Mollin sivuilla tarkastelemassa omia tietojanne? Sinnehän voi kirjautua verkkopankin kautta.
Entä Kelan sivuilla?
Entä verotoimiston sivuilla?
Kai teillä verkkopankkitunnukset on?
Oletteko koskaan elämässänne käyneet
49
185
Vastaukset
- 12+1
Olen tietysti ja kaikki on ok, myös tunnukset.
- -tunnistus-
Tiesitkö, että sinulla on oikeus kerran vuodessa vaatia kaikki sinusta rekisteriin merkitty tieto nähtäväksesi?
Ja tiedätkö, kuinka yksityiskohtaisesti olemuksestasi merkataan tietoja työkkärin rekistereihin? - 12+1
-tunnistus- kirjoitti:
Tiesitkö, että sinulla on oikeus kerran vuodessa vaatia kaikki sinusta rekisteriin merkitty tieto nähtäväksesi?
Ja tiedätkö, kuinka yksityiskohtaisesti olemuksestasi merkataan tietoja työkkärin rekistereihin?Ei ole tietoa mistään työkkärin rekisteristä kun en sinne kuulu. Tietosuojan sivuilta löytyy oikeudet.
- -tunnistus-
12+1 kirjoitti:
Ei ole tietoa mistään työkkärin rekisteristä kun en sinne kuulu. Tietosuojan sivuilta löytyy oikeudet.
No, mutta käytäntö on se, että jopa asiakkaan käyttämät äänensävyt kirjataan ylös.
- Eipä ihme
-tunnistus- kirjoitti:
No, mutta käytäntö on se, että jopa asiakkaan käyttämät äänensävyt kirjataan ylös.
että eivät tee siellä sitä mihin sekin alkujaan perustettiin ?
Mut, poliittisin perustein tätä maata on aina jaettu ja sen suojatyöpaikkoja !
Juuh..onhan tuota tullu aikoinaan kelan sivuilla käytyä tarkistamassa päätöksiä ynm. Kenellä ei nykyjään pankkitunnuksia olisi varsinkin jos maksaa laskunsa netin kautta.
Aikoinaan hommasin tunnukset kun maksoin laskuni puhelimen kautta.- -tunnistus-
Tuosta avainlukukortista sen verran, että sitä käytetään ilmeisesti todella paljon, koska samalle pankin asiakkaalle on käynyt kaksi kertaa siten, että hän on mennyt pankista hakemaan muita tunnuksia (asiansa selvästi artikuloiden), niin hänelle on lyöty avainlukortti suljetussa kirjekuoressa käteen ja veloitettu 10 euroa per kerta.
Sitten, kun asiakas on avannut kuoren, ei rahoja ole palautettu, vaan asiakas on joutunut kärsimään virkailijoiden virheestä.
Eli pankkivirkailjoilla on jokin refleksinomainen taipumus ojentaa mitä hyvänsä tunnusta kysyttäessä uusi avainlukukortti... -tunnistus- kirjoitti:
Tuosta avainlukukortista sen verran, että sitä käytetään ilmeisesti todella paljon, koska samalle pankin asiakkaalle on käynyt kaksi kertaa siten, että hän on mennyt pankista hakemaan muita tunnuksia (asiansa selvästi artikuloiden), niin hänelle on lyöty avainlukortti suljetussa kirjekuoressa käteen ja veloitettu 10 euroa per kerta.
Sitten, kun asiakas on avannut kuoren, ei rahoja ole palautettu, vaan asiakas on joutunut kärsimään virkailijoiden virheestä.
Eli pankkivirkailjoilla on jokin refleksinomainen taipumus ojentaa mitä hyvänsä tunnusta kysyttäessä uusi avainlukukortti...Eli siis onko tuo avainlukukortti sampopankin? Itselleni ne tunnusnumerot lähetetään postin kautta kotiin eikä maksa mitään.
- -tunnistus-
Nittaminax kirjoitti:
Eli siis onko tuo avainlukukortti sampopankin? Itselleni ne tunnusnumerot lähetetään postin kautta kotiin eikä maksa mitään.
Ei ja kyllähän ne maksutta lähetetäänkin kaikille asiakkaille, mutta en minä tiedä, hukkaavatko ihmiset korttinsa vai mihin tarpeisiin he niitä hakevat.
Veloitusmaksu on 10 euroa per kortti. -tunnistus- kirjoitti:
Ei ja kyllähän ne maksutta lähetetäänkin kaikille asiakkaille, mutta en minä tiedä, hukkaavatko ihmiset korttinsa vai mihin tarpeisiin he niitä hakevat.
