitä voi jostain syrjäkylien apteekeista tai marketeista ehkä vielä löytyä?
Ottakaa please yhteyttä jos on myydä:
any@jippii.fi
Olen epätoivonen!!! - Marke
AnneN kirjoitti:
Help, Valcremaa ei valmisteta enää, onko kellään?
Ostaisin TODELLA MIELELLÄNI.
Kyllä sitä voi jostain syrjäkylien apteekeista tai marketeista ehkä vielä löytyä?
Ottakaa please yhteyttä jos on myydä:
any@jippii.fi
Olen epätoivonen!!!Minulta loppui juuri tuubi ja olen etsinyt kaikki lähiapteekit ja tavaratalot. Ei missään ole enää.
Minä olen 70 vuotias ja koko ikäni hoitanut ihoni kyseisellä aineella.
Minä saan yhä näppylöitä, kun syön suklaata tai juustoa. Valcrema on ollut aivan ihana apu ja hävittänyt näppylät alku vaiheessa.
Clerasil ei auta mihinkään. Auttaneeko nuorille, mutta ei minulle.
Todella A U T T A K A A!!!!!!!!! - Allu
Marke kirjoitti:
Minulta loppui juuri tuubi ja olen etsinyt kaikki lähiapteekit ja tavaratalot. Ei missään ole enää.
Minä olen 70 vuotias ja koko ikäni hoitanut ihoni kyseisellä aineella.
Minä saan yhä näppylöitä, kun syön suklaata tai juustoa. Valcrema on ollut aivan ihana apu ja hävittänyt näppylät alku vaiheessa.
Clerasil ei auta mihinkään. Auttaneeko nuorille, mutta ei minulle.
Todella A U T T A K A A!!!!!!!!!Valcremaa saa ulkomailta (olen ostanut Englannista) nimellä Valderma. Myös nettikaupasta www.westons.com saa Valdermaa hintaan 2.92 engl. puntaa / tuubi.
- hipiä
Tosi hyvä voide parantamaan ja ehkäisemään finnejä ja mustapäitä. Harmi, ettei saa enää Suomesta!
- Anonyymi
Lapsena naapurin mamma laittoi nenän alle, kun oli nuha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765