Olen miettinyt jo puoli vuotta mutta en tiedä vielä.
Mun kaikki kaverit ovat siellä.
Oon kuullut pahojakin asioita siellä.
Kannattaako vai Ei
Facebook onko turvallinen
7
236
Vastaukset
- -
joo, kaikkihan siellä on nykyään.
- ...
Se on turvallinen, jos osaat arvoida mitä siellä kannattaa tehdä ja mitä ei.
- Turvalli147489576
Kiitoksia vastauksista.
Yritän rekistöröityä heti kun ehin. - ____________________
Se on turvallinen, jos haluat monikansallisen yhtiön keräävän tietoa sinusta, ja ihmissuhteistasi.
- ???
Kukapa ei haluaisi monikansallisen yhtiön keräävän tietoa omasta itsestäsi ja omista ihmissuhteistasi?
- US
Ei siitä lopultakaan juuri hyötyä ole. Yksi keino tappaa aikaa netissä siinä missä mikätahansa muukin. Melko turvallinen jos osaat miettiä mitä sinne pistät.
- for the most part
No mun mielestä se on turvallinen niin kauan kun sinne ei kirjota mitään liian kärkeviä mielipiteitä tai jotain sekopäisiä juttuja koska ne tekstit kummiskin tallentuu jonnekin riippumatta siitä poistatko ne jutut sieltä vaiko et.
Voit tietty luoda luoda profiilin, hankkia kavereita ja olla siellä jonkin aikaa. Jos ei kiinnosta niin ei kannata turhaan tuhlata aikaansa. Mun mielestä henkilökohtaisesti aika turha sivusto, mutta se vaihtelee paljolti yksilöittäin ni en viitti ottaa kauheesti kantaa. Se on semmonen sivusto jossa monet ihmiset tykkää päivitellä omaa "tilaansa" ja heittää läppää. Joskus tulee hyviäkin kommentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402