Veloitusmaksu on 10 euroa per kortti.Nyt on pakko myöntää etten enää tiedä mistä puhut.
- ...
Nittaminax kirjoitti:
Nyt on pakko myöntää etten enää tiedä mistä puhut.
Aika usein sinä vaan kirjoitat vaikka itselläs ei ole hajuakaan siitä mistä puhutaan. Olet tyhmä, se on seurausta siitä!
=DW= - ......
... kirjoitti:
Aika usein sinä vaan kirjoitat vaikka itselläs ei ole hajuakaan siitä mistä puhutaan. Olet tyhmä, se on seurausta siitä!
=DW=Sinä tampio et tiedä senkään vertaa.
... kirjoitti:
=DW=Tietämättömyys ei ole tyhmyyttä.
- Mittaninax
...... kirjoitti:
Sinä tampio et tiedä senkään vertaa.
Nittaminax on näköjään herännyt :))
Mittaninax kirjoitti:
Nittaminax on näköjään herännyt :))
Ettei vaan ole omaa textiäsi. Helppo syytellä muita.
- -tunnus-
Mitkä ovat verkkopankkitunnukset?
Siis täh??? Ensin teet alotuksen ja sit et edes tiedä mitä pankkitunnukset on, vai oletko alkuperäinen aloittaja?
- kysyn vaan
Nittaminax kirjoitti:
Siis täh??? Ensin teet alotuksen ja sit et edes tiedä mitä pankkitunnukset on, vai oletko alkuperäinen aloittaja?
Miten se nyt sama voisi olla, jos on eri nimimerkki.
kysyn vaan kirjoitti:
Miten se nyt sama voisi olla, jos on eri nimimerkki.
Huomasin vasta nyt että eri nikkihän siinä.
- ...
Miksi menisin mollin sivuille kun en hae työpaikkaa :DDDD
- sitroen.
En ole käynyt ja tuskin käynkään.
Ei se valtaeliitti kyllä näytä kaikkia kirjattuja asioita vaikka kävisinkin. Tässäkin maassa on niin paljon sellaista, mikä ennen liitettiin DDR:än että ette uskoisi vaikka sen joku teille kertoisikin.
Sitten kun teidät sirutetaan, voi pankkitunnukset unohtaa. Etälukeva tietokonepääte tunnistaa teidät sirustanne automaattisesti ja tietämättännekin. Se Ilmestyskirjassa mainittu Ihmisen luku on jo meillä kaikilla ja se on siinä sirussa ja muuta ei tarvita tähän ensimmäisen polven siruun. On vain yhdestä päätöksestä kiinni, milloin siru otetaan käyttöön, tekniikka on jo valmiina.- -tunnistus-
Koululaisten vanhemmilla on myös käytössä sähköinen asiointi.
Mollin sivuilla en ole käynyt kun ei ole enää tarvetta eikä halua siellä vierailla. Minä käytän nettiä hyvin kokonaisvaltaisesti. Verkkopankkitunnus on jokaisella, joka nettiä hyötykäyttää.
Mutta tiesikö, että sinulla on oikeus pyytää terveyskeskuksesta kaikki sinun terveyttäsi käsittelevät asiapaperit haltuusi?- ---
Sikäli mikäli on terveyskeskuksessa joskus asioinut.
- L - L
T-k:n täydentävät maininnat.
En tiedä ovatko papereilla mutta koneella näkyy.
Mm. Asiallisesti käyttäytyvä ( ?! )
Hyväkuntoinen.
Aktiivinen.
Loppu onkin sitten ammattihöpinää. --- kirjoitti:
Sikäli mikäli on terveyskeskuksessa joskus asioinut.
Uskon, että meidän ikäisistä suurin osa on käyttänyt terveyspalveluja myös keskussairaaloiden ja yksityisten terveysasemien. Rekisteristä saa kaiken terveyteensa kuuluvat paperit maksutta.
- ---
korpikirjailija kirjoitti:
Uskon, että meidän ikäisistä suurin osa on käyttänyt terveyspalveluja myös keskussairaaloiden ja yksityisten terveysasemien. Rekisteristä saa kaiken terveyteensa kuuluvat paperit maksutta.
Totta kai saa.
L - L kirjoitti:
T-k:n täydentävät maininnat.
En tiedä ovatko papereilla mutta koneella näkyy.
Mm. Asiallisesti käyttäytyvä ( ?! )
Hyväkuntoinen.
Aktiivinen.
Loppu onkin sitten ammattihöpinää.Sain mm. paperin, josta kävi ilmi lääkärin raivokohtaus, joka oli suunnattu rögntenhoitajalle, hän kun oli kuvannut polveni useammasta kulmasta kuin lääkäri oli tarkoittanut.
- sitroen.
Eihän nuo mennäviikolla löytäneet itsekään parin vuoden takaisia labra-analyysejä. Miten sitten muitakaan?
korpikirjailija kirjoitti:
Sain mm. paperin, josta kävi ilmi lääkärin raivokohtaus, joka oli suunnattu rögntenhoitajalle, hän kun oli kuvannut polveni useammasta kulmasta kuin lääkäri oli tarkoittanut.
Heh, aika hassua!
Kuka sen lääkärin raivarin oli kirjannut?
- L - L
1. MOL:ssa joskus hamassa muinaisuudessa.
2. KELAan ei ole ollut tarvetta.
3. Verotoimistossa olen käynyt henkilökohtaisesti riitelemässä.
4. Ilman niitä olisi hyvin hankala elää.- -tunnistus-
Et ole tarvinnut edes sairaanhoidon Kela-korvauksia?
- L - L
-tunnistus- kirjoitti:
Et ole tarvinnut edes sairaanhoidon Kela-korvauksia?
En ole käynyt KELAn sivuilla!
Miksi olisin?
On kai, mutta mitäs sinä sillä tiedolla teet, joku hakkeri vai...
- -tunnistus-
Kysyin siksi, kun minulle selvisi, että on ihmisiä, jotka eivät tiedä voivansa käydä mollin sivulla katsomassa omia henkilökohtaisia tietojaan. Nämä tietämättömät eivät ole edes puliukkoja vaan johtotason henkilöitä.
- sitroen.
-tunnistus- kirjoitti:
Kysyin siksi, kun minulle selvisi, että on ihmisiä, jotka eivät tiedä voivansa käydä mollin sivulla katsomassa omia henkilökohtaisia tietojaan. Nämä tietämättömät eivät ole edes puliukkoja vaan johtotason henkilöitä.
Mitä ovat mollin sivut???
Nähtävästi minä olen ainut, joka ei tiedä mitä ne ovat. - Pirre*
Niimpä, ihan sama tuli mieleen kun niin hanakasti kerjää kertomaan..
- Mollari
sitroen. kirjoitti:
Mitä ovat mollin sivut???
Nähtävästi minä olen ainut, joka ei tiedä mitä ne ovat.mol.fi
Klikkaa sinne niin tiedät. - ei kanata,,,
Mollari kirjoitti:
mol.fi
Klikkaa sinne niin tiedät.Ja sinne jäisi taas merkintä, ip-tunnus , ehei en klikkaa.
ei kanata,,, kirjoitti:
Ja sinne jäisi taas merkintä, ip-tunnus , ehei en klikkaa.
Höh..työvoimatoimiston omat viralliset sivut. Vai onkos se nykyjään työ- ja elinkeinotoimisto. Eikä ne sun ip-tunnuksilla siellä mitään tee.
- meeriamanda
Kyllä on verkkopankkitunnukset joiden avulla maksan laskuni.
Mollin sivut ei sano minulle mitään.
En asioi Kelan enkä verotoimiston nettisivuilla.- -tunnistus-
http://www.mol.fi/etusivu/index.html
Vasemmalla lukee sähköinen asiointi.
Eikö sinua kiinnostaisi asioida Kelan sivuilla, josta saat tiedon asioidesi hoidosta heti? - kelaton
-tunnistus- kirjoitti:
Eikö sinua kiinnostaisi asioida Kelan sivuilla, josta saat tiedon asioidesi hoidosta heti?Hei, ei kela hoitele meidän kaikkien asioita. Jos on terve työssäkäyvä ihminen, niin hyvin vähän tulee kelan kanssa asioitua.
- meeriamanda
-tunnistus- kirjoitti:
Eikö sinua kiinnostaisi asioida Kelan sivuilla, josta saat tiedon asioidesi hoidosta heti?Kun minulla ei ole mitään epäselvää Kelan hoitamisista, asiani on jetsulleen niinkuin niiden kuuluukin olla. Kaikki on tehty selväksi.
Kirjeposti tuo tietoa mikäli muutoksia tulee. Soitto riittää.
Mitä mahdatkaan tarkoittaa?
- ...
Harvoin.
Mutta jossain työkkärissä on pakko tarkistaa tietonsa, jos siellä asioi. Ja vaatia tietojen korjaamista oikeiksi ja tarkistaa, että tiedot on sitten oikein.
Vähän laaja juttu, mutta mulla oli aikanaan pirusti ongelmia väärien tietojen takia. Ne tiedot vaan nyt oli väärin, mulla meni kai kymmenen vuotta kummallisesti, ennen kuin ne saatiin oikaistua, monista yrityksistä huolimatta. Alkeellinen juttu, virkailija aina kyllä korjasi tiedot, mutta se ei sitten saanutkaan jostain syystä muutetuksi tietokantaan, vaikka kaiken pitikin mennä ok, sama väärä tieto oli edessä taas vuoden päästä :D
No joo, eipä sillä mun työllistymiseen jne ollut mitään merkitystä , samalla lailla freelancerina tässä ois joka tapauksessa. Mutta ihmii vaan, kuin avuttomat sydeemit siellä oli silloin.
Noin yleisemmin, kaikki asiat on syytä tarkastaa ajoittain, etenkin nykyaikana. Sitä jos väärin perustein saa vaikka jotakin tukea jostain vuosia, ja se onkin sitten perusteeton, se pitää välittömästi maksaa takaisin. Mua epäilyttää, monilla ihmisillä on tämä seuraaminen jäänyt liian vähille.
Mulla ei ole ollut tollasia ongelmia, mutta aika moni tuttu on jossain vaiheessa jäänyt vähän niinkuin kuuseen, kun jokin pikkuvirhe on jostain syystä jäänyt pyörimään jonkin instanssin tietokantoihin. Oikaiseminen ON työtä vaativaa.
=DW= - tiinaex...
ei auennu mulle tätä ketjua lukiessa miks pitäs käydä kelan sivuilla ja mikä on molli sitä en edes tiedä oon tullu toimeen hyvin tietämättömänä siitä tähänkin asti tuskin sitä tietoo tarvin nytkään mut ihan hyvä että asiakkaista pidetään tilastoja esim siellä kelan sivuilla koska onhan ihmisiä jotka huijaavat nostavat heille kuulumattomia tukia häiriköivät sieltä kun virkailija avaa sivun niin näkee heti kuka on kysymyksessä ja osaa palvella asiakasta sen mukaan helpottaa sinänsä varmaan virkailijaa kun asiakastakin ei tarvi joka kerta aloittaa alusta.
Mollin sivuilla kannattaa käydä jos on työtön tai muuten vaihtamassa työpaikkaa. KELA:n sivuilla voi työtön täyttää vaikka tukipaperinsa joka kuukausi eikä tarvii kirjeitten kanssa häslätä. Silloin saa tietää myös milloin se tuki on tililtä nostettavissa. Myöskin päätökset saa sieltä nopeammin tietoonsa.
Mistään tilastojen pitämisestä en ole kuullut.- tiinaex...
Nittaminax kirjoitti:
Mollin sivuilla kannattaa käydä jos on työtön tai muuten vaihtamassa työpaikkaa. KELA:n sivuilla voi työtön täyttää vaikka tukipaperinsa joka kuukausi eikä tarvii kirjeitten kanssa häslätä. Silloin saa tietää myös milloin se tuki on tililtä nostettavissa. Myöskin päätökset saa sieltä nopeammin tietoonsa.
Mistään tilastojen pitämisestä en ole kuullut.ihan niinkun olisin tästä ketjusta lukenu että joku kirjoitti joistain tilastoista en viitti uudelleen lukee mutta paljonhan just terveyskeskuksissa tilastoidaan kaiken maailman asioita miks ei myös muissa virastoissa mulla on käyny joskus sillei että oon käyny terveyskeskuksessa ja sit kun meen toiseen niin lääkäri kysyy multa että mites tää vaiva mistä viimeks kävit siellä ja siellä.
tiinaex... kirjoitti:
ihan niinkun olisin tästä ketjusta lukenu että joku kirjoitti joistain tilastoista en viitti uudelleen lukee mutta paljonhan just terveyskeskuksissa tilastoidaan kaiken maailman asioita miks ei myös muissa virastoissa mulla on käyny joskus sillei että oon käyny terveyskeskuksessa ja sit kun meen toiseen niin lääkäri kysyy multa että mites tää vaiva mistä viimeks kävit siellä ja siellä.
Kai ne sillon näkyy jos kuulut samaan hoitopiiriin vaikka lekuri olis eri. Olet ehkä myös antanut joskus suostumuksen että ne saa tietoonsa sun muut sairaustietosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776